Робота з конструкторами Лего дозволяє дізнатися дітям багато важливих ідей і розвиває навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно створює нові ідеї, приймає нестандартні рішення.
Діти особливо люблять уроки фізичної культури, тому кубики Лего знадобляться на цих уроках. При використанні їх можна проводити командні змагання, різні ігри, що допомагають дітям спілкуватися один з одним.
Наприклад, поділ учнів на команди не таке вже й просте завдання адже, річ у тім, що діти хочуть бути зі своїми друзями в одній команді. Отже, вчителеві потрібно дати кожному учневі один кубик Лего, а після цього, віповідно до кольорів, об*єднати у команди. Це дасть змогу дітям працювати з іншими дітьми ,що призведе до створення спільної мети та командного духу. Використання цеглинок на уроках фізичної культури є як нестандартне обладування.
Ігри з цеглинками Лего допомагають створити неповторну комфортну психологічну атмосферу, проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєного матеріалу. При організації занять з цеглинками Лего потрібно памятати, що вони приносять дітям радість, проходять в спокійній атмосфері без страху оцінювання. Учні самостійно виконують завдання.
Приклади застосування Лего технологій
Вправа 1
Чарівна грядка
Тривалість :15-20хв
Кількість дітей: 10-15
Основні завдання
1)Цеглинки розкладаються у вільному порядку перед учнями.
2)Учитель пропонує вийти на вулицю і виміряти грядку завширшки 2 великі кроки і завдовжки 8 стрибків на обох ногах. Це і є грядка.
3) Учні розміщують овочі .
Поради та хитрощі
Цю гру краще проводити на вулиці.
Запитання до дітей
Якого кольору томати?
Де можна посадити часник?
А картоплю?
Вправа 2
Будівельники
Тривалість :10-15хв
Кількість дітей: 10-20
Основні завдання
1)Цеглинки розкладаються у вільному порядку перед учнями.
2)Учні беруть у праву руку білу цеглинку, а у ліву жовту.
3) По черзі підкидають догори то білу, то жовту цеглинку ( 3 рази)
4)Перекласти з однієї руки в іншу, змінюючи положення тіла.
5)Учні ховають за спину жовту цеглину, а за голову білу, змінюючи положення ніг.
Поради та хитрощі
Цю гру варто проводити на відстані один від одного не менше 1 м.,щоб не поранити ближнього.
Вправа 3
Хто швидше
Мета: розвивати швидкість, координацію рухів, увагу.
Тривалість :10-15хв
Кількість дітей: 8-20
Основні завдання
1) Діти діляться на дві команди.
2)Гравці по черзі переносять свій набір цеглинок із одного столу на інший
3)Чия команда швидше перенесе, та й перемогла.
Поради та хитрощі
Дану гру бажано проводити у спортивній залі.
Вправа 4
Цеглинка на голові
Мета: розвиток уваги, координації руху, спритності.
Тривалість :10-15хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1) Учень обережно кладе на голівку цеглинку так, щоб вона трималася.
2)Діти по черзі дають завдання:
-постояти на правій нозі;
-покружляти;
-підняти руку або ногу
3)Хто виконав всі завдання і цеглинка залишилася на голові, то він переможець
Поради та хитрощі
Щоб завдання були цікавішими їх можна продумати наперед.
Вправа 5
Побудуй швидше
Мета: розвиток уваги, координації руху, спритності,праця в команді, допомога один одному
Тривалість :30хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1)Діти розбиваються на 2 команди
2)Кожній команді дається зразок будинку з однаковою кількістю деталей
3)Діти по принципу естафети будують будинок.
Поради та хитрощі
Цю гру краще проводити на вулиці.
Вправа 6
Обмін
Тривалість :20хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1)Діти стають у коло , вибравши собі будь-яку цеглинку
2)Завданням є обмін цеглинками за сигнальними карточками
Вправа 7
Збір урожаю
Тривалість :30хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1)Діти отримують зібрати цеглинки одного кольору.
2) Можна рухатися по спортзалі або обмінюватися.
Запитання
Поради та хитрощі
Дану гру бажано проводити у спортивній залі.
Вправа 8
Підказка
Тривалість :20хв
Кількість дітей: 10+
Основні завдання
1) Діти стають у коло з двома цеглинками
2)Учитель не називає колір, а пропонує підказки
3) Хто має таку цеглинку підстрибує або виконує те, що каже вчитель
Вправа 9
Почали
Тривалість :20хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1) Діти стають у коло
2)учитель роздає по одній цеглинці
3)За командою « Почали» учні передають цеглинку і промовляють завдання для свого сусіда
-пострибати;
-нагнутись
-плеснути в долоні;
-доторкнутись до підлоги
Поради та хитрощі
Цю гру краще проводити на вулиці.
Завдання 10
Грайлик
Тривалість :20хв
Кількість дітей: 5+
Основні завдання
1)Діти отримують цеглинки трьох кольрів:
Червоний
Зелений
Жовтий
2)Звучить команда «Граймо»
3)Учні кидають на підлогу цеглинки
4)Учитель пропонує доторкнутись різними частинами тіла до вказаного кольору
-лівою рукою до жовтого
-правою ногою до червоного
-ліктем до зеленої цеглинки
Запитання
Яке завдання було найлегше виконати?
Яке завдання було легким?