Документ містить різнотипні завдання для контрольної роботи з біології у 7 класі. Контрольна робота розбита на 4 рівні, кожен з яких має певний тип завдань. Початковий рівень містить тестові завдання з 1 правильною відповіддю, Середній- визначення понять та термінів, достатній-тести на встановлення відповідності та відкриті питання. Високий рівень представлений творчим завданням.
Контрольна робота
Уч_______________7 класу
____________________________________________________
Тема: Поведінка тварин. Взаємозв’язки організмів у екосистемах
І варіант
І рівень
А) міграція; Б) хоумінг; В) імпринтинг; Г) адаптація.
А) застосування каміння для добування їжі; Б) будування гнізда; В) турбота про потомство.
3. Як називається сукупність спадкових дій, специфічних для даного виду:
А) умовний рефлекс; б) інстинкт; в)научіння; г)подразливість.
ІІ рівень
4. Дайте визначення поняттям:
Угруповання- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Імпринтинг- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назвіть абіотичні фактори навколишнього середовища: ________________________________________________________________________________
ІІІ рівень
6. Встановіть відповідність:
А) пташеня запам’ятовує пісню батька;
Б) собака підставляє шию, якщо їй показати нашийник чи повідець;
В) кішка примружує очі від яскравого світла;
Г)павук плете павутину.
7. Охарактеризуйте анонімні угруповання. Приклади.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень
8. Охарактеризуйте типи взаємовідносин між живими організмами та наведіть приклади.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота
Уч_______________7 класу
____________________________________________________
Тема: Поведінка тварин. Взаємозв’язки організмів у екосистемах
ІІ варіант
І рівень
1. Який метод використовують для дослідження міграцій птахів:
А) радіонашийники; б) мічення кільцями; в)мітки з радіоактивними речовинами
2. У ланцюгу живлення «пшениця-миша-змія-орел» змія виступає:
А) консументом І; б) продуцентом; в) консументомІІ; г) редуцентом.
3. Що із зазначеного є інстинктом:
А) повторення дій за дорослою особиною; б )будування нори;
в)спостереження за іншими особинами; г)імпринтинг.
ІІ рівень
4. Дайте визначення поняттям
Екологія- _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Інстинкт- ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Наведіть приклад ланцюга живлення пасовищного типу. Підпишіть його компоненти
________________________________________________________________________________
ІІІ рівень
6. Встановіть відповідність:
А) ластівка будує гніздо;
Б) собака біжить до годівнички на шурхіт пакета з кормом;
В) дитинча вовка спостерігає за дорослими особинами;
Г) кошеня відсмикує лапку від води в калюжі;
7. Охарактеризуйте індивідуальні угруповання.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень
8. Охарактеризуйте вплив антропогенного чинника на живі організми та наведіть приклади прямого та опосередкованого впливу людини на них .
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________