Робота з обдарованими дітьми

Про матеріал

п/п

Змicт роботи

Мета

Термін виконання

1

Відвідування та спостереження за учнями у сім'ї, бесіди з учнями та батьками

Вивчення морального клімату у сім'ях, ставлення учнів до своїх однолітків, рідних, освіти батьків, поглядів на виховання, матеріальних можливостей

Протягом року

2

Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках

Вивчення контролю батьків за поведінкою дитини, ефективності впливу родини та методів виховання

Жовтень

Перегляд файлу

 

Зміст папки

  1. План роботи
  2. Список обдарованих дітей
  3. Додатки (анкети, бесіди, грамоти, фотографії, вірші і т.д.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна виховна робота

 

 

п/п

Змicт роботи

Мета

Термін виконання

1

Відвідування та спостереження за учнями у сім'ї, бесіди з учнями та батьками

Вивчення морального клімату у сім’ях, ставлення учнів до своїх однолітків, рідних, освіти батьків, поглядів на виховання, матеріальних можливостей

Протягом року

2

Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках

Вивчення  контролю батьків за поведінкою дитини, ефективності  впливу родини та  методів виховання

Жовтень

3

Бесіди з батьками та школярами про довірчі стосунки  між ними

Вивчення  поведінки дитини у сім'ї (допомога матері, батькoвi, слухняність, вередування, уседозволеність батьків)

Грудень

4

Бесіди та консультації батьків щодо організації режиму дитини та домашньої роботи

Вивчення організації в сім'ї навчальної праці школяра (допомога  та контроль батьків, потреба в ньому)

Вересень

5

Ставлення успішності  в попередніх класах

Вивчення  змін в успішності учнів під час ускладнення програми. Визначення моніторингу успішності учнів

Вересень —

травень

б

Аналіз успішності учнів за семестр з гуманітарного та природничого  циклів

Визначання переваг у вивченні окремих предметів, мотивація до навчання з тих предметів, за якими успішність нижча

 

7

Педагогічні спостереження. Бесіди з вчителями-предметниками. Довірчі

бесід зі школярами

Вивчення  рівня усвідомленого  ставлення до навчання.

Вивчення зв'язку навчальних та пізнавальних інтересів з їхніми захопленнями і професіями батьків

Листопад

8

Спостереження та оцінка організаційних здібностей, громадських вчинків

Вивчення розвитку громадянської спрямованості, її проявів  у діях i вчинках, інтересу до окремих  доручень,

розвитку організаційних здібностей та навичок

Листопад

9

Аналіз зoшитiв та щоденників учнів

Визначення  рівня розвитку дітей у точності,

Охайності ведення зошитів

Протягом року

10

Аналіз зауважень вчителів-предметників у щоденниках

Вивчення зауважень та реакції батьків на них

Жовтень —

лютий

11

Постійні психолого-педагогічні спостереження

Вивчення розвитку моральних якостей  та рис людини

Протягом року

12

Встановлення довірливих стосунків між батьками та школярами

Вивчення рівня комунікативності учнів, їхнього спілкування  одне з одним .

Січень

13

З’ясування поглядів учнів на диспутах, у бесідах, годинах спілкування про дружбу, про взаємини

Вивчення інтересів учнів у процесі спілкування, становища учнів у колективі (в системі міжособистісних  стосунків)

Протягом

 року

14

Вивчення можливостей кожної особистості

Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей та здібностей, їхніх потреб, інтересів, нахилівю

 Протягом року

15

Консультації з психологом, корекція поведінки або рівні розвитку учнів

Виявлення відхилень вiд норм, психологічна корекція розвитку дитини

Січень

16

Складання психолого-педагогічної

характеристики учнів __

Сприяння вихованню творчої особистості

Травень

17

Вивчення впливу колективу

на особистість

Вивчення  комунікативності учнів

Протягом року

18

Узагальнення спостережень. Висновок  про вихованість учнів

Складання зведеної таблиці рівня вихованості школярів у навчальному році.

Порівняння з попереднім роком

Травень,

вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи класного керівника з обдарованими дітьми .

 

Вересень. Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

 

 використання методик «Оперативна пам'ять», «Пам'ять на   образи»,   «Кількісні відношення», «Ме­тодика Равена»;

 

Жовтень.  Проведення тесту А. Фурмана для визначення інтелектуального  потенціалу дитини;

 

Листопад.  Вивчення інте­ресів особистості, діагностики інтелекту;

   створення банку даних «Обдарована дитина».

 

Протягом року:

 1.  Мотиваційна робота з обдарованими учнями для орієнтації їх на досягнення високих результатів діяльності.

 

 2. Організація системної роботи:

 

  • введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором;
  • широка мережа факультативних занять;
  • самоосвітня діяльність учнів;
  • робота в мережі Інтернет;
  • змістовна позанавчальна робота;
  • співпраця з позашкільними установами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список обдарованих дітей класу

 

п/п

П.І.Б. дитини

Датат

народження

П.І.Б. батьків

Домашня адреса

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку