Розробка алгоритму проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3»

Про матеріал
На сьогоднішній день НУШ – це ті зміни, які потрібні класичній українській школі. Адже за допомогою «школи компетентностей XXI століття» з’являються нові методи та прийоми навчання, що допомагають дітям оволодіти не тільки теоретичними знаннями, а й набути практичні вміння, які знадобляться їм у подальшому житті. Щодо описаної мною стратегії «Щоденні 3» , то можна сказати, що вона є цікавою та ефективною у впровадженні. Розвиває у дітей самостійність, увагу, спритність тощо.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Кафедра початкової освіти  





Авторська розробка

на тему: «Розробка алгоритму проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3»



 


                                                                                   Виконала:
                                                                                     Потапенко Аліна Сергіївна,
                                                             асистент вчителя
Комунального закладу

«Інзівська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів» Приморської районної ради

Запорізької області                                                                               
                                                           група № 17



Запоріжжя 2019

 

Нова українська школа (НУШ) , або «Школа компетентностей XXI ст.» - це ключова реформа МОН. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись  і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.

За допомогою НУШ змінюється все: принципи і методи навчання, завдання і технології, стратегії та підходи тощо.

Однією з ефективних стратегій навчання є технологія «Щоденні 3» , яку Нова українська школа пропонує використовувати на уроках математики. Тому, мета моєї авторської роботи - розробити алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3»

Щодо завдань, то я прагну досконаліше вивчити «Щоденні 3» як навчальну технологію, переконатися в її ефективності, описати найголовніші аспекти даної стратегії тощо.

«Щоденні 3» (Daily 3) – структура, яка допомагає реалізувати особистісно-орієнтовану модель навчання та засади педагогіки партнерства на практиці.

Основною метою технології є не тільки зацікавити дитину математикою, а й   навчити її самостійності та витривалості.

«Щоденні 3» включають в себе такі платформи:

  1. Математика самостійно;
  2. Математика з другом;
  3. Математика письмово.

 

 

Треба памятати, що у класі повинен панувати принцип: «Працюємо усі разом!»

Важливим у технології є алгоритм, що включає в себе 10 кроків до самостійності, а саме:

  1. Визначте, чого потрібно навчити.
  2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості.
  3. Записуйте бажані моделі на «Я – схему».
  4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку.
  5. Змоделюйте найменш бажану повдінку, тоді найбільш бажану.
  6. Розмістіть учнів у класі.
  7. Тренуйте та формуйте витривалість.
  8. Не заважайте.
  9. Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початкового місця збору.
  10.  Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Особливу увагу треба звернути на матеріали, підібрані для застосування технології на практиці, до них відносяться: сигнал (дзвоник, яких повідомляє, що етап закінчився), дошка, книжкові ящики, інструменти, дидактичний матеріал. Доцільно разом з учнями скласти правила, які б дотримувався кожен учасник навчального процесу під час виконання завдань, наприклад:

  1. Я беру матеріали швидко та тихо.
  2. Під час роботи залишаюсь на одному місці.
  3. Плідно працюю весь відведений час.
  4. Я нікому не заважаю.
  5. Я прибираю своє робоче місце вчасно.   

Завдання повинні бути підібрані вчителем і знайомі дітям. Важливо пам’ятати, що кожен вид діяльності виконується протягом 20 хвилин.

Щодо етапів проведення технології та завдань, то:

  1. «Математика з другом»
    З яких геометричних фігур складається будиночок? Порахуй їх.

Виріжте геометричні фігури

  1.  «Математика самостійно»

Допоможи бджілці зібрати нектар

Обчисли значення виразів

Яка фігура зайва? Чому?
 

  1. «Математика письмово»
    Впиши числа

Домалюй

Доцільно використовувати картки смооцінювання, які будуть корисними під час рефлексії:

Чи сподобався тобі урок? Опиши смайликом
Оціни свою роботу сьогодні

 

Підбиваючи висновок, можна сказати, що на сьогоднішній день НУШ – це ті зміни, які потрібні класичній українській школі. Адже за допомогою «школи компетентностей XXI століття» зявляються нові методи та прийоми навчання, що допомагають дітям оволодіти не тільки теоретичними знаннями, а й набути практичні вміння, які знадобляться їм у подальшому житті. Щодо описаної мною стратегії «Щоденні 3» , то можна сказати, що вона є цікавою та ефективною у впровадженні. Розвиває у дітей самостійність, увагу, спритність тощо.

 


docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 вересня 2020
Переглядів
2014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку