Різнорівневі завдання для контрольної роботи "Поведінка тварин. Взаємозв'язки між живими організмами"

Про матеріал

Документ містить різнотипні завдання для контрольної роботи з біології у 7 класі. Контрольна робота розбита на 4 рівні, кожен з яких має певний тип завдань. Початковий рівень містить тестові завдання з 1 правильною відповіддю, Середній- визначення понять та термінів, достатній-тести на встановлення відповідності та відкриті питання. Високий рівень представлений творчим завданням.

Перегляд файлу

Контрольна робота

Уч_______________7 класу

____________________________________________________

Тема: Поведінка тварин. Взаємозвязки організмів у екосистемах

І варіант

І рівень

  1. Як називається інстинкт повернення додому?

А) міграція;   Б) хоумінг;   В) імпринтинг;   Г) адаптація.

  1. Що із зазначеного є научінням:

А) застосування каміння для добування їжі;   Б) будування гнізда;   В) турбота про потомство.

3. Як називається сукупність спадкових дій, специфічних для даного виду:

А) умовний рефлекс;  б) інстинкт;  в)научіння;  г)подразливість.

ІІ рівень

4. Дайте визначення поняттям:

Угруповання- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Імпринтинг- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Назвіть абіотичні фактори навколишнього середовища: ________________________________________________________________________________

ІІІ рівень

6. Встановіть відповідність:


  1. умовний рефлекс
  2. інстинкт
  3. научіння
  4. безумовний рефлекс

 

 

 

 

А) пташеня запам’ятовує пісню батька;

Б) собака підставляє шию, якщо їй показати нашийник чи повідець;

В) кішка примружує очі від яскравого світла;

Г)павук плете павутину.

 


7. Охарактеризуйте анонімні угруповання. Приклади.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

IV рівень

8.  Охарактеризуйте  типи взаємовідносин між живими організмами та наведіть приклади.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Контрольна робота

Уч_______________7 класу

____________________________________________________

Тема: Поведінка тварин. Взаємозвязки організмів у екосистемах

ІІ варіант

І рівень

1. Який метод використовують для дослідження міграцій птахів:

А) радіонашийники; б) мічення кільцями;  в)мітки з радіоактивними речовинами

2. У ланцюгу живлення «пшениця-миша-змія-орел» змія виступає:

А) консументом І;  б) продуцентом;   в) консументомІІ;  г) редуцентом.

3. Що із зазначеного є інстинктом:

А) повторення дій за дорослою особиною;            б )будування нори; 

в)спостереження за іншими особинами;                  г)імпринтинг.

ІІ рівень

4. Дайте визначення поняттям

Екологія- _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Інстинкт- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Наведіть приклад ланцюга живлення пасовищного типу. Підпишіть його компоненти

________________________________________________________________________________

ІІІ рівень


6. Встановіть відповідність:


  1. умовний рефлекс
  2. інстинкт
  3. научіння
  4. безумовний рефлекс

 

 

 

 

А) ластівка будує гніздо;

Б) собака біжить до годівнички на шурхіт пакета з кормом;

В) дитинча вовка спостерігає за дорослими особинами;

Г) кошеня відсмикує лапку від води в калюжі;


 


7. Охарактеризуйте індивідуальні угруповання.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


IV рівень


8. Охарактеризуйте вплив антропогенного чинника на живі організми та наведіть приклади прямого та опосередкованого впливу людини на них .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Дякую! Бажаю здоров'я і натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
3608
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку