Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 11 класу, який можна використати під час вивчення теми «Розвиток уявлень про природу світла».
Використана література:
Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колек- тиву під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / [Бар’яхтар В. Г., Дов гий С. О., Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О.] ; за ред. Бар’яхтара В. Г., Довгого С. О. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 272 с.
Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _________________________________________ Клас ________
Розвиток уявлень про природу світла.
Розділ фізики, який вивчає явища, пов’язані з поширенням електромагнітних хвиль видимого діапазону та з взаємодією цих хвиль із речовинами, називають ___________.
Доповніть таблицю.
Корпускулярна теорія світла ___________________
|
Хвильова теорія світла ___________________ |
Згідно з корпускулярною теорією ____________: світло — це потік корпускул (частинок). Недоліки теорії:
_____________________________ _____________________________. |
Згідно із хвильовою теорією _______________ : світло — це поздовжні механічні хвилі. Недоліки теорії:
________________________________;
________________________________. |
Заповніть пропуски.
Світло — це окремий випадок ___________________________ хвиль.
Кожний окремий квант світла поводиться як частинка, а сукупність квантів поводиться як хвиля. Така двоїста природа світла отримала назву __________________
________________________________________________ .