Синхронний режим ZOOM Цей режим є більш наближеним до занять в реальному часі. Адже вчитель може безпосередньо опитати учня, задати додаткові питання, пояснити завдання, дати відповіді. ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗУВАТИ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕСмісце для навчання;місце для навчального приладдя;стіл і стілець;зовнішній вигляд;відсутність подразників;поведінка.
"Я не можу це зробити", - говорять діти, знаючи, що їхні батьки завершать завдання замість них або скажуть відповідь на питання. Таким чином, ви виховуєте дітей, які або опускають руки після першої спроби, або навіть не пробують щось зробити самостійно. ВЕДМЕЖА ПОСЛУГА, яка нічому не навчить
Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила Свідоцтво досягнень учня. Свідоцтво досягнень – це документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини. Свідоцтво досягнень не містить балів. Для оцінювання як наскрізних умінь, так і результатів навчання учнів 1 класів застосовуються твердження “сформовано” або “ не сформовано”.
У першій частині свідоцтва вчитель оцінюватиме так звані соціальні і робочі компетентності. Наприклад, чи дитина була активною на уроці, чи ставила запитання про щось нове і незрозуміле, чи виявляла самостійність у роботі, чи була доброзичливою до інших і вирішувала конфлікти мирним шляхом.
ПОРАДИДЛЯ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКА1. ПОЧИНАЙТЕ "ЗАБУВАТИ" ПРО ТЕ, ЩО ВАША ДИТИНА МАЛЕНЬКА. ДАВАЙТЕ ЇЙ ПОСИЛЬНУ РОБОТУ ВДОМА, ВИЗНАЧТЕ КОЛО ЇЇ ОБОВ'ЯЗКІВ. 2. ЗАЛУЧАЙТЕ ДИТИНУ ДО ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ РОДИНИ. ПОСТУПОВО ПРИВЧАЙТЕ ПОРІВНЮВАТИ ЦІНИ, ОРІЄНТУВАТИСЯ В СІМЕЙНОМУ БЮДЖЕТІ.3. НЕ ЛАЙТЕ, А ТИМ БІЛЬШЕ - НЕ ОБРАЖАЙТЕ ДИТИНУ В ПРИСУТНОСТІ СТОРОННІХ. ПОВАЖАЙТЕ ПОЧУТТЯ Й ДУМКИ ДИТИНИ. НА СКАРГИ З БОКУ НАВКОЛИШНІХ, НАВІТЬ УЧИТЕЛЯ АБО ВИХОВАТЕЛЯ, ВІДПОВІДАЙТЕ: "СПАСИБІ, МИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОГОВОРИМО НА ЦЮ ТЕМУ".4. НАВЧІТЬ ДИТИНУ ДІЛИТИСЯ СВОЇМИ ПРОБЛЕМАМИ. ОБГОВОРЮЙТЕ З НЕЮ КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ, ЩО ВИНИКЛИ З ОДНОЛІТКАМИ І ДОРОСЛИМИ. ЩИРО ЦІКАВТЕСЯ ЇЇ ДУМКОЮ, ТІЛЬКИ ТАК ВИ ЗМОЖЕТЕ СФОРМУВАТИ В НЕЇ ПРАВИЛЬНУ ЖИТТЄВУ ПОЗИЦІЮ5. ПОСТІЙНО ГОВОРІТЬ З ДИТИНОЮ. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ - ЗАПОРУКА ГАРНОГО НАВЧАННЯ. БУЛИ В ТЕАТРІ (ЦИРКУ, КІНО) - НЕХАЙ РОЗПОВІСТЬ, ЩО БІЛЬШЕ ВСЬОГО ПОДОБАЛОСЯ. СЛУХАЙТЕ УВАЖНО, СТАВТЕ ЗАПИТАННЯ, ЩОБ ДИТИНА ПОЧУВАЛА, ЩО ЦЕ ВАМ ЦІКАВО.6. ВІДПОВІДАЙТЕ НА КОЖНЕ ЗАПИТАННЯ ДИТИНИ. ТІЛЬКИ В ЦЬОМУ ВИПАДКУ ЇЇ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС НІКОЛИ НЕ ВГАСНЕ.7. ПОСТАРАЙТЕСЯ ХОЧ ІНОДІ ДИВИТИСЯ НА СВІТ ОЧИМА ВАШОЇ ДИТИНИ. БАЧИТИ СВІТ ОЧИМА ІНШОГО - ОСНОВА ДЛЯ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ.8. НЕ БУДУЙТЕ ВАШІ ВЗАЄМИНИ З ДИТИНОЮ НА ЗАБОРОНАХ. ПОГОДЬТЕСЯ, ЩО ВОНИ НЕ ЗАВЖДИ РОЗУМНІ. ЗАВЖДИ ПОЯСНЮЙТЕ ПРИЧИНИ ВАШИХ ВИМОГ, ЯКЩО МОЖЛИВО, ЗАПРОПОНУЙТЕ АЛЬТЕРНАТИВУ.9. ПОВАГА ДО ДИТИНИ ЗАРАЗ - ФУНДАМЕНТ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВАС ТЕПЕР І В МАЙБУТНЬОМУ.