17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Розгорнутий план проведення першого уроку за темою "З Україною в серці"

Про матеріал

Розгорнутий план проведення першого уроку за темою "З Україною в серці" - це додаткова інформація, яка може стати в нагоді творчому учителеві. До плану додається презентація.

Перегляд файлу

ПЛАН

ПРОВЕДЕННЯ ПЕРШОГО УРОКУ 

 

«З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ»

  11  клас

 

Мета:

  • сприяти осмисленню й розумінню учнями понять «патріотизм» і «людина-патріот», Батьківщина, родина;
  • привернути увагу учнів до сталості традиції боротьби за незалежність і патріотичності українського народу, сприяти зацікавленості і бажанню виявляти патріотичні якості в повсякденному житті;
  • актуалізувати знання щодо ролі видатних діячів України, сприяти визначенню власної патріотичної позиції.
  • ознайомити учнів з діяльністю волонтерського руху Вінниччини та Тульчинщини;
  • сприяти розвитку критичного й асоціативного мислення,;
  • виховувати почуття національної гордості, любові до України, вміння співпереживати.

 

Обладнання та оформлення: державні символи України, національно-культурні символи та обереги; презентація «Ми – єдина нація»; відеокліпи про Україну, карта Вінниччини, роздатковий матеріал, цитати відомих культурних діячів, поетів. 

 

Хід уроку

 

  1. Привітання/ вступне слово вчителя.

Слайд 1 (Назва)

Радо вітаючи Вас у світлому й затишному нашому класному приміщенні, я все ж відчуваю і легкий смуток. Цей навчальний рік останній у вашому шкільному житті для одинадцятикласників, які ступили на фінішну доріжку й мають наразі переоцінити власні пріоритети, спрямувавши усі зусилля на закладення міцного підмурку подальшого дорослого життя. Яким воно буде у відблиску тривожних зірниць нашого сьогодення?

Ми маємо змогу сьогодні не тільки пригадати відомості про державотворення України та її символи, а й дізнатися про діяльність  волонтерського руху нашого краю, життя нашої школи.

 

Слайд 2 (Епіграф)

Кожне покоління людей проходить через свою череду проблем і випробувань, формулює свої відповіді на одвічні питання віднайдення свого коріння, ідентифікації себе з певним народом: «Звідкіль я? Хто я в рідній стороні?»; тривожного зазирання у власне майбутнє: «Ким виросту? Чи буду з Богом в серці?». Революція гідності й подальші суспільно-політичні події 2014-2015 рр. додали до цього переліку не менш важливі питання патріотичного пориву, які кожна поважаюча себе людина наразі визначає як доленосні: «Що я можу зробити для миру й процвітання своєї держави? Чим Україні я освітлю дні?»

Пропоную і нам з вами замислитися сьогодні над деякими з них, а саме осмислити необхідність і сутність патріотизму та визначитися із власними бажаннями і ресурсними можливостями долучитися до патріотичного руху.

 

  1. Відеоролик «Україно моя!Ти найкраща у світі!»

 

Наше ставлення до своєї Батьківщини – це ставлення, у першу чергу, до себе, до своєї родини, свого роду. А що для Вас є Батьківщина, родина?

  1. Робота в парах. «Продовжити речення»
  2. Обговорення результатів роботи (ознайомлення з відповідями учнів за бажанням)

Слайд 3 (вірш)

 

  1.          Інформаційне повідомлення учня «Становлення української держави»

Слайд 4,5 (заставка, свічка)

  1.          Слово вчителя.

З давніх-давен патріотизм є невід’ємною частиною життя кожного народу. Традиційно це слово означало любов до роду і народу, рідної землі, родини.

Українські вчені-педагоги, які займаються проблематикою патріотизму й патріотичного виховання пропонують нам таке визначення патріотизму:

Патріотизм – це особливе почуття-цінність, яке характеризує ставлення особистості до народу, Батьківщини, держави та до самої себе. Базовими складниками патріотизму є: любов до України, що насамперед виявляється в історико-культурній пам’яті; відданість Батьківщині; спрямованість вчинків людини на її благо; готовність до самопожертви; наявність почуття власної гідності.

 

Слайд 6 «Дошка слави у Тульчині»

  1.          Розповідь учителя про Героїв Небесної сотні. Про загиблих вінничан, торківчанина Анатолія Грубого.

 

Хвилина мовчання

 

  1.          Інформаційне повідомлення учня «Волонтерський рух в Україні, на Вінниччині. «Волонтерська сотня Тульчинщини»

 

Слайд 7 (вірш «Державний прапор»)

  1.          Вірш «Державний прапор України» (читають учні)

 

  1.     Слово вчителя про громадську акцію єднання волонтерів України «Прапор єдності»

Слайд 8 «Прапор єдності»

 

Слайд 9 «Ми - волонтери»

  1.     Інформаційне повідомлення учня – презентація творчого проекту «Видатні особистості України» 

 

  1.     Робота з цитатами.
  2.     Слово учителя.

На сході України патріоти боронять кордони нашої держави. Для них важливо, як ми живемо, чим займаємося… Україна – це я, ти, наші захисники. Давайте з любовю  відправимо їм наші побажання на сердечках.

(Учні пишуть побажання на паперових сердечках)

Відеокліп «Україна – це я…»

  1.     Сердечка з побажаннями від учнів приклеюють на аркуші ватману, який буде передано на передову землякам

 

  1.     Завершення роботи. Вправа «Піраміда позитивних вражень»

Заключне слово учителя: ось і добігає кінця наш перший урок в цьому навчальному році. На підсумок пропоную кожному з вас вийти до центру кола з простягнутою долонею вниз рукою і сказати про те, яке здобуте сьогодні під час уроку позитивне відчуття він закладає до основи піраміди. (Долоні учнів поступово накладаються одна на одну – утворюється «піраміда позитивних вражень»).

Дякую всім за злагоджену роботу, результати якої ще раз довели, що єдність, спільна праця – то потужна сила.

Отже, пам’ятаймо про це повсякденно, робімо для нашої єдності кожен по силам своїм і вірмо у наше мирне, щасливе майбутнє.

D:\2017-2018 н.р. П.Я\Клас П.Я\10-Б на зарубіжній\Новая папка\9клас\IMG_2821.JPG 

 

1

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку