Розробка "Алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання для "Щоденні 3" у період вересень - жовтень 1 клас".

Про матеріал
Використовувалося на уроках, презентувалося на засіданні професійної спільноти гімназії та громади.
Перегляд файлу

 

 

 

еріод вересень – жовтень 1 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала:

Гончар Алла Володимирівна

вчитель початкових класів

 

 

 

 

 

ВСТУП

На сьогодні успіх людини залежить від вміння розв’язувати складні проблеми. Тому сучасне навчальне середовище – це середовище дослідження і створення нового. Це середовище інтегрованого навчання. Враховуючи це, вчитель повинен навчити учнів самостійно та в колективі здобувати знання, знаходити найоптимальніші рішення певної проблемної ситуації, аргументовано відстоювати власну позицію, чітко висловлювати свою думку, мати розвинені комунікативні здібності. Однією з технологій інтегрованого навчання, є педагогічна технологія «Щоденні 3» ( Daily 3) – технологія навчання математики.

У своїй роботі ознайомлю з методикою роботи технології «Щоденні 3» у 1 класі за період вересень – жовтень.

Мета - зацікавити учнів математикою, навчити  самостійності та витривалості, правилам успішного вибору, допомагає школярам краще розвивати математичні навички.

Завдання:

-         ознайомитися з теоретичними засадами технології;

-         з’ясувати переваги «Щоденні 3»;

-         розробити алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки

самооцінювання для «Щоденні 3» у період вересень – жовтень для учнів 1 класу.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

«Щоденні 3» - розробили Гейл Боші та Джоан Мозер, вчителі початкових класів. Ця технологія передбачає навчання дітей самостійності у математичному виборі, проведенню уроків математичними блоками. Вона включає 3 види діяльності і виконується 20 хвилин кожна.

І вид діяльності -  «Математика самостійно» або «Математика для себе».

Цей вид діяльності можна застосовувати, як під час уроку так і впродовж дня. Учитель самостійно визначає час, коли краще проводити діяльність. Важливим моментом є те, що під час виконання цієї роботи учень самостійно обирає математичні активності (маніпулятивні ігри, настільні ігри, робота з геометричними фігурами, тощо) з якими він має бажання працювати.

Можна запропонувати дітям такі види завдань:

              

ІІ вид  діяльності -  «Математичне письмо»

Під час цієї роботи учні виконують завдання письмово, формуючи  навички написання цифр, розв’язування задач, рівнянь, обчислювання прикладів, виконання нерівностей. Над «Математичним письмом» починають працювати після тижневої роботи над «Математика самостійно».

 

ІІІ вид діяльності – «Математика з другом»

«Математика з другом»  - це робота в парі, під час якої учні виконують математичні завдання, які підготував вчитель. Впроваджують цей вид діяльності після «Математики самостійно» та «Математичного письма».  Важливо зазначити, що вчитель має слідкувати за тим, щоб діти змінювали партнерів, а не працювали в одній і тій же самій парі.

ВИСНОВОК

Використовуючи педагогічну технологію навчання читання та письму «Щоденні 3»  в початкових класах можна виділити такі переваги:

-         учні щодня практикують математику;

-         це структуроване та ефективне навчання. Під час нього діти більшість часу працюють самостійно;

-         учні щодня можуть самостійно обирати. Це сприяє їхній внутрішній мотивації. У результаті всі діти покращують математичні навички, розвивають самостійність, витривалість і відповідальність;

-         учні працюють  за технологією не тільки в школі, але й вдома.

 


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. DAILY 3.Математика для себе [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=Nrsct4p-1CQ
  2. DAILY 3. Математичне письмо [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=USxB_w1MRTU
  3. DAILY 3. Математика з кимось [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=YAN5cuVr6wU&t=10s
  4. MON-EDERA-OSVITORIA: ST101 Онлайн-курс для вчителів початкової школи [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/courseware/1398b87899e34309879164345ffad9b9/d3f05a7ce52445059e63c1e67618f4db/

 

 

docx
Додав(-ла)
Гончар Алла
Додано
12 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку