Епіграф уроку: «Щоб уникати помилок, необхідно набувати досвіду. Щоб набувати досвіду, необхідно робити помилки.»Л. Д. Пітер
Номер слайду 3
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення
Номер слайду 4
Мета уроку: Навчальна: сформувати розуміння, що формули скороченого множення можна використовувати для розкладання многочленів на множники; сформувати вміння застосовувати формули скороченого множення, до розкладання многочленів на множники Розвивальна: сформувати логічне мислення, математичну мову,вміння чітко висловлювати думки Виховна: виховувати почуття відповідальності, творчу активність, інтерес до математики
Номер слайду 5
Перейдіть за QR-кодом та поділітьсясвоїм натроєм joincrs.com
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники1. Якщо можливо, винести за дужки спільний множник2. Якщо спільний множник винесено (або він відстуній), до многочлена, що залишився в дужках намагаємось застосувати формулу (якщо це можливо)3. Якщо застосування формули неможливе, виконуємо групування
Номер слайду 11
Розв’язування прикладів
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Домашнє завдання Вик. №790(1,2,3,4,5) 793 (1,2,3)(додаткове завдання на оцінку) Знайти історію виникнення формул скороченого множення і підготувати коротеньку розповідь (можна презентцію)
Номер слайду 15
Підведемо підсумки. Сьогодні на уроці я
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Перейти за посиланням та виконати тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3158031