Різнорівневі картки-завдання

Про матеріал
Розробка містить різнорівневі завдання на дії з раціональними числами та розв'язування лінійних рівнянь для алгебри 7 класу. Допоможе в організації повторення за 6 клас.
Перегляд файлу

У наш час при абсолютній доступності будь-якої інформації  дуже важко зрозуміти  справжній рівень знань деяких здобувачів освіти.  Тому на допомогу вчителю математики  приходять звичайні картки-завдання .  

Знайти в інтернеті компактні  матеріали досить складно . Готові завдання у дидактичних матеріалах дорогі , неекономні та громіздкі.  

  Пропоную кілька карток-завдань , які дозволяють швидко і якісно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів знань , указати на їхні помилки й виконати необхідну корекцію знань.

 Алгебра , 7 клас

Тема:  Розкладання на множники:

Картка І                                                         Картка ІІ

Розкладіть на множники:                        Розкладіть на множники:

А) 11а-11,                                                        А) 31а-31,   

Б) -8х2 + 8х3 -16х4;                                         Б) -9х4 + 9х3 -18х;                              

В) 7а2в2 – 42а3;                                               В) 5а2в3 – 40а4;

Г) х3  - х2у + х5;                                                 Г) х5  - х3у + х; Д)  х3у – х2у2+ 2ху;                                          Д)  х4у – ху2+ 4ху;

Е) -5а5в – 10а4в2 .                                            Е) -8а5в2 – 24а4в2 .

Відповіді :   

Картка І    а) 11(а-1)  б) -8х2( 1-х +2х2)   в) 7а22 – 6а)  г)  х2 (х-у+х3 ) д) ху (х2 -х у+2)  е) -5а4в (а+2в)

Картка ІІ    а) 31(а-1)  б) -9х(х3 –х2 +2)   в) 5а23 – 8а2)  г)  х (х42 у+1)  д) ху (х3 - у+4)  е) -8а4в2 (а+3).

 

 

 

Математика  6 клас

Картка І                                                                   Картка ІІ  

Виконайте додавання:                                     Виконайте додавання:

А)  -9,4 + 6,4                                                       а) -7,6 + 8,9

Б) 24,5 + (-15,7)                                                  б) 14,6 + (-9,5)

В)  -1,28 + (-5,8)                                                  в) -1,25 + (-8,4)

Г) 5,6 + (-5,6)                                                       г)  8,9 +(-8,9)

Д) - 58+(-512)                                                       д )- 59+(-712) Відповіді: Картка І   а) -3   б)  8,8    в) – 7,08  г)  0   д) -1124  .

Картка  ІІ   а) – 1,3   б)  5,1    в) – 9,65  г) 0  д) -1536  .

    Робота з картками відбувається під час уроку. Реально охопити  можна одночасно не більше 6 учнів.  Для перевірки можна залучати дітей – консультантів, які вже виконали свої завдання. Залежно від складності завдань , виконання роботи можна оцінити  десятьма або дванадцятьма  балами. / Кожне завдання по 2 бали/.  

    Сучасні діти люблять отримувати  особисті завдання й бачити миттєву оцінку власних навчальних досягнень. Учні-консультанти інтерпретувати та оцінювати результати  своїх товаришів та власні.

    Також можливе використання карток – завдань , складених відповідно до рівня навчальних досягнень. Наприклад 6клас . Тема : Розв`язування рівнянь.

Картка І   /репродуктивний рівень/                       Картка ІІ   /продуктивний  рівень/

Розв`яжіть рівняння:  / 7 балів/                 Розв`яжіть рівняння:  / 10 балів/

А) 10х-7 = 7х+14,                                        а) 11х-9 = 4х+15,

Б) 7-2х = 3х – 3.                                        б) 7х – 5(2х+1) = 5х+15.

Картка ІІІ  / творчий рівень/ Розв`яжіть рівняння:  / 12 балів/

imageх

imageimageimageimageimageimageimageimageа) (х − ) = 3х − 11;         б) − =  

    Здобувач освіти сам обирає рівень складності картки і отримує відповідний бал. Відбувається формування компетентності аналізувати, прогнозувати і оцінювати результати своєї навчальної діяльності.

   Вважаю, що застосування карток-завдань є важливим елементом формування математичної компетентності здобувачів освіти.

 

 

 

pdf
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку