Робота з кнопками Гра ”Спіймай мене”

Про матеріал
Матеріал актуальний при вивченні програмування мовою Lazarus для учнів 8 класу.
Перегляд файлу

Гра ”Спіймай мене”

Хід виконання гри:

  1. Відкрийте вікно Lazarus.
  2. Створіть новий проект.
  3. Установіть такі значення властивостей форми:
    • колір фону (Color) - clTeal;
    • ширина (Width) - 344 пікселів;
    • висота (Height) – 249 пікселів;
    • відступ лівої межі (Left) - 232 пікселів;
    • відступ верхньої межі (Top) - 130 пікселів;
    • текст у рядку заголовка (Caption) - Гра ”Спіймай мене”
  4. Розмістіть на формі (так, як зображено на екрані):
  • 6 кнопок (Button).
  1. Кнопкам задайте такі властивості:

  1. Кнопка 1
  • Cursor – crHandPoint
  • Left – 10
  • Height – 40
  • Top – 5
  • Width – 320
  • Caption – Розпочати гру
  1. Кнопка 2
  • Left – 16
  • Height – 23
  • Top – 203
  • Width – 144
  • Caption – Спробуй натиснути
  1. Кнопка 3
  • Left – 200
  • Height – 21
  • Top – 203
  • Width – 102
  • Caption – Ой, промазав
  • Visible- false
  1. Кнопка 4
  • Left – 120
  • Height – 24
  • Top – 128
  • Width – 105
  • Caption – Не встигаєш?
  • Visible- false
  1. Кнопка 5
  • Left – 24
  • Height – 23
  • Top – 80
  • Width – 115
  • Caption – Мені смішно=)
  • Visible- false
  1. Кнопка 6
  • Left – 214
  • Height – 21
  • Top – 70
  • Width – 115
  • Caption – Здаюсь

  1. Створіть подію OnClick ,яка встановлять для:
  • Кнопки 1 – її зникнення з форми
  • Кнопки 6 – появу кнопки 1

Для цього  у редакторі тексту запишіть такі команди відповідної процедури:


  • procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

begin

Button1.Visible:=false;

Button2.Visible:=true;

end;  

  • procedure TForm1.Button6Click(Sender: TObject);

begin

Button6.Visible:=false;

Button1.Visible:=true;

end;                    


  1. Для всіх інших кнопок створіть подію MouseMove і у редакторі тексту запишіть такі команди відповідної процедури:

  • procedure TForm1.Button2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,

 Y: Integer);

begin

Button2.Visible:=false;

Button3.Visible:=true;

end;

  • procedure TForm1.Button3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,

Y: Integer);

begin

Button3.Visible:=false;

Button4.Visible:=true;

end;

  • procedure TForm1.Button4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,

Y: Integer);

begin

Button4.Visible:=false;

Button5.Visible:=true;

end;

  • procedure TForm1.Button5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,

Y: Integer);

begin

Button5.Visible:=false;

Button6.Visible:=true;

end;   


  1. Збережіть проект

 D:\Класи\8 клас\8–А (Б, В)\Власне прізвище\LAZARUS\ Гра ”Спіймай мене”\

            

docx
Додано
1 липня 2022
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку