Робочій зошит з фізики 7клас.КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧІ ЗАВДАННЯ

Про матеріал
Завдання розраховані на учнів, яки зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Вступ.

В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.

Ці  завдання відповідають чинній програмі та складені за матеріалами підручника «Фізика 7 клас » автор  В.Г.Бар’яхтар і інші.

           Завдання дають можливість оперативної перевірки знань учнів . Вони побудовані таким чином , що учні мають можливість показати свої знання , вибравши правильні відповіді . Із деяких тем завдання містять по дві правильні відповіді, що усуває можливість автоматичного вгадування правильної відповіді. Тестові завдання можуть бути використані і під час контролю рівня знань учнів . при цьому вчителю достатньо вибрати , наприклад , по два завдання з кожної мікротеми , що вивчається в загальній темі. Даний посібник можна використовувати  в практичній роботі як молодим , так і досвідченим вчителям.

Умовні позначення:

Оцінка в балах:

Оцінка________    самооцінка учня.

Оцінка______        асистента вчителя

Рефлексію учень обговорює з асистентом вчителя і записує коротку відповідь на питання.

Чому так оцінюєш?

Що виконав добре?

Які допустив помилки?

Як їх виправити?

У завданні також є вставки на електронні ресурси, які зручно - буде подивитися учневі спільно з асистентом учителя або батьками вдома при повторенні матеріалу. QR- код електронних ресурсів, відео, презентацій дозволяє учневі розширити свої знання то темам предмета. Посилання більшість  уроків були взяти з Української школи он-лайн, Топ-школи, Фізика-це просто. При виконанні контрольних робіт учні когут повторити весь матеріал використовуючи. QR- код Електронних ресурсів

 

 

C:\Users\User\Desktop\slide-0.jpgКРЗ-1                     Тема: Фізичні тіла. Фізичні явища.

Завдання 1. Вписати в таблицю слова які позначають тіло або речовина:

 

тіло

речовина

 

Літак, мідь, черепаха, ручка, фарфор, вода, машина, залізо, цвях, повітря, папір, зошит, цемент, ртуть, трактор, книга, асфальт, сіль, ніж, лід, птиця, срібло, ложка, сонце, скло.

Завдання 2.Вписати в таблицю явища:

механічні

 

теплові

 

електричні

 

звукові явища

 

світлові явища

 

 

Куля летить, вода кипить, грім гримить, лампочка горить, сніг тане, зірки падають, хлопчик кричить, блискавка виблискує, хмари пливуть, телевізор працює, свинець плавиться, сірник горить, голуб летить, сонце гріє, гітара звучить.

Завдання 3. Допиши фрази:

Висота будинку вимірюється в _________

Обсяг води вимірюється в _________

Швидкість мотоцикла вимірюється в _________

Температура повітря вимірюється в _________

 Маса людини вимірюється в _________

Завдання 4.

Скільки часу триває урок?______________________

https://probapera.org/publication/13/54310/fizyka-nauka-pro-pryrodu.html

 Оцінка________                                                               Оцінка_________

 

Чому так оцінюєш?_________________________________________

Що виконав добре?_________________________________________

Які допустив помилки?______________________________________

Як їх виправити?___________________________________________

 

КРЗ- 2            Тема: Взаємодія молекул. Три стани речовини.

Завдання 1.           Продовж фрази:

 Розламаний навпіл шматок крейди не можна скласти і

зробити цілим, тому що____________________________________

б) Шматки пластиліну легко з'єднуються, тому що

_________________________________________________________

Перевозячи  стекла, потрібно перекласти їх папером, тому що_______________________________________________________________

Завдання 2. Склади таблицю: Три стани речовини

Газоподібне

Рідке

Тверде

 

 

 

 

 

Вода, залізо, туман, лід, пара над чайником, ртуть в термометрі, олово, кисень, молоко, алюміній (речовини узяті при кімнатній температурі).

 

Завдання 3. На малюнку показано зображення молекул однієї і тієї ж речовини, але в різних станах. Підпиши малюнки.

_________________ _______________ ________________

Завдання 4. Вода при кипінні випаровується і перетворюється на пару.

Água fervente em panela. Pote preto. Ilustração em vetor plana dos  desenhos… | Panela desenho, Desenho, Ilustrações de desenhos animadosЧи змінилися при цьому самі молекули води?

_____________________________________________________

Як змінилося їх розташування і рух?

_____________________________________________________

Завдання 5. Свіжий, хоча і невидимий слід зайця собака "бере".

Проте з часом вона його учути не може.

Поясніть це явище._______________________________________

_______________________________________________________

Завдання 6. Чи можна відкриту посудину заповнити ртуттю наполовину? А газом? _____________________________________________

https://probapera.org/publication/13/54311/budova-rechovyny-molekuly-atomy.html

Оцінка__________________________Оцінка_______________________                             

Чому так оцінюєш? ___________________________________

Що виконав добре? _________________________________

Які допустив помилки?______________________________

Як їх виправити? __________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805181033.pngКРЗ- 3                 Тема: Будова речовини. Дифузія.

Завдання 1.

Як називаються частки, з яких складаються речовини?_________________

Як називаються частки, з яких складаються молекули?_________________

Напиши хімічну формулу води________________

Що вона означає?___________________________

Глава 1Глава 1Завдання 2. При нагріванні металева кулька збільшилася в розмірах.

Чи збільшилося при цьому число молекул?________________________________________

Чи збільшилися при цьому розміри молекул?__________________________________________________________

Завдання 3. Як називається явище, при якому дотичні речовини змішуються один з одним?  а) кипіння      б) дифузія      в) нагрівання        г) танення

Завдання 4.    Продовж фразу

а) Білую мокру тканину при пранні не можна класти поряд з кольоровою, тому що__________________________________

б) Свіжі огірки, якщо помістити їх в розсіл, стають

солоними, тому що ______________________________________________

Чернильный мешок: Гигантские кальмары. Семейство КАЛЬМАРЫ ГИГАНТСКИЕ  (Architeuthis) или архитеутисы.Кальмары, осьминоги, каракатицы. Враги и  защита. Маскировка. Места обитания и питание. ГОЛОВОНОГИЕ МОЛЛЮСКИ  (CEPHALOPODA).Завдання 5. Морська тварина кальмар при нападі на нього викидає темно- синю захисну рідину, яка приховує його. Чому через деякий час вода знову стає прозорою?_______________________________________________

Завдання 6. Де краще зберегти дитячий повітряний кулька, наповнена газом, в теплому або холодному приміщенні?

_________________________________________________                                                                       

Оцінка__________________________Оцінка____________________                             

Чому так оцінюєш? ____________________________________

Що виконав добре? ____________________________________

Які допустив помилки? __________________________________

Як їх виправити? ______________________________________

 

 

j0293234КРЗ-4                           Тема: Механічний рух.

Завдання 1. Заповни таблицю:

Рівномірний рух

Нерівномірний рух

 

 

 

 

Обертання на каруселі, старт ракети, маятник настінного годинника, рух літака при посадці, космічний супутник Землі.

Завдання 2.

Візок з бруском штовхнули вперед.

Вовочка сказав, що  БРУСОК  ВПАДЕ  ВПЕРЕД.

Чи так це?_________________________________

Завдання 3.

 Швидкість лисиці 10 м / с. Скільки метрів вона пробіжить за одну хвилину? Вибери правильну відповідь: 600м, 100м, 3600м. _______________________

Завдання 4.

Швидкість акули 8 м / с, швидкість дельфіна 72 км / год. Хто швидше? Наздожене акула дельфіна чи ні?

Підказка:

Дано                                 СІ

72 км / год? = _________________

Завдання 5. Намалюй траєкторію тіл:

Снаряд  вилітає  з гармати. Рух космічного супутника

 

 

Завдання 6.

Учінь вирішував завдання і перевів одиниці в СІ. Щось він вирішив невірно. Виправ його помилки.

              Дано СИ

 2 км            20000м

 3 мин. 1800с

https://probapera.org/publication/13/54848/mehanichnyj-ruh.html

 Оцінка______            _                                Оцінка____________________

Чому так оцінюєш?   ____________________________________                                                                                                              Що виконав добре?  ____________________________________                                                                                                                                  Які допустив помилки? ___________________________________                                                                                                             Як їх виправити? ________________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805180729.pngКРЗ- 5              Тема: Характеристики  руху.

Вид сверху цветной мел на доске | Бесплатно ФотоСкалолаз - Картинка на телефон / Обои на рабочий стол №604685Газон на трамвайных рельсахЗавдання 1.Рухаються три тіла: трамвай (1) по рейках, мів (2) по дошці і скололаз  (3) по вертикальному схилу. Траєкторія руху є. А) тільки у тіла 1; б) тільки у тіла 2; в) тільки у тіл 1 і 2; г) у усіх трьох тел. __________________________________________________________________

Завдання 2.Морогу виконав шлях 14 см Цей шлях в системі СІ рівний.

А) 1,4мм; б) 140 мм; в) 0,14м; в) 1,4м.

Квант для младших школьниковЗавдання 3. Хлопчик біжить проти по экскалатору метро проти його ходу. Причому кепка хлопчика рухається відносно.

 А) його голови; б) відносно ліхтаря; в) дівчата; Г) відносно

людини того, що стоїть на протилежній стороні_______________

Завдання 4. Швидкість 10 м/с рівна....

 А) 36 км/год; б) 100 км/год; в) 27,8 км/год; г) 0,6 км/год. __________________________________________________________________

Завдання 5. Знайти середню швидкість лижника, який пройшов відстань 23 км за 3ч? ________________________________________________________

Завдання 6.Автобус перші 4 км проїхав за 12 хв., а наступні 12 км за 18 хв. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ? ___________________________________________________________________

Завдання 7. Мотоцикліст за перші 10 хв. руху проїхав шлях 5 км, а наступні 20 хв. шлях 12км. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ?_______________________________________________________________________

 Оцінка____________                          Оцінка _________________                 

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

      Як їх виправити?_____________________________________________

 

 

Рух по колу. Анонс #Тиса_LIVE (29.05.17) - YouTubeКРЗ-6                     Тема: Рівномірний рух матеріальної точки по колу.

Завдання 1. Період обертання тіла ________________________________________________________________

 

Завдання 2.  Обертова частота - це ________________________________________________________________

Завдання 3.  Період обертання позначається літерою ___________________

А) n     б) N       в) t     г) T

Завдання 4.  Обертова частота позначається  __________________________

 а)  t       б) T       в)  N     г)  n

 

Завдання 5.  Формула періоду обертання  _____________________________ 

А)  T =1 ∕ n      б) T = t / N     в)  T = 1 ∕ N    г)  n = 1 ∕ T____________________

Завдання 6.  Зв'язок між періодом обертання та обертовою частотою

А)    n = 1/N     б)  T = 1/n   в)  T = t ∕ N     г)  n = t / N   ____________________

 

Завдання 7.  Формула для обчислення швидкості руху матеріальної точки по колу

А) ϑ = s ∕ t    б)  ϑ = 2πR ∕ T    в)  ϑ = 2πRT       г) ϑ = 2πRn _________________

Завдання 8  Яким є період обертання хвилинної стрілки годинника?

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 9.  Лопаті вентилятора за 1 хвилину здійснюють 600 обертів. Який період їх обертання?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://probapera.org/publication/13/55108/rivnomirnyj-ruh-po-kolu.html

  Оцінка_______                                            Оцінка____________________

Чому так оцінюєш?___________________________________

 Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки?_________________________________

     Як їх виправити? _____________________________________

 

КРЗ- 7        Тема: Коливальний рух. КОЛИВАЛЬНИЙ РУХ - МЕХАНІЧНИЙ РУХ - Підручник Фізика 7 клас - Бойко М.П. -  2015 рік

Завдання 1.Як називають рух, що точно або приблизно повторюється?

 а) коливання  б) рівномірний прямолінійний рух  в) механічний рух

______________________________________________________________

Завдання 2.В яких одиницях вимірюють період коливань в СІ? 

а) год               б) м                в) хв              г) с

____________________________________________________________

Завдання 3.Від чого залежить період коливань математичного маятника?

 а) довжини нитки         б) маси кульки              в) амплітуди коливань

______________________________________________________________

Завдання 4. В яких одиницях вимірюють амплітуду коливань в СІ?

 А) с           б) Гц             в)  м              г) см

________________________________________________________________

Завдання 5.  Період коливань крил деякої комахи 0,025 с. Яка частота цих коливань?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 6.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить кулька за 2 періоди?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 7.Якою є частота коливань тіла, яке за 10 с здійснює180 коливань?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

https://probapera.org/publication/13/55116/kolyvalnyj-ruh.html

  Оцінка_______                                            Оцінка____________________

Чому так оцінюєш?___________________________________

 Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки?_________________________________

     Як їх виправити? _____________________________________

 

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805200509.pngКРЗ-8              Тема: Маса. Інерція.

Мальчик поскользнулся и упал на мокрый пол | Премиум векторыЗавдання 1. У яку сторону падає такою, що спіткнулася людина?

_____________________________________________________

Картинки дети переходят дорогу – Ой! - club-detstvo.ru - Центр искусcтв и  творчества Марьина РощаЗавдання 2. Чому не можна перебігати дорогу перед транспортом, що близько йде?

_____________________________________________________

Завдання 3. Що станеться з пасажирами при різкої зупинки автобуса? _________________________________________________________________

Трюк с гирей. Запрокинуть гирю и поднять через бочок. Гиря 16 кг. Подъём  гири через бочок - YouTubeЗавдання 4.Гирю підняли на висоту 2м від підлоги. Чи змінилася при цьому її маса? _________________________________________________________

Завдання 5. Виразіть в кілограмах маси тіл :

100г______________    2000г_____________      2,3т_______________

Как правильно поворачивать на автомобиле, как правильно поворачивать на  поворотахЗавдання 6.Чому при поворотах водій уповільнює хід машини?

_____________________________________________________

Завдання 7.Тіло перемістили із Землі на Місяць. Чи зміниться при цьому маса тіла? ____________________________________________

Ігри етюди для дітей. Чи потрібно грати етюди і вправи на гітарі? А тепер  нова вправа. Це теж етюд в класичному стиліЗавдання 8. Чому при різкому струшуванні краплі дощу злітають з одягу?

