Робота з простими формами у онлайн 3D-графічному редакторі.

Про матеріал

Мета:

1. набуття практичних навичок створення й редагування 3D зображень в онлайн середовищі Tinkercad;

2. навчити створювати в онлайн середовищі 3D графіки прості об'єкти і трансформувати їх в об'ємне зображення;

3. розвивати технічне мислення, сприяти розвитку координації рухів, розвивати пам'ять, мислення.

Перегляд файлу

Тернова Алла Сергіївна
вчитель інформатики Спеціалізована школа І-ІІІ ступені №72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області

 

Робота з простими формами у онлайн 3D-графічному редакторі.

Двоповерхового будинку з 4 граним дахом.

Мета:

     набуття практичних навичок створення й редагування 3D зображень в онлайн середовищі Tinkercad;

     навчити створювати в онлайн середовищі 3D графіки прості об’єкти і трансформувати їх в об’ємне зображення;

     розвивати технічне мислення, сприяти розвитку координації рухів, розвивати пам’ять, мислення.

 

Обладнання: комп’ютер (ноутбук), програмне онлайн середовище Tinkercad (https://www.tinkercad.com).

Хід роботи:

Увага! Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно- гігієнічних норм (інструктаж з техніки безпеки).

1. Відкрийте браузер та запустіть онлайн середовище Tinkercad на виконання (https://www.tinkercad.com).

 

2. Ви можете керувати площиною двома засобами: а) лівою кнопкою миші рухати кубиком ліворуч від площині

або б) правою кнопкою миші рухати , вказуючи на саму площину.

3. Виберіть інструмент Box та перенесіть на робоче поле.

4. Задайте параметри фігури Box: висота – 60 мм, ширина – 60 мм, довжина – 60 мм.  Змінить колір червоний на зелений.

 

 

5. Ще раз оберіть фігуру Box. Задайте параметри фігури Box: висота - 60, ширина – 55, довжина – 55. Зробіть його прозорим, для того щоб вирізати середину куба.

6. Помістить прозорий куб в середину зеленого та об’єднайте ці фігури для вирівнювання стінок майбутнього будинку. Для цього використовуємо інструмент об’єднання фігур та вирівнювання по центру за допомогою сірих маркерів.

 

 

7. Рухаючи колещатком миші можна віддаляти або наближати модель.

8. Наш будинок двоповерховій, тому потрібно збільшити його висоту та додати площину, яка розділить будинок на два поверхи по середині висоти. Товщина поверхні нехай дорівнює 10. Піднімати на висоту елемент можна, утримуючи білий маркер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після об’єднання моделі вказівником миші, треба вирівняти корпус будинку та площини по кутам стане та після натискання на кнопку  для об’єднання модель стане одноколірна. Треба виставити позицію Мультколор.

 

 

 

 

9. Робимо вікна та двері. Знову необхідно взяти фігуру Box, задати розміри, більше ніж товщина стінок будинку, та зробити їх невидимими, щоб вирізати отвори в необхідних місцях. Можна робити вікна окремо кожне або видовжувати прозору фігуру, щоб отвір був і на іншій стіні будинку, прямо напротив. Вікна на першому поверсі необхідно облаштувати на стінах, що поряд зі стіною, де знаходяться двері. А для цього паралеліпіпед треба повернути на 90 градусів в горизонтальній площині та підняти над підлогою.  Після налаштувань розмірів та місця положення, об’єднати фігури та покрутити платформу, щоб запевнитися в позитивному результаті – вікна та двері на місці та видно що знаходиться за будинком. Вікна на другому поверсі зробити на протилежних стінах.

 

10. Нарешті можна зробити дах. Ну звичайно 4х гранний. Це типовий дах української хати. Це буде додаткове завдання. Беремо фігуру Піраміда та крутимо, вертимо, піднімаємо, задаємо розміри та встановлюємо на коробку будинку. Та об’єднуємо. Вот так:

 

 

 

12. Збережіть роботу під іменем «Будинок моєї мрії».

13. Для збереження на диску 3D-моделі натисніть кнопку «Экспорт» (OBJ – кольоровий друк, STL – друк білого кольору).

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку