Роль класного керівника у формуванні життєво компетентної особистості

Про матеріал
Актуальність теми обумовлена сучасними тенденціями в освіті. Сьогодні школа повинна забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої і ініціативної особистості, здатної жити в нових умовах, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль класного керівника у формуванні життєво компетентної особистостіВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВАЛЕКСЄЄВА КАТЕРИНА ІВАНІВНА

Номер слайду 2

ТЕНДЕНЦІЇ В ОСВІТІІНТЕЛЕКТУАЛЬНАТВОРЧАУСПІШНАРОЗВИВАЄ СУСПІЛЬСТВОІНІЦІАТИВНАРЕАЛІЗУЄ СЕБЕ У ЖИТТІЗДАТНА ЖИТИ В НОВИХ УМОВАХ

Номер слайду 3

Орієнтуватися у системіБути комунікабельною. Мати ціль у життіБути конкурентноздатною. Творчо мислити. Грамотно працювати з інформацією. Усвідомлювати, де використовувати знання. Самостійно і критично мислити. Здійснювати життєвий вибір. Приймати рішення і нести відповідальність. ЯкостіЯКИМИ ПОВИННА ВОЛОДІТИ СУЧАСНА ЛЮДИНА

Номер слайду 4

це цілісний, поступовий процес. Виражається у залученні дитини до соціального досвіду. Формування життєвих компетентностей. Розвинена + сформована особистість =АКТИВНИЙ ТВОРЕЦЬ СВОГО ЖИТТЯ

Номер слайду 5

Швидко діяти в нестандартних ситуаціях. Вчитися все життя. Працювати в сучасних інформаційних системах. Вступати в комунікацію. Бути гнучким. Досягнення успіхуздібностіБути здатним до вибору. Бережливо ставитися до здоров'я. Використовувати знання. Використовувати свій потенціал. Генерувати нові ідеї

Номер слайду 6

XIIШкола починається з уроку. Освітня діяльність вчителів. УЧИТИ ДИТИНУ ПІЗНАВАТИ СВІЙ ВНУТРІШНІЙ СВІТ, СВОЇ МОЖЛИВОСТІ

Номер слайду 7

Формування компетентностейформа навчання. НАЙКРАЩІЙ ЕФЕКТЗА ЯКОЇ УЧЕНЬ НАВЧАЄ ІНШИХ ТОГО, ЧОГО ХОЧЕ НАВЧИТИСЯ САМ

Номер слайду 8

Компетенція розуміння. Бачити логічні зв'язки навчального матеріалу черездіяльність. ВАЖЛИВОЮ ЧАСТИНОЮ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА Є ПРОЕКТИПроектне навчання. Компетенція готовностіОрганізовувати діяльність та взяти на себе відповідальність. Компетенція опанування. Опанування нової діяльностіКомпетенція комунікаціїВміти організовувати комунікацію,довести думку, вміти спілкуватися

Номер слайду 9

Форми навчання. Пошукові та дослідницькі методи. Самостійна активна діяльність учнів. Розвиток творчого потенціалу. Уміння самостійно опрацьовувати джерелаІндивідуальна форма навчання. Становлення самостійностіАктивностіВідповідальностіГрупова форма навчання. Розподіл обов'язків. Організаційна ініціативність. Спільна робота

Номер слайду 10

Учитель - організатор навчальних завдань діяльності учнів

Номер слайду 11

Сучаснийкомпетентнісний урок. Роблять порівняння, висновки. Здійснюють експерименти. Заносять данні у таблиціНаводять приклади із життя. Власний практичний досвід

Номер слайду 12

Панування атмосфери співпраці між учителем і учнем = можливості учнів мислити творити фантазувати

Номер слайду 13

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОГО КЕРІВНИКАПрактичне завдання

pptx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку