Робочий аркуш. Розвиток уявлень про природу світла. (11 клас)

Про матеріал
Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити. Пропоную робочий аркуш для учнів 11 класу, який можна використати під час вивчення теми «Розвиток уявлень про природу світла».
Перегляд файлу

Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.

Пропоную робочий аркуш для учнів 11 класу, який можна використати під час вивчення теми «Розвиток уявлень про природу світла».

Використана література:

Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колек- тиву під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / [Бар’яхтар В. Г., Дов гий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О.] ; за ред. Бар’яхтара В. Г., Довгого С. О. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 272 с.

Робочий аркуш

Прізвище, ім'я _________________________________________    Клас ________

Розвиток уявлень про природу світла.

  1. Заповніть пропуски.

Розділ фізики, який вивчає явища, пов’язані з поширенням електромагнітних хвиль видимого діапазону та з взаємодією цих хвиль із речовинами, назива­ють ___________.

  1. Доповніть схему.

 

 

 

 

 

 

  1. Перші теорії, які пояснювали природу світла.

Доповніть таблицю.

Корпускулярна теорія світла ___________________

 

Хвильова теорія світла

___________________

Згідно з корпускулярною теорією ____________: світло — це потік корпускул (частинок).

Недоліки теорії:

  1. корпускулярна теорія вела до хибного висновку, що швидкість світла в середовищі є ___________, ніж у вакуумі;
  2. також вона не могла пояснити, чому світлові _________________

_____________________________

_____________________________.

Згідно із хвильовою теорією _______________ : світло — це поздовжні механічні хвилі.

Недоліки теорії:

  1. _____________________________;
  2. _____________________________

________________________________;

  1. _____________________________

________________________________.

 

  1. Формування сучасних уявлень про природу світла.

Заповніть пропуски.

Світло — це окремий випадок  ___________________________  хвиль.

Кожний окремий квант світла поводиться як частинка, а сукупність квантів поводиться як хвиля. Така двоїста природа світла отримала назву __________________

________________________________________________ .

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку