№ п/п | Змicт роботи | Мета | Термін виконання |
1 | Відвідування та спостереження за учнями у сім'ї, бесіди з учнями та батьками | Вивчення морального клімату у сім'ях, ставлення учнів до своїх однолітків, рідних, освіти батьків, поглядів на виховання, матеріальних можливостей | Протягом року |
2 | Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках | Вивчення контролю батьків за поведінкою дитини, ефективності впливу родини та методів виховання | Жовтень |
Зміст папки
Індивідуальна виховна робота
№ п/п |
Змicт роботи |
Мета |
Термін виконання |
1 |
Відвідування та спостереження за учнями у сім'ї, бесіди з учнями та батьками |
Вивчення морального клімату у сім’ях, ставлення учнів до своїх однолітків, рідних, освіти батьків, поглядів на виховання, матеріальних можливостей |
Протягом року |
2 |
Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках |
Вивчення контролю батьків за поведінкою дитини, ефективності впливу родини та методів виховання |
Жовтень |
3 |
Бесіди з батьками та школярами про довірчі стосунки між ними |
Вивчення поведінки дитини у сім'ї (допомога матері, батькoвi, слухняність, вередування, уседозволеність батьків) |
Грудень |
4 |
Бесіди та консультації батьків щодо організації режиму дитини та домашньої роботи |
Вивчення організації в сім'ї навчальної праці школяра (допомога та контроль батьків, потреба в ньому) |
Вересень |
5 |
Ставлення успішності в попередніх класах |
Вивчення змін в успішності учнів під час ускладнення програми. Визначення моніторингу успішності учнів |
Вересень — травень |
б |
Аналіз успішності учнів за семестр з гуманітарного та природничого циклів |
Визначання переваг у вивченні окремих предметів, мотивація до навчання з тих предметів, за якими успішність нижча |
|
7 |
Педагогічні спостереження. Бесіди з вчителями-предметниками. Довірчі бесід зі школярами |
Вивчення рівня усвідомленого ставлення до навчання. Вивчення зв'язку навчальних та пізнавальних інтересів з їхніми захопленнями і професіями батьків |
Листопад |
8 |
Спостереження та оцінка організаційних здібностей, громадських вчинків |
Вивчення розвитку громадянської спрямованості, її проявів у діях i вчинках, інтересу до окремих доручень, розвитку організаційних здібностей та навичок |
Листопад |
9 |
Аналіз зoшитiв та щоденників учнів |
Визначення рівня розвитку дітей у точності, Охайності ведення зошитів |
Протягом року |
10 |
Аналіз зауважень вчителів-предметників у щоденниках |
Вивчення зауважень та реакції батьків на них |
Жовтень — лютий |
11 |
Постійні психолого-педагогічні спостереження |
Вивчення розвитку моральних якостей та рис людини |
Протягом року |
12 |
Встановлення довірливих стосунків між батьками та школярами |
Вивчення рівня комунікативності учнів, їхнього спілкування одне з одним . |
Січень |
13 |
З’ясування поглядів учнів на диспутах, у бесідах, годинах спілкування про дружбу, про взаємини |
Вивчення інтересів учнів у процесі спілкування, становища учнів у колективі (в системі міжособистісних стосунків) |
Протягом року |
14 |
Вивчення можливостей кожної особистості |
Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей та здібностей, їхніх потреб, інтересів, нахилівю |
Протягом року |
15 |
Консультації з психологом, корекція поведінки або рівні розвитку учнів |
Виявлення відхилень вiд норм, психологічна корекція розвитку дитини |
Січень |
16 |
Складання психолого-педагогічної характеристики учнів __ |
Сприяння вихованню творчої особистості |
Травень |
17 |
Вивчення впливу колективу на особистість |
Вивчення комунікативності учнів |
Протягом року |
18 |
Узагальнення спостережень. Висновок про вихованість учнів |
Складання зведеної таблиці рівня вихованості школярів у навчальному році. Порівняння з попереднім роком |
Травень, вересень |
План роботи класного керівника з обдарованими дітьми .
Вересень. Виявлення здібностей та обдарувань учнів:
використання методик «Оперативна пам'ять», «Пам'ять на образи», «Кількісні відношення», «Методика Равена»;
Жовтень. Проведення тесту А. Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини;
Листопад. Вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту;
створення банку даних «Обдарована дитина».
Протягом року:
1. Мотиваційна робота з обдарованими учнями для орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності.
2. Організація системної роботи:
Список обдарованих дітей класу
п/п |
П.І.Б. дитини |
Датат народження |
П.І.Б. батьків |
Домашня адреса |
|
|
|
|
|