______________________________________________________

Завдання 9.Хлопчик масою 46 кг Стрибнув на берег з нерухомого плоту із швидкістю 1,5 м/с, маса якого 1т. Яку швидкість придбав пліт? ____________________________________________

 https://www.youtube.com/watch?v=ZFMpLqWuSnk

 Оцінка____________                          Оцінка _________________                 

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

      Як їх виправити?_____________________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805180409.pngКРЗ-9                             Тема: Щільність речовини

Завдання 1.

Учінь вирішив поласувати, знайшов дві банки. В одній кілограм меду, в інший кілограм масла. Пробувати можна. Допоможи учню вибрати банку з медом.

Завдання 2.У учня є три кульки по 200 г - алюмінієвий, фарфоровий і дерев'яний. Треба покласти їх в коробки різної величини. Який кульку в яку коробку треба покласти? Для якого кульки потрібно найбільша коробка?

  1.                                               2.                                          3.

 

Завдання 3.

Практичне завдання.

Перед вами шматок пластиліну, яка щільність пластиліну? У таблиці немає значення його щільності. Як же її визначити. Запропонуй спосіб визначення щільності пластиліну і знайди її.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4.

На птахофабриці скупчилася велика кількість яєць. Деякі лежали довго. Директор боявся продати неякісний товар і втратити покупців. Як відрізнити свіже яйце від старого? Запропонуй свій спосіб.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5.

Для промивання деталей їх опускають в посудину

з гасом. Є дві деталі алюмінієва і мідна по 2 кг кожна. Коли деталі опустили в судини з гасом, рівень гасу в судинах виявився різним. В якому посудині деталь мідна?

1                                    2

 

 

  Оцінка_______                                            Оцінка_______________                     

Чому так оцінюєш?  ______________________________________                                                                                                                Що виконав добре?  ______________________________________                                                                                                   Які допустив помилки? ______________________________________                                                                                                             Як їх виправити ?____________________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805180216.pngКРЗ-10                                    Тема: СИЛА

Завдання 1.C:\Users\User\Desktop\0013-022-futbol-kogda-ljudi-begajut-po-spetsialnomu-polju-pinaja-mjach-nogami.png Що є причиною руху м’яча?

Сила позначається буквою __________

Сила вимірюється в _________________

 

Переведи значення сили

в ньютони:                                                в кілоньютонах:

2 кН  = ________Н 3500 Н = _______кН

14 кН =________Н 17000 Н = ______кН

120 кН = _______Н 600 Н =   ________кН

Завдання 2.

На тіло діють в двох різних точках. Що станеться з тілом?                           Чому? Від чого залежить поведінка тіла?

                                  _________________________________________________                                                                                                                             

 

Завдання 3.

Де легше розбити горіх: на м'якій опорі або на твердій? Поясніть відповідь. Перевірте явище на досвіді: візьміть молоток, два грецьких горіха, брусок дерева і шматок поролону. Намалюйте схему досвіду, стрілками покажіть напрямок сил.

 

 

 

________________________________________________________________

 

Завдання 4.

Дано дві кулі однакового розміру, обидві всередині порожнисті. Одна куля алюмінієвий, а інша мідна. Як дізнатися, яка  з них зроблена з алюмінію?

Кулі пофарбовані однаковою фарбою, їх не можна зважувати і опускати в воду.

            _________________________________________________________________________

             ______________________________________________________________________________

  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка____________ _____________Оцінка____________________

 

Чому так оцінюєш? _______________________________________

Що виконав добре? ______________________________________

Які допустив помилки? __________________________________

Як їх виправити? _______________________________________

 

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805175959.pngКРЗ-11   Тема: Сила пружності

 

Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________

                           

Яка сила не дає  вантажу впасти?__________________________

Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

 

Завдання 2.Вантаж  підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________

Яка сила перешкоджає падінню вантажу?

________________________________________________________

 

                   Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

Завдання 3.

Що сталося з м'ячем при ударі о ракетку?

________________________________

 

                          Як називається це явище?______________________________

 

Завдання 4. Заповни таблицю:

Види деформацій

Вигин

Стискування

Розтягування

 

 

 

Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.

C:\Users\Лариса\Desktop\scale_1200.pngЗавдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.

"Дивися, який ти важкий, - сказав  Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он,  як вона прогнулася"!  " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, -   ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?

__________________________________________________

__________________________________________________________________

 

                                                                           

 Оцінка____________                                    Оцінка_______________________                         

Чому так оцінюєш? _______________________________________________

Що виконав добре? _____________________________________________

Які допустив помилки? __________________________________________

Як їх виправити? ________________________________________________

 

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805175959.pngКРЗ-12   Тема: Сила пружності

 

Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________

                           

Яка сила не дає  вантажу впасти?__________________________

Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

 

Завдання 2.Вантаж  підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________

Яка сила перешкоджає падінню вантажу?

