Розробка батьківських зборів у вигляді тренінгу" Будьмо знайомі"

Про матеріал
Розробка батьківських зборів у формі тренінгу «Будьмо знайомі!» Мета: допомогти батькам майбутніх першокласників познайомитися та краще пізнати один одного; сприяти формуванню дружнього батьківського колективу та єдиної класної спільноти, створити сприятливий психологічного клімат під час спілкування батьків; розвивати критичне мислення батьків, зміцнювати зв’язки сім’ї та школи. Обладнання: дидактичні матеріали, створені в Publisher: спеціальні бейджики; симпатичні сердечка – смайлики ( або мякі іграшки у формі серця) , серединка сонечка з назвою 1-Б клас, промінчики сонечка, аркуші із незавершеними фразами, листівки з рецептом щастя, слова для довідок.
Перегляд файлу

Розробка батьківських зборів у формі тренінгу

 «Будьмо знайомі!»

 

                                                   

Мета: допомогти батькам майбутніх першокласників  познайомитися та  краще пізнати один одного; сприяти формуванню дружнього батьківського колективу та  єдиної класної спільноти, створити  сприятливий  психологічного клімат під час спілкування батьків; розвивати критичне мислення батьків,  зміцнювати зв’язки сім’ї та школи.

 

Обладнання:  дидактичні матеріали, створені в Publisher:    спеціальні бейджики; симпатичні  сердечка  – смайлики  ( або мякі іграшки у формі серця) , серединка сонечка з назвою 1-Б клас, промінчики сонечка, аркуші із незавершеними фразами, листівки з рецептом щастя, слова для довідок. 

 

 

                                                                                Епіграф

                                                                 Тільки разом з батьками,

спільними зусиллями,

вчителі можуть дати дітям

велике людське щастя.

В.О. Сухомлинський

 

       (Збори проходять перед початком навчального року, у серпні)

ХІД ЗБОРІВ

          Присутні займають місця, утворюючи групи по 6 чоловік. 

 

     Вчитель майбутнього 1-го  класу:  Доброго дня, шановні мами й тата майбутніх першокласників  2020 року !  Так складається доля, що  і  наші дітки, і ви, і я у вересні  підемо разом до першого класу Нової української школи – школи компетентностей 21 століття. Школи, яка не лише дає знання, а й вчить  їх використовувати. Школи, де вчитель учні та батьки є рівними учасниками навчального процесу. Отже  одним із ключових моментів Нової української школи  є педагогіка партнерства.  Тобто під час навчально-виховного процесу  відбуватиметься  тісний зв'язок «Учитель – учні – батьки». І я впевнено можу стверджувати, що вже  зараз  народжується та класна спільнота,  яка з вересня   стане однією  дружньою сім’єю. Сім’єю,  в якої будуть  спільні завдання, спільні проблеми, спільні досягнення.  Віднині ваші діти – це і мої діти, це наші  з вами спільні діточки ,  я приймаю їх   як своїх  рідних.  Я маю надію, що ми порозуміємося і створимо разом  з вами всі умови, щоб діти ходили до школи, як до рідної хати.  Наш шлях з вами довгий, важкий, але водночас цікавий і захоплюючий !  І буде чудово, якщо цей шлях ми пройдемо рука об руку, будемо разом йти до поставленої мети й станемо однодумцями. І перш за все  ми з вами , шановні друзі, повинні  ближче познайомитися. Для цього ми  тут і зібрались.  Зараз я пропоную  наше знайомство провести у вигляді   заняття-тренінгу  під назвою «Будьмо знайомі! » яке допоможе нам краще пізнати один одного. Згодні?

 

І.       Вправа 1  « Моє ім’я…, я тато (мама) першокласника…….   »

       Вчитель:  У кожної групи на столі лежать спеціальні бейджики, на яких я пропоную вам написати своє ім’я та ім’я своєї дитини у родовому відмінку. Чи пам’ятаєте, ви, мами і татусі майбутніх першокласників на яке питання відповідає родовий відмінок?  (Батьки відповідають)

       ( Вчитель та кожен із батьків називає себе так, як би він хотів, щоб до нього сьогодні зверталися і записує своє ім′я і  ім′я та прізвище своєї дитини у родовому відмінку у відповідних місцях на заздалегідь підготовлених  вчителем бейджиках.  Кожен свій бейджик прикріплює  на одязі)  

  

ІІ. Вправа 2 « Розминка»

 Вчитель: Зараз я пропоную вийти до  дошки, стати в коло і потиснути один одному  руки тим батькам: 

  •  у кого є сини;
  • у кого є доньки;
  • у кого є і доньки і сини
  • у кого більше двох дітей;
  • хто володіє музичним інструментом;
  • хто займається спортом;
  • хто займається рукоділлям;
  • хто любить малювати;
  • хто любить грати в LEGO;
  • хто полюбляє подорожі рідним краєм.

 

( Спочатку виходять і тиснуть один одному руки ті батьки, в кого є сини; потім ті, в кого є доньки; потім ті, в кого і сини  й доньки;  потім ті, в кого  більше двох дітей,; потім ті, хто володіє музичним інструментом, потім ті, хто займається спортом; потім ті, хто займається рукоділлям; потім ті, хто любить малювати;, потім ті, хто любить грати в LEGO; потім ті, хто любить подорожувати рідним краєм)

 

ІІІ. Вправа 3  «Асоціативний кущ»

Вчитель: 1-го  вересня наші  діти стаkb  учнями 1- класу  ОНЗ «Апостолівська ЗШ І-ІІІ ступенів №1»  Скажіть, будь ласка, з чим асоціюється у вас слово «клас» ?

На дошці ви бачите частинку сонечка, -  його серединку, а  от промінчиків не вистачає. Промінчики  кожна група  знайде у себе на столі.  На  своєму промінчику  я попрошу  написати слова, які асоціюються у вас із словом «Клас» .

 

( Батьки групою   записують  на промінчиках слова . Потім ці промінчики батьки  прикріплюють на дошці до серединки сонечка і зачитують свої асоціації )

 

 

ІУ.  Вправа 4   «Серце класу»

Вчитель: У кожного класу є своє серце – це наші діти. Я пропоную вам пригадати декілька якостей своєї дитини, назви яких починаються з тієї самої букви, що й ім′я дитини.

     У кожної групи на столі  симпатичне  сердечко – смайлик  з фотобумаги   або м’яка іграшка у вигляді сердечка)  

 (  Виконуючи завдання батьки по черзі передають м′яку іграшку у вигляді серця один одному і в цей час називають якості своєї дитини які починаються на  ту саму букву, що й ім’я дитини )

 

У.  Вправа 5 – « Оберіть собі  пару »

Вчитель:  Тепер пропоную вам обрати собі пару. Запросіть до пари ту людину, яку менше всіх знаєте. Протягом однієї хвилини розкажіть їй якомога більше про себе. Потім поміняйтеся ролями.

 

( Батьки обирають собі пару   і  в парах по черзі намагаються розповісти и про себе якомога  більше цікавої інформації) . Кожній парі дається на це 2 хвилини ( по 1 хвилині на кожного учасника в парі). Вчитель фіксує час.

Вчитель:   А зараз я пропоную вам розповісти, що є найцікавішим з того, про що ви довідалися від співрозмовника.

( Батьки розповідають один про одного). 

УІ. Вправа 6   « Щаслива сім`я – щасливе дитя!»

Вчитель :  Хто зна як виглядає щастя?

Воно як сад, чи як квітучий луг?

Чи як дочка, що ніжно зветься Настя,

Чи як весна, або як вірний друг?

 

Хто бачив щастя? Чи тримав в долонях?

В полях, чи травах, де його збирають?

А може щастя – сивина на скронях?

А може лиш батьки про щастя знають?

 

     У світі, повному щоденних змін, новизни та інформації, дитина прагне щастя і впевненості в собі.  Усе починається з дитинства. І найважливішу роль щасливого дитинства відіграють батьки.  Адже недарма говорять : « Щаслива сім`я – щасливе дитя!»

А зараз кожна  група   отримає  аркуші із незавершеними фразами. Протягом однієї хвилини вам потрібно скласти продовження.  І по завершенню ви висловите свою думку   і  про щасливу сім’ю, і щасливих дітей, і щасливого вчителя.

 

Фрази для продовження:

  • Щаслива сім`я  – це …
  • Щасливі батьки – це …
  • Щасливі діти – це …
  • Щасливий вчитель – це …

( Потім кожна група зачитує продовження своїх фраз)

 

УІІІ. Вчитель: Стомились? А зараз  я пропоную трішки відпочити  і  подивитися кліп «Щаслива родина» .

 

(перегляд кліпу за посиланням: )

 

УІІІ. Вправа 7 – « Склади рецепт »

Вчитель:  Трішки відпочили ?  І  останнє завдання! Будемо складати рецепт.  Зараз ви отримаєте листівку з пропущеними словами і окремий  аркуш  зі словами для довідок . Ваша задача, використовуючи слова для довідок і вставляючи їх  замість пропущених слів у листівці, скласти рецепт щастя.

 

(Кожна група отримує листівку з пропущеними словами  і   аркуш  зі словами для довідок .  Батьки працюючи в групах, читають і  вставляють пропущені слова. Потім  кожна група зачитує свій рецепт щастя.)

 

 

 

Рецепт щастя

     Візьміть чашу ___________, налийте в неї повне серце____________, додайте дві жмені ____________, посипте _____________, влийте трохи ______________і додайте якомога більше ______________. Все це добре перемішайте. Намажте на шматок відпущеного вам _________________ і запропонуйте кожному, кого зустрінете на своєму шляху.

 

Слова  для довідок:  терпіння, любов, щедрість, доброта, гумор, віра, життя.

 

ІХ.   « Підсумок »

Вчитель: Шановні батьки, я дуже вдячна вам за вашу відвертість, відкритість і  щирість. Бажаю, щоб у класі, де навчаються ваші діти завжди було світло і тепло; панувала дружба і любов; прагнення до знань і всього цікавого, що допоможе рости і розвиватися нашим  маленьким мрійникам.  Щоб вони завжди були щасливими. І у ваших родинах нехай завжди панує любов, взаємоповага,  мир і щастя!

Дякую за увагу.

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2022
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку