В даній роботі підготовлено корекційно-розвиваючі завданн та тестові завдання для учнів 7класу, які зазнають труднощі в навчанні і спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей дітей.
Ці завдання відповідають чинній програмі та складені за матеріалами підручника «Фізика 7 клас » автор В.Г.Бар’яхтар і інші.
Завдання дають можливість оперативної перевірки знань учнів . Вони побудовані таким чином , що учні мають можливість показати свої знання , вибравши правильні відповіді . Із деяких тем завдання містять по дві правильні відповіді, що усуває можливість автоматичного вгадування правильної відповіді. Тестові завдання можуть бути використані і під час контролю рівня знань учнів . при цьому вчителю достатньо вибрати , наприклад , по два завдання з кожної мікротеми , що вивчається в загальній темі. Даний посібник можна використовувати в практичній роботі як молодим , так і досвідченим вчителям.
Оцінка в балах:
Оцінка________ самооцінка учня.
Оцінка______ асистента вчителя
Рефлексію учень обговорює з асистентом вчителя і записує коротку відповідь на питання.
Чому так оцінюєш?
Що виконав добре?
Які допустив помилки?
Як їх виправити?
У завданні також є вставки на електронні ресурси, які зручно - буде подивитися учневі спільно з асистентом учителя або батьками вдома при повторенні матеріалу. QR- код електронних ресурсів, відео, презентацій дозволяє учневі розширити свої знання то темам предмета. Посилання більшість уроків були взяти з Української школи он-лайн, Топ-школи, Фізика-це просто. При виконанні контрольних робіт учні когут повторити весь матеріал використовуючи. QR- код Електронних ресурсів
КРЗ-1 Тема: Фізичні тіла. Фізичні явища.
Завдання 1. Вписати в таблицю слова які позначають тіло або речовина:
тіло |
речовина |
Літак, мідь, черепаха, ручка, фарфор, вода, машина, залізо, цвях, повітря, папір, зошит, цемент, ртуть, трактор, книга, асфальт, сіль, ніж, лід, птиця, срібло, ложка, сонце, скло.
Завдання 2.Вписати в таблицю явища:
механічні |
|
теплові |
|
електричні |
|
звукові явища |
|
світлові явища |
|
Куля летить, вода кипить, грім гримить, лампочка горить, сніг тане, зірки падають, хлопчик кричить, блискавка виблискує, хмари пливуть, телевізор працює, свинець плавиться, сірник горить, голуб летить, сонце гріє, гітара звучить.
Завдання 3. Допиши фрази:
Висота будинку вимірюється в _________
Обсяг води вимірюється в _________
Швидкість мотоцикла вимірюється в _________
Температура повітря вимірюється в _________
Маса людини вимірюється в _________
Завдання 4.
Скільки часу триває урок?______________________
https://probapera.org/publication/13/54310/fizyka-nauka-pro-pryrodu.html
Оцінка________ Оцінка_________
Чому так оцінюєш?_________________________________________
Що виконав добре?_________________________________________
Які допустив помилки?______________________________________
Як їх виправити?___________________________________________
КРЗ- 2 Тема: Взаємодія молекул. Три стани речовини.
Завдання 1. Продовж фрази:
Розламаний навпіл шматок крейди не можна скласти і
зробити цілим, тому що____________________________________
б) Шматки пластиліну легко з'єднуються, тому що
_________________________________________________________
Перевозячи стекла, потрібно перекласти їх папером, тому що_______________________________________________________________
Завдання 2. Склади таблицю: Три стани речовини
Газоподібне |
Рідке |
Тверде
|
|
|
|
Вода, залізо, туман, лід, пара над чайником, ртуть в термометрі, олово, кисень, молоко, алюміній (речовини узяті при кімнатній температурі).
Завдання 3. На малюнку показано зображення молекул однієї і тієї ж речовини, але в різних станах. Підпиши малюнки.
_________________ _______________ ________________
Завдання 4. Вода при кипінні випаровується і перетворюється на пару.
Чи змінилися при цьому самі молекули води?
_____________________________________________________
Як змінилося їх розташування і рух?
_____________________________________________________
Завдання 5. Свіжий, хоча і невидимий слід зайця собака "бере".
Проте з часом вона його учути не може.
Поясніть це явище._______________________________________
_______________________________________________________
Завдання 6. Чи можна відкриту посудину заповнити ртуттю наполовину? А газом? _____________________________________________
https://probapera.org/publication/13/54311/budova-rechovyny-molekuly-atomy.html
Оцінка__________________________Оцінка_______________________
Чому так оцінюєш? ___________________________________
Що виконав добре? _________________________________
Які допустив помилки?______________________________
Як їх виправити? __________________________________
КРЗ- 3 Тема: Будова речовини. Дифузія.
Завдання 1.
Як називаються частки, з яких складаються речовини?_________________
Як називаються частки, з яких складаються молекули?_________________
Напиши хімічну формулу води________________
Що вона означає?___________________________
Завдання 2. При нагріванні металева кулька збільшилася в розмірах.
Чи збільшилося при цьому число молекул?________________________________________
Чи збільшилися при цьому розміри молекул?__________________________________________________________
Завдання 3. Як називається явище, при якому дотичні речовини змішуються один з одним? а) кипіння б) дифузія в) нагрівання г) танення
Завдання 4. Продовж фразу
а) Білую мокру тканину при пранні не можна класти поряд з кольоровою, тому що__________________________________
б) Свіжі огірки, якщо помістити їх в розсіл, стають
солоними, тому що ______________________________________________
Завдання 5. Морська тварина кальмар при нападі на нього викидає темно- синю захисну рідину, яка приховує його. Чому через деякий час вода знову стає прозорою?_______________________________________________
Завдання 6. Де краще зберегти дитячий повітряний кулька, наповнена газом, в теплому або холодному приміщенні?
_________________________________________________
Оцінка__________________________Оцінка____________________
Чому так оцінюєш? ____________________________________
Що виконав добре? ____________________________________
Які допустив помилки? __________________________________
Як їх виправити? ______________________________________
Завдання 1. Заповни таблицю:
Рівномірний рух |
Нерівномірний рух
|
|
|
Обертання на каруселі, старт ракети, маятник настінного годинника, рух літака при посадці, космічний супутник Землі.
Завдання 2.
Візок з бруском штовхнули вперед.
Вовочка сказав, що БРУСОК ВПАДЕ ВПЕРЕД.
Чи так це?_________________________________
Завдання 3.
Швидкість лисиці 10 м / с. Скільки метрів вона пробіжить за одну хвилину? Вибери правильну відповідь: 600м, 100м, 3600м. _______________________
Завдання 4.
Швидкість акули 8 м / с, швидкість дельфіна 72 км / год. Хто швидше? Наздожене акула дельфіна чи ні?
Підказка:
Дано СІ
72 км / год? = _________________
Завдання 5. Намалюй траєкторію тіл:
Снаряд вилітає з гармати. Рух космічного супутника
Завдання 6.
Учінь вирішував завдання і перевів одиниці в СІ. Щось він вирішив невірно. Виправ його помилки.
Дано СИ
2 км 20000м
3 мин. 1800с
https://probapera.org/publication/13/54848/mehanichnyj-ruh.html
Оцінка______ _ Оцінка____________________
Чому так оцінюєш? ____________________________________ Що виконав добре? ____________________________________ Які допустив помилки? ___________________________________ Як їх виправити? ________________________________________
КРЗ- 5 Тема: Характеристики руху.
Завдання 1.Рухаються три тіла: трамвай (1) по рейках, мів (2) по дошці і скололаз (3) по вертикальному схилу. Траєкторія руху є. А) тільки у тіла 1; б) тільки у тіла 2; в) тільки у тіл 1 і 2; г) у усіх трьох тел. __________________________________________________________________
Завдання 2.Морогу виконав шлях 14 см Цей шлях в системі СІ рівний.
А) 1,4мм; б) 140 мм; в) 0,14м; в) 1,4м.
Завдання 3. Хлопчик біжить проти по экскалатору метро проти його ходу. Причому кепка хлопчика рухається відносно.
А) його голови; б) відносно ліхтаря; в) дівчата; Г) відносно
людини того, що стоїть на протилежній стороні_______________
Завдання 4. Швидкість 10 м/с рівна....
А) 36 км/год; б) 100 км/год; в) 27,8 км/год; г) 0,6 км/год. __________________________________________________________________
Завдання 5. Знайти середню швидкість лижника, який пройшов відстань 23 км за 3ч? ________________________________________________________
Завдання 6.Автобус перші 4 км проїхав за 12 хв., а наступні 12 км за 18 хв. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ? ___________________________________________________________________
Завдання 7. Мотоцикліст за перші 10 хв. руху проїхав шлях 5 км, а наступні 20 хв. шлях 12км. ВИЗНАЧИТИ СЕРЕДНЮ ШВИДКІСТЬ АВТОБУСА НА УСЬОМУ ШЛЯХУ?_______________________________________________________________________
Оцінка____________ Оцінка _________________
Чому так оцінюєш? ___________________________________________
Що виконав добре? ___________________________________________
Які допустив помилки?________________________________________
Як їх виправити?_____________________________________________
КРЗ-6 Тема: Рівномірний рух матеріальної точки по колу.
Завдання 1. Період обертання тіла ________________________________________________________________
Завдання 2. Обертова частота - це ________________________________________________________________
Завдання 3. Період обертання позначається літерою ___________________
А) n б) N в) t г) T
Завдання 4. Обертова частота позначається __________________________
а) t б) T в) N г) n
Завдання 5. Формула періоду обертання _____________________________
А) T =1 ∕ n б) T = t / N в) T = 1 ∕ N г) n = 1 ∕ T____________________
Завдання 6. Зв'язок між періодом обертання та обертовою частотою
А) n = 1/N б) T = 1/n в) T = t ∕ N г) n = t / N ____________________
Завдання 7. Формула для обчислення швидкості руху матеріальної точки по колу
А) ϑ = s ∕ t б) ϑ = 2πR ∕ T в) ϑ = 2πRT г) ϑ = 2πRn _________________
Завдання 8 Яким є період обертання хвилинної стрілки годинника?
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 9. Лопаті вентилятора за 1 хвилину здійснюють 600 обертів. Який період їх обертання?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
https://probapera.org/publication/13/55108/rivnomirnyj-ruh-po-kolu.html
Оцінка_______ Оцінка____________________
Чому так оцінюєш?___________________________________
Що виконав добре? ________________________________
Які допустив помилки?_________________________________
Як їх виправити? _____________________________________
Завдання 1.Як називають рух, що точно або приблизно повторюється?
а) коливання б) рівномірний прямолінійний рух в) механічний рух
______________________________________________________________
Завдання 2.В яких одиницях вимірюють період коливань в СІ?
а) год б) м в) хв г) с
____________________________________________________________
Завдання 3.Від чого залежить період коливань математичного маятника?
а) довжини нитки б) маси кульки в) амплітуди коливань
______________________________________________________________
Завдання 4. В яких одиницях вимірюють амплітуду коливань в СІ?
А) с б) Гц в) м г) см
________________________________________________________________
Завдання 5. Період коливань крил деякої комахи 0,025 с. Яка частота цих коливань?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 6.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить кулька за 2 періоди?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 7.Якою є частота коливань тіла, яке за 10 с здійснює180 коливань?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
https://probapera.org/publication/13/55116/kolyvalnyj-ruh.html
Оцінка_______ Оцінка____________________
Чому так оцінюєш?___________________________________
Що виконав добре? ________________________________
Які допустив помилки?_________________________________
Як їх виправити? _____________________________________
Завдання 1. У яку сторону падає такою, що спіткнулася людина?
_____________________________________________________
Завдання 2. Чому не можна перебігати дорогу перед транспортом, що близько йде?
_____________________________________________________
Завдання 3. Що станеться з пасажирами при різкої зупинки автобуса? _________________________________________________________________
Завдання 4.Гирю підняли на висоту 2м від підлоги. Чи змінилася при цьому її маса? _________________________________________________________
Завдання 5. Виразіть в кілограмах маси тіл :
100г______________ 2000г_____________ 2,3т_______________
Завдання 6.Чому при поворотах водій уповільнює хід машини?
_____________________________________________________
Завдання 7.Тіло перемістили із Землі на Місяць. Чи зміниться при цьому маса тіла? ____________________________________________
Завдання 8. Чому при різкому струшуванні краплі дощу злітають з одягу?
______________________________________________________
Завдання 9.Хлопчик масою 46 кг Стрибнув на берег з нерухомого плоту із швидкістю 1,5 м/с, маса якого 1т. Яку швидкість придбав пліт? ____________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=ZFMpLqWuSnk
Оцінка____________ Оцінка _________________
Чому так оцінюєш? ___________________________________________
Що виконав добре? ___________________________________________
Які допустив помилки?________________________________________
Як їх виправити?_____________________________________________
КРЗ-9 Тема: Щільність речовини
Завдання 1.
Учінь вирішив поласувати, знайшов дві банки. В одній кілограм меду, в інший кілограм масла. Пробувати можна. Допоможи учню вибрати банку з медом.
Завдання 2.У учня є три кульки по 200 г - алюмінієвий, фарфоровий і дерев'яний. Треба покласти їх в коробки різної величини. Який кульку в яку коробку треба покласти? Для якого кульки потрібно найбільша коробка?
Завдання 3.
Практичне завдання.
Перед вами шматок пластиліну, яка щільність пластиліну? У таблиці немає значення його щільності. Як же її визначити. Запропонуй спосіб визначення щільності пластиліну і знайди її.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4.
На птахофабриці скупчилася велика кількість яєць. Деякі лежали довго. Директор боявся продати неякісний товар і втратити покупців. Як відрізнити свіже яйце від старого? Запропонуй свій спосіб.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 5.
Для промивання деталей їх опускають в посудину
з гасом. Є дві деталі алюмінієва і мідна по 2 кг кожна. Коли деталі опустили в судини з гасом, рівень гасу в судинах виявився різним. В якому посудині деталь мідна?
1 2
Оцінка_______ Оцінка_______________
Чому так оцінюєш? ______________________________________ Що виконав добре? ______________________________________ Які допустив помилки? ______________________________________ Як їх виправити ?____________________________________________
Завдання 1. Що є причиною руху м’яча?
Сила позначається буквою __________
Сила вимірюється в _________________
Переведи значення сили
в ньютони: в кілоньютонах:
2 кН = ________Н 3500 Н = _______кН
14 кН =________Н 17000 Н = ______кН
120 кН = _______Н 600 Н = ________кН
Завдання 2.
На тіло діють в двох різних точках. Що станеться з тілом? Чому? Від чого залежить поведінка тіла?
_________________________________________________
Завдання 3.
Де легше розбити горіх: на м'якій опорі або на твердій? Поясніть відповідь. Перевірте явище на досвіді: візьміть молоток, два грецьких горіха, брусок дерева і шматок поролону. Намалюйте схему досвіду, стрілками покажіть напрямок сил.
________________________________________________________________
Завдання 4.
Дано дві кулі однакового розміру, обидві всередині порожнисті. Одна куля алюмінієвий, а інша мідна. Як дізнатися, яка з них зроблена з алюмінію?
Кулі пофарбовані однаковою фарбою, їх не можна зважувати і опускати в воду.
_________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________ _____________Оцінка____________________
Чому так оцінюєш? _______________________________________
Що виконав добре? ______________________________________
Які допустив помилки? __________________________________
Як їх виправити? _______________________________________
Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________
Яка сила не дає вантажу впасти?__________________________
Зображуй ці сили за допомогою стрілок.
Завдання 2.Вантаж підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________
Яка сила перешкоджає падінню вантажу?
________________________________________________________
Зображуй ці сили за допомогою стрілок.
Завдання 3.
Що сталося з м'ячем при ударі о ракетку?
________________________________
Як називається це явище?______________________________
Завдання 4. Заповни таблицю:
Види деформацій
Вигин |
Стискування |
Розтягування |
|
|
|
Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.
Завдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.
"Дивися, який ти важкий, - сказав Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он, як вона прогнулася"! " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, - ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?
__________________________________________________
__________________________________________________________________
Оцінка____________ Оцінка_______________________
Чому так оцінюєш? _______________________________________________
Що виконав добре? _____________________________________________
Які допустив помилки? __________________________________________
Як їх виправити? ________________________________________________
КРЗ-12 Тема: Сила пружності
Завдання 1. Під дією якої сили лінійка прогинається?___________________
Яка сила не дає вантажу впасти?__________________________
Зображуй ці сили за допомогою стрілок.
Завдання 2.Вантаж підвішений на пружині. Чому пружина розтягнулася? ________________________________________________________
Яка сила перешкоджає падінню вантажу?
________________________________________________________
Зображуй ці сили за допомогою стрілок.
Завдання 3.
Що сталося з м'ячем при ударі о ракетку?
________________________________
Як називається це явище?______________________________
Завдання 4. Заповни таблицю:
Види деформацій
Вигин |
Стискування |
Розтягування |
|
|
|
Коваль кує деталь грат, воїн стріляє з лука, хлопчик стрибає з гнучкої дошки у басейн, рука стискає силомір, двері закриваються за допомогою пружини, дівчинка сідає на мотузяні гойдалки, гілки яблуні нахиляються під тяжкістю яблук.
Завдання 5. Андрій і Саша гойдалися на гойдалках.
"Дивися, який ти важкий, - сказав Саша Андрію, - дошка того і дивися зламається, он, як вона прогнулася"! " Це я на Землі важкий, - відповів Андрій, - ось якби я ми гойдалися на місяці, дошка б так не прогнулася". Чи прав Андрій?
__________________________________________________
__________________________________________________________________
Оцінка____________ Оцінка_______________________
Чому так оцінюєш? _______________________________________________
Що виконав добре? _____________________________________________
Які допустив помилки? __________________________________________
Як їх виправити? ________________________________________________
Завдання 1. Яблуко лежить на столі. Покажи стрілкою силу тяжіння, що діє на яблуко і його вагу
Завдання 2. Вага тіла позначається буквою ___________
Вага тіла показує___________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. Вибери формулу для знаходження ваги тіла :
P = mg Fт= mg Fупр = kx
______________________________________________________________
Завдання 4.
Як називається прилад, зображений
на малюнку?_________________________________________
Що він вимірює?______________________________________
На чашку поклали вантаж масою 6 кг
Яка вага вантажу?_____________________________________
Завдання 5. На столі лежать три кулі. У якого найбільша вага?
__________________________________________________________________
Чи однакова щільність у цих куль?
__________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=gMjvVIDl5kI
Оцінка___________________________________Оцінка____________-___
Чому так оцінюєш? ______________________________________
Що виконав добре? ________________________________________
Які допустив помилки? _____________________________________
Як їх виправити? _________________________________________
Завдання 1. Шафу важко зрушити з місця. Чому?
__________________________________________
__________________________________________
Завдання 2. На ковзанах легко ковзати по льоду, а по склу неможливо.
Чому?______________________________
_________________________________________
Завдання 3. Навіщо потрібні кулькові і роликові підшипники?
_____________________________________
Як вони влаштовані
__________________________________________
Завдання 4. Чи однакова сила тертя в даних випадках?
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
______________________________
Завдання 5. Придумай питання до ситуації.
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
Оцінка____________ Оцінка___________________
Чому так оцінюєш?
Що виконав добре?
Які допустив помилки?
Як їх виправити?
КРЗ - 15 Тема:ТИСК І СИЛА ТИСКУ
Завдання 1. Що називають тиском?
Запиши формулу для знаходження тиску.____________
Від яких величин залежить тиск?___________________
У яких одиницях вимірюється тиск?_________________
Завдання 2. Два предмети поставлені на стіл, як показано на малюнку. Який чинить найбільший тиск? Чому?____________________________________________
Завдання3.Чому гостра стріла легко входить в перешкоду?______________________________________________
Завдання4. Там, де не пройде легковий автомобіль, без зусиль проходить гусеничний трактор. Чому? ____________________________________
Завдання5. Шерлока Холмса.
Шерлок Холмс прийшов у гості. Хазяйка поставила на стіл тарілку з пригощанням. На ній лежали бутерброди з сиром і ковбасою. Холмс подивився на бутерброди і подумав: " А ніж хазяйка гострить рідко". Чому у нього виникла така думка? __________________________________________________________________
Завдання 6. Вовочка кидав портфель в сніг. Кидав три рази і кожного разу портфель падав по-різному. Проте не зрозумію – говорить Вовочка, - маса портфеля не міняється, кидаю з однаковою силою . портфель кожного разу провалюється в сніг на різну глибину. Чому?_____________________________________________________
Завдання 7.Для чого швачці при шитві голкою надівають наперсток?_________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=E-CzKR3bwKA
Оцінка___________________________Оцінка_____________________
Чому так оцінюєш? ______________________________
Що виконав добре?______________________________
Які допустив помилки?____________________________
Як їх виправити?_________________________________
Завдання 1. Закон Паскаля свідчить, що рідини і гази передають чинений на них тиск. (підкресли правильну відповідь )
А)в напрямі діючої сили Б) на дно посудини В) по усіх напрямах.
Завдання 2. Кожен з вас видував мильні бульбашки. Чому вони мають форму кулі? ____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 3. У посудині знаходиться газ. Що станеться з гумовою плівкою, якщо поршень підняти. Чому?
________________________________________________________
________________________________________________________
Завдання 4. У посудинах, зображених на малюнку, кран відкритий. У лівій посудині тиск 0,016 Па, чому дорівнює в правій посудині?
_________________________________________________
0,016Па
Завдання 5. Маси газу, що знаходиться в обох посудинах 1., 2., однакові. У якому з них тиск більший? Чому?
___________________________________________________
Завдання 6. Який закон допомагає видавлювати зубну пасту з тюбика?
________________________________________________ Завдання 7. Одного разу Андрій підкачував шину велосипеда, що здулася. З кожним хиткому ручку насоса було рухати все важче. Андрій замислився: чому так ?
____________________________________________________
Оцінка____________________________Оцінка____________________-__
Чому так оцінюєш?_______________________________________
Що виконав добре? ______________________________________
Які допустив помилки?____________________________________
Як їх виправити? ________________________
КРЗ-17 Тема: Гідростатичний тиск.
Завдання 1. Какое давление называют гидростатическим?
_____________________________________________________________
Запиши формулу гидростатического давления:
_______________________________________________________________
От каких величин зависит это давление? ________________________________________________________________
Завдання 2. У чотирьох посудинах різної форми налита вода, висота рівня однакова. У якій посудині тиск найменший?
1 2 3 4
Вибери правильну відповідь:
А) 1 Б)2 В)3 Г) рівне
____________________________________
Завдання 3. На якому малюнку витікання цівок води зображене вірно?
1 2 3
_____________________
Завдання 4.Практичне завдання.
Налийте в склянку води. Розрахуйте тиск води на дно склянки.________________________________________________
Завдання 5. У одно коліно посудини налита вода, в інше спирт.
А Б В яке коліно налитий спирт?___________________________
Завдання 6. Чому камбала така плоска? ____________________________
Оцінка____________________________Оцінка________________
Чому так оцінюєш? ____________________________________
Що виконав добре? ___________________________________
Які допустив помилки? ________________________________
Як їх виправити?_______________________________________
КРЗ-18 Тема: Атмосферний тиск.
Завдання 1. Внаслідок чого створюється атмосферний тиск?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Завдання 2. Чому молекули газів, що утворюють атмосферу не відлітають в космічний простір?
___________________________________________________
___________________________________________________
Завдання 3. У властивість "легкість тіл" не вірячи, Хто вагу повітря виміряв?
____________________________________
____________________________________
Завдання 4. Хто уперше виміряв тиск атмосфери? Розкажіть про його досвід.
____________________________________________________
_____________________________________________________
Завдання 5. Прилад для виміру атмосферного тиску називається: (підкресли правильну відповідь)
а) мензурка в) динамометр б) барометр-анероїд г) альтиметр
Завдання 6. Чий досвід здивував людей, Зажадавши 16 коней? Коли і ким він зроблений був І в чому людей він переконав? ___________________________________________________________
______________________________________________
Завдання 7. Одного разу Олена побачила, як у дворі бавилися хлопченята. Вони зривали з дерева листя, прикладали їх до рота, а коли вдихали в себе повітря, листя лопалося. Цікаво, чому листя рветься?___________________________________________________________
Оцінка____________ _____________Оцінка____________________
Чому так оцінюєш? _________________________________
Що виконав добре? ___________________________________
Які допустив помилки? _______________________________
Як їх виправити? ___________________________________
КРЗ-19 Тема: Архімедова сила. Плавання тіл.
Завдання 1. Чому рятівний круг роблять з пробки? _________________________________________________
_________________________________________________
Завдання 2. Чому бульбашки повітря спливають на поверхню води? _________________________________________________
_________________________________________________
Завдання 3. Навіщо на волосінь надівають грузило? ________________________________________________
_________________________________________________
Завдання 4. У глибоководних риб плавальний пухир випинається з рота. Чому? _______________________________________________
_______________________________________________
Завдання 5. Чому плаваючи на спині, легше триматися на воді?______________________________________
_______________________________________
Завдання 6. На одну чашу вагів поставлено відро, по самі вінця наповнене водою, на іншу - таке саме відро повне води, але в нім плаває шматок дерева. Яке відро перетягне?
__________________________________________________________________
Оцінка_____________________________Оцінка_________
Чому так оцінюєш? ___________________________________
Що виконав добре?___________________________________
Які допустив помилки? ________________________________
Як їх виправити? _____________________________________
КРЗ- 20 Тема: Механічна робота
Завдання 1. При пересуванні візка здійснюється робота.
Робота позначається буквою ___________
Роботу обчислюють за формулою_________
Завдання 2. Андрій зібрав багато макулатури і повіз її на санчатах від будинку до школи. Які величини потрібно знати, щоб знайти роботу, яку вчинив Андрій? Запропонуй свої дані для завдання і виріши її.
________________________________________________________________
Завдання 3. Визнач, яку роботу, позитивну або негативну, здійснює сила тяжіння в кожному випадку
Підкинутий
м'яч летить вгору ___________ Цеглина падає вниз________________
Завдання 4.Андрію і Саші потрібно було викачати воду відром з бочки. Бочка була повною і хлопчики вирішили гойдати по черзі. Андрій сказав Саше: " Гойдай першим, а я відпочину"! Після нього воду гойдав Андрій. Коли він закінчив роботу, то раптом сказав: " Який я безглуздий! Потрібно було мені гойдати першим". Чому Андрій так вирішив? ___________________________________________________________________
Завдання 5.Виріши завдання:Яструб, маса якого 0,4 кг, повітряним потоком був піднятий на висоту 70 м. Визнач роботу сили, що підняла птаха.
___________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=rpxFmOH2ihM
Оцінка____________________________Оцінка_______________________
Чому так оцінюєш? ____________________________________
Що виконав добре? ___________________________________
Які допустив помилки? ________________________________
Як їх виправити? ________________________________
Завдання 1.
Потужність позначається буквою _______________________
Потужність знаходять по формулі________________________
Потужність вимірюється в ______________________________
Потужність показує____________________________________
Завдання 2.Відро води з колодязя дівчинка підняла один раз за 20 сек., а інший за 30 сек. Чи однакова робота була здійснена в цих випадках? Що можна сказати про потужність?
Завдання 3. Першокласник і учень 7 класу наввипередки бігали по сходах. І на третій поверх піднялися одночасно. Чи однакову потужність вони розвинули?
Завдання 4. Навантажений автомобіль при тій же потужності двигуна і по тій же дорозі рухається повільніше ненавантаженого. Чому?_______________________________________
Завдання 5. Дві однакові за розміром і конструкції яхти розвивають різну потужність. Чи з однаковою швидкістю вони рухатимуться? ____________________________________________________
____________________________________________
Завдання 7. Виконай практичну роботу:
Вичисли, яку потужність ти розвиваєш, піднімаючись з першого поверху в кабінет фізики. Що для цього потрібно знати?_______________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка___________________________Оцінка______________________
Чому так оцінюєш?____________________________________
Що виконав добре? ___________________________________
Які допустив помилки? ________________________________
Як їх виправити? _____________________________________
Завдання 1.Легковий і вантажний автомобіль рухаються з однаковими швидкостями. Який з них має більшу кінетичну енергію? ___________________________________________________
Завдання 2.На одній і тій же висоті знаходяться два бруски масою 500г і 200г. Який з них має більшу потенційну енергію? _________________________________________________
Завдання 3.Які з перерахованих тіл мають кінетичну енергію:
А) камінь, піднятий над землею; Б) літак, що летить; в) розтягнута пружина? _________________________________________________________________
Завдання 4.Камінь кинутий вертикально вгору. Які перетворення енергії відбуваються при цьому? ____________________________________________________
Завдання 5 Зміниться потенційна енергія води в річці при її течії ? Кінетична? ________________________________________________
Завдання 6.Яка енергія використовується в гальмах залізничних вагонів? ________________________________________________
Завдання 7.Які види енергії має вертоліт;
А) що висить нерухомо; б) що піднімається вгору; в) що сходить вниз _______________________________________________________________
Завдання 8.Знайти потенційну енергію піднятого на висоту 5м. тіла масою 10кг.Дано:___________________________________________________________________________________________________________________________ Знайти:____________________________________________________________
Оцінка____________ Оцінка _________________
Чому так оцінюєш? ___________________________________________
Що виконав добре? ___________________________________________
Які допустив помилки?________________________________________
Як їх виправити?_____________________________________________
Завдання 1. Що зображене на малюнку?______________________________
Що означають букви F1, F2 ? ___________________
l1, l2 ?__________________________
У якому випадку важіль знаходитиметься в рівновазі?
__________________________________________________________________
Завдання 2. Розповідаючи про важіль, дівчинка намалювала схему важеля в рівновазі. Чи правильно вона зробила малюнок?
__________________________________________________
Завдання 3. Навіщо у підйомного крану роблять противага?
_________________________________________________
Завдання4. Чи знаходяться ці важелі в рівновазі або ні?
№ 1 № 2
__________________________________________________________________
Завдання 5. Яку силу потрібно прикласти до важеля, щоб він знаходився в рівновазі?
https://www.youtube.com/watch?v=m8TcqB1UDuU
Оцінка____________ ______________Оцінка______________________
Чому так оцінюєш? _________________________________
Що виконав добре? ________________________________
Які допустив помилки? _____________________________
Як їх виправити? __________________________________
КРЗ- 24 Тема: Прості механізми. Блоки.
Завдання 1. Є сокира простим механізмом?
________________________________________________________
Завдання 2. Для якої мети застосовуються нерухомі блоки? Наведи приклади.
_______________________________________________________
Завдання 3.Для якої мети застосовуються рухливі блоки? Наведи приклади _____________________________________________________
Завдання 4.Чому дверну ручку закріплюють не в середині дверей а у її краю? _________________________________________________
Завдання 5.На яку висоту підніметься вантаж, якщо вільний кінець канату опустився на 2м? ___________________________________
Завдання 6.На яку висоту підніметься вантаж,якщо вільний кінець канату витягнули вгору на 4м?
_______________________________________________________
Завдання 7.З якою силою потрібно тягнути вгору кінець мотузка, щоб підняти вантаж, вагу якого 50Н?
__________________________________________________________________-
Завдання 8.Система блоків. З якою силою потрібно тягнути за кінець мотузка, щоб підняти вантаж вага якого 200Н?
________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E
Оцінка____________ Оцінка _________________
Чому так оцінюєш? ___________________________________________
Що виконав добре? ___________________________________________
Які допустив помилки?________________________________________
Як їх виправити?____________________________________________