________________________________________________________

 

                   Зображуй ці сили за допомогою стрілок.

Завдання 3.

Що сталося з м'ячем при ударі о ракетку?

________________________________

 

                          Як називається це явище?______________________________

 

Завдання 4. Заповни таблицю:

Види деформацій

Вигин

Стискування

Розтягування

 

 

 

Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.

C:\Users\Лариса\Desktop\scale_1200.pngЗавдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.

"Дивися, який ти важкий, - сказав  Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он,  як вона прогнулася"!  " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, -   ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?

__________________________________________________

__________________________________________________________________

 

                                                                           

 Оцінка____________                                    Оцінка_______________________                         

Чому так оцінюєш? _______________________________________________

Що виконав добре? _____________________________________________

Які допустив помилки? __________________________________________

Як їх виправити? ________________________________________________

 

 

КРЗ-13                                      Тема: Вага тіла

                     

Завдання 1. Яблуко лежить на столі. Покажи стрілкою силу тяжіння, що діє на яблуко і його вагу

                                   

Завдання 2.  Вага тіла позначається буквою ___________

   Вага тіла показує___________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

 

 

Завдання 3.  Вибери формулу для знаходження ваги тіла :

P = mg Fт= mg  Fупр = kx

______________________________________________________________

 

Завдання 4.

Як називається прилад, зображений

на малюнку?_________________________________________

Що він вимірює?______________________________________

 

На чашку поклали вантаж масою 6 кг

Яка вага вантажу?_____________________________________

Завдання 5. На столі лежать три кулі. У якого найбільша вага?

__________________________________________________________________

 

Чи однакова щільність у цих куль?

__________________________________________________________________

 

https://www.youtube.com/watch?v=gMjvVIDl5kI

 

Оцінка___________________________________Оцінка____________-___                             

 

Чому так оцінюєш? ______________________________________

Що виконав добре? ________________________________________

Які допустив помилки? _____________________________________

Як їх виправити? _________________________________________

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805175638.pngКРЗ – 14                                Тема: Сила тертя

 

C:\Users\Лариса\Desktop\Без названия.jpgЗавдання 1.  Шафу  важко зрушити з місця. Чому?

__________________________________________

__________________________________________

 

 

Завдання 2.  На ковзанах легко ковзати по льоду, а по склу неможливо.

  Чому?______________________________

 

_________________________________________

 

 

 

Завдання 3. Навіщо потрібні кулькові і роликові підшипники?

_____________________________________

  Як вони влаштовані

__________________________________________

 

Завдання 4. Чи однакова сила тертя в даних випадках?

 

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

______________________________

 

Завдання 5. Придумай питання до ситуації.

C:\Users\Лариса\Desktop\Ostorozhno-gololed.jpg

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

                                                              

 

      Оцінка____________                                Оцінка___________________   

                  

Чому так оцінюєш?

Що виконав добре?

Які допустив помилки?

Як їх виправити?

КРЗ - 15                       Тема:ТИСК  І  СИЛА ТИСКУ

Завдання 1.   Що називають тиском?

Давление твёрдых тел — VladimirЗапиши формулу для знаходження тиску.____________

 

Від яких величин залежить тиск?___________________

 

У яких одиницях вимірюється тиск?_________________

Завдання 2. Два предмети поставлені на стіл, як показано на малюнку. Який чинить найбільший тиск? Чому?____________________________________________

острая стрелка вектор или цветная иллюстрация, указывая, угол, стрелка PNG  и вектор пнг для бесплатной загрузкиЗавдання3.Чому гостра стріла легко входить в перешкоду?______________________________________________

Завдання4. Там, де не пройде легковий автомобіль, без зусиль проходить гусеничний трактор. Чому? ____________________________________

Завдання5.  Шерлока Холмса.

Шерлок Холмс прийшов у гості. Хазяйка поставила на стіл тарілку з пригощанням. На ній лежали бутерброди з сиром і ковбасою. Холмс подивився на бутерброди і подумав: " А ніж хазяйка гострить рідко". Чому у нього виникла така думка? __________________________________________________________________

Завдання 6. Вовочка кидав портфель в сніг. Кидав три  рази і кожного разу портфель падав по-різному. Проте  не зрозумію – говорить  Вовочка, - маса портфеля не міняється, кидаю з однаковою силою . портфель кожного разу провалюється в сніг на різну глибину. Чому?_____________________________________________________

Завдання 7.Для чого швачці при шитві голкою надівають наперсток?_________________________________________________________

 https://www.youtube.com/watch?v=E-CzKR3bwKA

 

Оцінка___________________________Оцінка_____________________                             

Чому так оцінюєш? ______________________________

Що виконав добре?______________________________

 Які допустив помилки?____________________________

 Як їх виправити?_________________________________

j0216588КРЗ-16              Тема: Тиск  газа.

Завдання 1.  Закон Паскаля свідчить, що рідини і гази передають чинений на них тиск. (підкресли правильну відповідь )

А)в напрямі діючої сили       Б) на дно посудини       В) по усіх напрямах.

C:\Users\Лариса\Desktop\images.jpgЗавдання 2. Кожен з вас видував мильні бульбашки. Чому вони мають форму кулі? ____________________________________________________

____________________________________________________

Завдання 3. У посудині знаходиться газ. Що станеться з гумовою плівкою, якщо поршень підняти. Чому?

________________________________________________________

________________________________________________________

Завдання 4. У посудинах, зображених на малюнку, кран відкритий. У лівій посудині тиск 0,016 Па, чому дорівнює в правій посудині?

_________________________________________________

0,016Па

Завдання 5. Маси газу, що знаходиться в обох посудинах 1., 2., однакові. У якому з них тиск більший? Чому?

___________________________________________________

Завдання 6. Який закон допомагає видавлювати зубну пасту з тюбика?

https://sportiv.ru/f/news/kakoe_davlenie_dolzhno_byt_v_shinah_velosipeda.jpg________________________________________________     Завдання 7. Одного разу Андрій підкачував шину велосипеда, що здулася. З кожним хиткому ручку насоса було рухати все важче. Андрій замислився: чому так ?

____________________________________________________

 Оцінка____________________________Оцінка____________________-__       

                     

Чому так оцінюєш?_______________________________________

 Що виконав добре? ______________________________________

Які допустив помилки?____________________________________

Як їх виправити? ________________________

 

КРЗ-17                     Тема: Гідростатичний тиск.

Завдання 1. Какое давление называют гидростатическим?

_____________________________________________________________

Запиши формулу гидростатического давления:

_______________________________________________________________

 От каких величин зависит это давление? ________________________________________________________________

Завдання 2. У чотирьох посудинах різної форми налита вода, висота рівня однакова. У якій посудині тиск найменший?

1 2 3 4

Вибери  правильну відповідь:

А) 1             Б)2             В)3               Г) рівне

____________________________________

Завдання 3. На якому малюнку витікання цівок води зображене вірно?

                     1                    2                     3

                     _____________________

Завдання 4.Практичне завдання.

 Налийте в склянку води. Розрахуйте тиск води на дно склянки.________________________________________________

Завдання 5. У одно коліно посудини налита вода, в інше спирт.

А         Б      В яке коліно налитий спирт?___________________________

          Особенности плоской рыбыЗавдання 6.   Чому камбала така плоска? ____________________________

                                                                                          

Оцінка____________________________Оцінка________________                        

 

Чому так оцінюєш?  ____________________________________

Що виконав добре?  ___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити?_______________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805174917.pngКРЗ-18               Тема:  Атмосферний тиск.

Завдання 1. Внаслідок чого створюється атмосферний тиск?

Atmospheric pressure under normal conditions. See what "Atmospheric  pressure" is in other dictionaries____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Атмосферное давлениеЗавдання 2. Чому молекули газів, що утворюють атмосферу не відлітають в космічний простір?

___________________________________________________

___________________________________________________

 

IV. Изучение нового материала.Завдання 3. У властивість "легкість тіл" не вірячи, Хто вагу повітря виміряв?

 

____________________________________

____________________________________

 

Завдання 4. Хто уперше виміряв тиск атмосфери? Розкажіть про його досвід.

Презентация на тему: "Атмосфера – это воздушная оболочка Земли Воздух имеет  вес ! Вес 1 кубического метра воздуха равен 13 Н.". Скачать бесплатно и без  регистрации.                                                                          ____________________________________________________

_____________________________________________________

Завдання 5. Прилад для виміру атмосферного тиску називається: (підкресли правильну відповідь)

а) мензурка     в) динамометр      б) барометр-анероїд    г) альтиметр

C:\Users\Лариса\Desktop\67.jpgЗавдання 6. Чий досвід здивував людей, Зажадавши 16 коней? Коли і ким він зроблений був І в чому людей він переконав? ___________________________________________________________

______________________________________________

Завдання 7. Одного разу Олена побачила, як у дворі бавилися хлопченята. Вони зривали з дерева листя, прикладали їх до рота, а коли вдихали в себе повітря, листя лопалося. Цікаво, чому листя рветься?___________________________________________________________

   Оцінка____________  _____________Оцінка____________________                           

 

Чому так оцінюєш? _________________________________

Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? _______________________________

Як їх виправити? ___________________________________

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805175351.pngКРЗ-19              Тема:  Архімедова сила. Плавання тіл.

Оранжевый спасательный круг на воде. концепция помощи, спасения, утопления,  шторм. копировать пространство 3d иллюстрации, 3d-рендеринга. | Премиум ФотоЗавдання 1. Чому рятівний круг роблять з пробки?  _________________________________________________

_________________________________________________

Абстрактные пузырьки воздуха в пятно масла на синем фоне расфокусированным  | Премиум Фото Завдання 2. Чому бульбашки повітря спливають на поверхню води? _________________________________________________

_________________________________________________

Грузило. Большая иллюстрированная энциклопедия рыбалки [Зима. Весна. Лето.  Осень]Завдання 3. Навіщо на волосінь надівають грузило? ________________________________________________

_________________________________________________

 

Под давлением тысяч центнеров [1959 Бауэр Г. - Тайны морских глубин]Завдання 4. У глибоководних риб плавальний пухир випинається з рота. Чому? _______________________________________________

_______________________________________________

C:\Users\Лариса\Desktop\v4-1200px-Float-on-Your-Back-Step-16-Version-2.jpgЗавдання 5. Чому плаваючи на спині, легше триматися на воді?______________________________________

_______________________________________

 

Завдання 6. На одну чашу вагів поставлено відро, по самі вінця наповнене водою, на іншу - таке саме відро повне води, але в нім плаває шматок дерева. Яке відро перетягне?

__________________________________________________________________

                                                                      

  Оцінка_____________________________Оцінка_________                             

 

Чому так оцінюєш? ___________________________________

 Що виконав добре?___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити? _____________________________________

 

 

КРЗ- 20                               Тема: Механічна робота

Завдання 1. При пересуванні візка здійснюється робота.

  Робота позначається буквою ___________

Роботу обчислюють за формулою_________

В Якутии мужчина украл санки для своего ребёнкаЗавдання 2. Андрій зібрав багато макулатури і повіз її на санчатах від будинку до школи. Які величини потрібно знати, щоб знайти роботу, яку вчинив Андрій? Запропонуй свої дані для завдання і виріши її.

________________________________________________________________

Завдання 3. Визнач, яку роботу, позитивну або негативну,  здійснює сила тяжіння в кожному випадку

                                                                                                                                                Підкинутий

м'яч летить вгору  ___________            Цеглина падає вниз________________

М. Коршунов. Будь здоров, Капусткин!Завдання 4.Андрію і Саші потрібно було викачати воду відром з бочки. Бочка була повною і хлопчики вирішили гойдати по черзі. Андрій сказав Саше:  " Гойдай першим, а я відпочину"! Після нього воду гойдав Андрій. Коли він закінчив роботу, то раптом сказав: " Який я безглуздий! Потрібно було мені гойдати першим". Чому Андрій так вирішив? ___________________________________________________________________

Завдання 5.Виріши завдання:Яструб, маса якого 0,4 кг, повітряним потоком був піднятий на висоту 70 м. Визнач роботу сили, що підняла птаха. 

___________________________________________________________________                                                                                      

https://www.youtube.com/watch?v=rpxFmOH2ihM

 

Оцінка____________________________Оцінка_______________________                             

Чому так оцінюєш? ____________________________________

 Що виконав добре? ___________________________________

Які допустив помилки? ________________________________

Як їх виправити?   ________________________________

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805191419.pngКРЗ- 21                            Тема: ПОТУЖНІСТЬ 

Завдання 1.

Потужність позначається буквою _______________________

Потужність знаходять по формулі________________________

Потужність вимірюється в ______________________________

Потужність показує____________________________________

Дезинфекция воды в колодце: чистка с помощью белизны и марганцовкиЗавдання 2.Відро води з колодязя  дівчинка підняла один раз за 20 сек., а інший за 30 сек. Чи однакова робота була здійснена в цих випадках? Що можна сказати про потужність?

Завдання 3. Першокласник і учень 7 класу наввипередки бігали по сходах. І на третій поверх піднялися одночасно. Чи однакову потужність вони розвинули?

Зависит ли тормозной путь от загрузки автомобиля? | ПикабуЗавдання 4. Навантажений автомобіль при тій же потужності   двигуна і по тій же дорозі рухається повільніше  ненавантаженого. Чому?_______________________________________

 

Завдання 5. Дві однакові за розміром і конструкції яхти розвивають різну потужність. Чи з однаковою швидкістю вони рухатимуться? ____________________________________________________

____________________________________________

Завдання 7. Виконай практичну роботу:

Вичисли,  яку потужність ти розвиваєш,  піднімаючись з першого поверху в кабінет фізики. Що для цього потрібно знати?_______________________________________________________________________________________________________________________________                                                                   

Оцінка___________________________Оцінка______________________                             

 

Чому так оцінюєш?____________________________________

 Що виконав добре? ___________________________________

 Які допустив помилки? ________________________________

 Як їх виправити? _____________________________________

 

C:\Users\Лариса\Desktop\qrcode-20210805191701.pngКРЗ- 22                   Тема: Енергія.

