Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 7 класу, який можна використати під час вивчення теми «Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин».
Використана література
Фізика : підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.] ; за ред. Бар’яхтара В. Г. , Довгого С. О. — 2-ге вид.,перероб. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 256 с.
§4. Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _____________________________________ Клас ________
Тема уроку. Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин
Завдання 1. Вставте пропущені слова.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________ .
Завдання 2. Заповніть таблицю.
Основна фізична величина |
Одиниця |
||
Назва |
Позначення |
Найменування |
Позначення |
Довжина |
l |
метр |
м |
|
t |
|
|
|
m |
|
кг |
Завдання 3. Заповніть таблицю префіксів для утворення кратних і частинних одиниць.
Кратні одиниці
Числове значення |
Префікс |
Символ |
|
|
г |
1000 |
|
|
|
мега |
|
|
|
Т |
Частинні одиниці
Числове значення |
Префікс |
Символ |
0,1 |
|
д |
0,01 |
|
|
|
мілі |
|
0,000001 |
|
мк |
Завдання 4. Заповніть пропуски.
1,5 км = ________ м;
2859 г = ________кг;
45 хв = _________ с = _________год;
12 800 см = _______ дм = _________ м = __________км;
0,28 т = ________ кг = _________ г;
0,75 год = _______ хв = _______ с.
Завдання 5.
_________________________________________________________________________ .
______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________