Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 7 класу, який можна використати під час вивчення теми «Наукові методи вивчення природи».
Використана література
Фізика : підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.] ; за ред. Бар’яхтара В. Г. , Довгого С. О. — 2-ге вид.,перероб. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 256 с.
§3. Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _____________________________________ Клас ________
Тема уроку. Наукові методи вивчення природи.
Завдання 1. На рисунках показаний дослід: вільне падіння фізичних тіл ( яблука і пір’їни) в повітрі і в безповітряному просторі ( вакуумі).
Фотографії зроблені через рівні проміжки часу. Відмітьте, яка на вашу думку фотографія відповідає падінню в повітрі і яка у вакуумі. Обґрунтуйте свою відповідь.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Завдання 2. На рух тіла в атмосфері Землі суттєво впливає опір повітря. На Місяці атмосфера відсутня.
На рисунку показані можливі траєкторії снаряда, що вилетів із гармати на Землі і на Місяці. Яка з траєкторій, 1 чи 2, відповідають руху снаряда на Землі; на Місяці?
1 - ________________________
2 - _________________________
Завдання 3. Укажіть послідовність вивчення явища.
Відкриття закону, виконання вимірювань, проведення дослідів, висунення гіпотези, складання плану дослідів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. Опишіть фізичні явища, які ви можете спостерігати йдучи від дому до школи.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________.