Презентация на тему: "Система Интернет-олимпиад СПбГУ Тренировочный тур 7  класс.". Скачать бесплатно и без регистрации.Завдання 1.Легковий і вантажний автомобіль рухаються з однаковими швидкостями. Який з них має більшу кінетичну енергію? ___________________________________________________

Физика Медный и алюминиевый бруски одинакового объема поняли на одну и ту  же высоту. Для какого - YouTubeЗавдання 2.На одній і тій же висоті знаходяться два бруски масою 500г і 200г. Який з них має більшу потенційну енергію? _________________________________________________

Завдання 3.Які з перерахованих тіл мають кінетичну енергію:

Физика Камень брошен вверх с начальной скоростью 40 м/с. Определите  скорость камня на высоте 50 м - YouTube А) камінь, піднятий над землею; Б) літак, що летить; в) розтягнута пружина? _________________________________________________________________

Завдання 4.Камінь кинутий вертикально вгору. Які перетворення енергії відбуваються при цьому? ____________________________________________________

Сонник течение к чему снится течение во сне?Завдання 5 Зміниться потенційна енергія води в річці при її течії ? Кінетична? ________________________________________________

Фотоэнциклопедия железнодорожного транспорта. | Главная / ВАГОНЫ /  Пассажирские / Проверка тормозовЗавдання 6.Яка енергія використовується в гальмах залізничних вагонів? ________________________________________________

 

Завдання 7.Які види енергії має вертоліт;

 А) що висить нерухомо; б) що піднімається вгору; в) що сходить вниз _______________________________________________________________

Завдання 8.Знайти потенційну енергію піднятого на висоту 5м. тіла масою 10кг.Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:____________________________________________________________

  Оцінка____________                          Оцінка _________________                 

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

 Як їх виправити?_____________________________________________

КРЗ- 23                                  Тема:  ВАЖІЛЬ

Завдання 1. Що зображене на малюнку?______________________________

Що означають букви    F1, F2 ? ___________________   

l1,  l2 ?__________________________

У якому випадку важіль знаходитиметься в рівновазі?

__________________________________________________________________

Завдання 2. Розповідаючи про важіль, дівчинка намалювала схему важеля в             рівновазі. Чи правильно вона зробила малюнок?

__________________________________________________

Завдання 3. Навіщо у підйомного крану роблять противага?

            _________________________________________________

Завдання4. Чи знаходяться ці важелі в рівновазі або ні?

№ 1                                                             № 2

      __________________________________________________________________

Завдання 5. Яку силу потрібно прикласти до важеля, щоб він знаходився в рівновазі?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=m8TcqB1UDuU                  

Оцінка____________        ______________Оцінка______________________                     

Чому так оцінюєш? _________________________________

 Що виконав добре? ________________________________

Які допустив помилки? _____________________________

Як їх виправити?   __________________________________

КРЗ- 24                  Тема: Прості механізми. Блоки.

✓ Купить Топор JUCO Т1047 деревянный, универсальный, 400 мм, 1250 г |  Укрсервис Завдання 1. Є сокира простим механізмом?

________________________________________________________

Применение правила рычага к блокам - YouTubeЗавдання 2. Для якої мети застосовуються нерухомі блоки? Наведи приклади.

_______________________________________________________

Применение правила рычага к блокам - YouTubeЗавдання 3.Для якої мети застосовуються рухливі блоки? Наведи приклади _____________________________________________________

Ремонт ручки межкомнатной двери: как починить своими рукамиЗавдання 4.Чому дверну ручку закріплюють не в середині дверей а у її краю? _________________________________________________

На яку висоту підніметься вантаж на рис. 4 і рис. 5, якщо вільний кінець  каната перемістити - Школьные Знания.comЗавдання 5.На яку висоту підніметься вантаж, якщо вільний кінець канату опустився на 2м? ___________________________________

На яку висоту підніметься вантаж на рис. 4 і рис. 5, якщо вільний кінець  каната перемістити - Школьные Знания.comЗавдання 6.На яку висоту підніметься вантаж,якщо вільний кінець канату витягнули вгору на 4м?

_______________________________________________________

Завдання 7.З якою силою потрібно тягнути вгору кінець мотузка, щоб підняти вантаж, вагу якого 50Н?

__________________________________________________________________-

Завдання 8.Система блоків. З якою силою потрібно тягнути за кінець мотузка, щоб підняти вантаж вага якого 200Н?

________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E

  Оцінка____________                          Оцінка _________________                 

Чому так оцінюєш? ___________________________________________

Що виконав добре? ___________________________________________

Які допустив помилки?________________________________________

 Як їх виправити?____________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Афанасьева Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пірус Володимир Іванович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Матеріали до уроків
Інкл
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
1921
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку