Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Кафедра початкової освіти
Авторська розробка
на тему: «Розробка алгоритму проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3»
Виконала:
Потапенко Аліна Сергіївна,
асистент вчителя
Комунального закладу
«Інзівська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів» Приморської районної ради
Запорізької області
група № 17
Запоріжжя 2019
Нова українська школа (НУШ) , або «Школа компетентностей XXI ст.» - це ключова реформа МОН. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.
За допомогою НУШ змінюється все: принципи і методи навчання, завдання і технології, стратегії та підходи тощо.
Однією з ефективних стратегій навчання є технологія «Щоденні 3» , яку Нова українська школа пропонує використовувати на уроках математики. Тому, мета моєї авторської роботи - розробити алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3»
Щодо завдань, то я прагну досконаліше вивчити «Щоденні 3» як навчальну технологію, переконатися в її ефективності, описати найголовніші аспекти даної стратегії тощо.
«Щоденні 3» (Daily 3) – структура, яка допомагає реалізувати особистісно-орієнтовану модель навчання та засади педагогіки партнерства на практиці.
Основною метою технології є не тільки зацікавити дитину математикою, а й навчити її самостійності та витривалості.
«Щоденні 3» включають в себе такі платформи:
Треба пам’ятати, що у класі повинен панувати принцип: «Працюємо усі разом!»
Важливим у технології є алгоритм, що включає в себе 10 кроків до самостійності, а саме:
Особливу увагу треба звернути на матеріали, підібрані для застосування технології на практиці, до них відносяться: сигнал (дзвоник, яких повідомляє, що етап закінчився), дошка, книжкові ящики, інструменти, дидактичний матеріал. Доцільно разом з учнями скласти правила, які б дотримувався кожен учасник навчального процесу під час виконання завдань, наприклад:
Завдання повинні бути підібрані вчителем і знайомі дітям. Важливо пам’ятати, що кожен вид діяльності виконується протягом 20 хвилин.
Щодо етапів проведення технології та завдань, то:
Виріжте геометричні фігури
Допоможи бджілці зібрати нектар
Обчисли значення виразів
Яка фігура зайва? Чому?
Домалюй
Доцільно використовувати картки смооцінювання, які будуть корисними під час рефлексії:
Чи сподобався тобі урок? Опиши смайликом
Оціни свою роботу сьогодні
Підбиваючи висновок, можна сказати, що на сьогоднішній день НУШ – це ті зміни, які потрібні класичній українській школі. Адже за допомогою «школи компетентностей XXI століття» з’являються нові методи та прийоми навчання, що допомагають дітям оволодіти не тільки теоретичними знаннями, а й набути практичні вміння, які знадобляться їм у подальшому житті. Щодо описаної мною стратегії «Щоденні 3» , то можна сказати, що вона є цікавою та ефективною у впровадженні. Розвиває у дітей самостійність, увагу, спритність тощо.