16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Розробка батьківського всеобучу

Про матеріал
Батьківський всеобуч «На шляху до співпраці» для використання на батьківських зборах.
Перегляд файлу

Батьківський всеобуч «На шляху до співпраці»

Девіз: «Зібратися разом – це початок,

триматися разом – це прогрес,

працювати разом – це успіх»

 

Мета: показати необхідність відкритого спілкування батьків та вчителів, як шлях до взаєморозуміння; виховувати взаємну повагу до думок, бажань, дій; дати можливість зрозуміти, що батьки та вчителі повинні працювати в команді.

Обладнання: презентація до заходу, плакат з правилами, відеоматеріал до вправ, набір Лего, танграни, матеріали для виготовлення сувенірів.

Хід заняття.

Слово ведучого. Наше заняття я хочу розпочати з такої розповіді.

 Якось бабуся сказала онуку: «Надіюсь, коли ти виростеш, то будеш таким, як олівець.»

- А як це, бабусю? Це ж звичайний олівець, як я можу бути на нього схожий.

- Усе залежить від того, як дивитися на речі. Олівець має 5 властивостей, якщо і ти їх матимеш, будеш людною, яка приносить у світ добро.

1.Щоб олівець писав потрібна рука, яка ним водитиме. Ти можеш робити великі справи, але не забувай, що є рука, яка водить тебе. Це Бог.

2. Щоб олівець гарно писав потрібно його підстругувати. Він стає гострішим і набагато краще пише. Так і нам потрібно прислухатися до порад та настанов, деколи потерпіти, але це робить нас кращим.

3. Написане олівцем можна стерти, якщо ти помилився. Це нагадування нам, що завжди можна виправитись, було б лише бажання.

4. Насправді важлива не дерев’яна оболонка олівця, а його серцевина – графіт. Для тебе теж має бут головним те, що всередині тебе.

5. Олівець завжди залишає слід. Так і нам треба пам’ятати, що все що ми робимо в житті теж залишає слід.

  - От саме тому основною вимогою сьогодення є співдружність школи і сім’ї. Відомо,що для успішного формування особистості дитини необхідна інтеграція школи та сім’ї. Високі вимоги суспільства до освітнього рівня молодого покоління, підготовки його до життя і праці можуть бути задоволені тільки за умови зростаючої ролі батьків у цій справі.

Головні завдання школи у роботі з батьками:

*робота у команді «педагоги – батьки», створення кола однодумців;

*підвищення педагогічної грамотності батьків практичними навичками у відносинах з дитиною та володіння собою під час розмови;

*доведення до свідомості батьків, що право та обов’язок виховання їхніх дітей належить їм самим.

І вправа «Знайомство». Іграшка по колу.

Батьки, передаючи по колу м’яку іграшку, називають своє ім’я та ім’я дитини, пояснюючи, чому вони її так назвали.

ІІ вправа «Правила роботи»

Створення правил разом з батьками. Обов’язковими повинні бути такі:

  • Конфіденційність;
  • Повага до партнера;
  • Кожен говорить по черзі;
  • Правило «Стоп!».

Все записується на плакат та вивішується на дошці.

ІІІ вправа «Спокій – неспокій»

Учасникам пропонується визначити ступінь їх неспокою з приводу шкільного навчання дитини:

-відчуваєте сильний неспокій – підніміть дві руки вгору;

-злегка хвилюєтесь – підніміть одну руку вгору;

-якщо переживаєте почуття радості, впевненості за свою дитину – плескайте в долоні.

Учасникам потрібно обґрунтувати свій вибір. По черзі висловлюються всі батьки.

ІV вправа «Групова взаємодія»

Учасники об’єднуються в групи по кольорах квітів, які лежать на парті у кожного. Кожна група отримує картку, на якій написана фраза, що досить часто використовується дорослими у спілкуванні з дітьми. Пропонується обговорити в групах та дати відповідь на такі запитання:

  • Яким може бути ефект від цих фраз?
  • Що відчувають діти, чуючи такий вислів?
  • Які фрази ви запропонуєте, щоб підтримати дитину?

Найнеобхідніша річ для дитини це батьківська підтримка.

V вправа    «Казкатерапія»

ПОЦІЛУНОК У ДОЛОНЬЦІ.  Одрі Пенн

 

Єнотик Честер стояв на узліссі та рюмсав.

“Я не хочу йти до школи, - сказав він мамі. - Я хочу залишитися вдома з тобою. Я хочу гратися з моїми друзями. А ще гратися моїми іграшками. А ще читати мої книжки. А ще гойдатися на моїй гойдалці. Будь ласочка, мамо, можна я залишуся вдома з тобою?”

Пані Єнотиха взяла Честера за лапку і ласкаво притиснулася носом до його вушка. “Часом усім нам доводиться робити те, чого ми не хочемо, - лагідно промовила до нього вона. - Навіть коли, на перший погляд, це дивує і лякає. Утім, школа тобі сподобається, щойно ти почнеш туди ходити."

“Ти познайомишся із новими друзями. І гратимеш новими іграшками.”

“Читатимеш нові книжки. Гойдатимешся на нових гойдалках. До того ж, - додала вона. - Я знаю дивовижну таємницю, яка зробить твої нічні уроки такими ж теплими і затишними, як і дні вдома.”

Честер витер сльози і поглянув на маму зацікавлено: “Таємницю? Яку таємницю?”

“Прадавню таємницю, - сказала Пані Єнотиха. - Я дізналася про неї від своєї мами, а вона - від своєї. Ідеться про «Поцілунок у Долоньці.»

“Поцілунок у Долоньці? - перепитав Честер. - А що воно таке?”

“Зараз покажу.” Пані Єнотиха взяла ліву лапку Честера і розкрила крихітні пальчики віялом. Нахилившись, вона поцілувала долоньку Честера геть чисто посередині. Честер відчув, як матусин поцілунок попрямував від долоні рукою та просто до серця. Навіть його шовковисту чорну маску на мордочці пройняло особливим теплом.

Пані Єнотиха усміхнулася. “Отже, - промовила вона до Честера, - коли б ти не почувався самотнім і не потребував дещицю домашнього тепла і любові, просто притисни лапку до щоки і подумки скажи: “Мама любить тебе. Мама любить тебе.” І цей поцілунок перестрибне тобі на мордочку і наповнить тебе приємними і теплими думками.”

Вона взяла лапку Честера і обережно огорнула його пальчиками місце поцілунку. “Тепер не загуби його, - пожартувала вона. - Утім, не хвилюйся. Коли ти полоскатимеш їжу і розкриєш пальчики, обіцяю тобі, поцілунок не змиється.”

Честеру Поцілунок-у-Долоньці дуже сподобався. Тепер він знав, що мамина любов буде з ним, куди б він не пішов. І навіть у школі.

Тієї ночі Честер стояв перед школою, глибоко замислений. Раптом він розвернувся до мами й усміхнувся.

“Дай мені свою лапу,” - попросив він маму.

Честер взяв мамину руку у свою і розгорнув її великі і такі знайомі пальці віялом. Потім він нахилився і поцілував її долоню геть чисто посередині.

“Тепер у тебе теж є Поцілунок у Долоньці,” - сказав він їй. І з лагідним “Бувай" та "Я люблю тебе" Честер розвернувся і помчав до школи, пританцьовуючи.

Пані Єнотиха спостерігала за Честером, як він пронісся гілкою і забіг до лісової школи. А коли сова ухканням проголосила початок нового шкільного року, Пані Єнотиха притисла ліву лапу до щоки із усмішкою. Тепло поцілунку Честера наповнило її серце особливими словами.

"Честер любить тебе, - співало воно. - Честер любить тебе."

  • Що ви відчуваєте після цієї казки?
  • Як ви підтримуєте свою дитину?

Практична частина.

1.Використання інтерактивних дидактичних вправ Learning Apps. (робота з батьками досвідченого вчителя)

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Конструктор LearningApps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу.

2.Робота з набором Лего або танграм. (робота з батьками )

LEGOце одна з відомих педагогічних технологій, що використовує тривимірні моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання і розвитку дитини. Використання LEGO на уроках у початкових класах – це важливий елемент навчального процесу, який допомагає дитині розвивати розумові та фізичні здібності: увагу, пам’ять, мовлення, дрібну моторику. Діти проявляють свої творчі здібності, фантазії, навчаються взаємодії з однолітками, взаємодопомоги, обміну інформацією, вмінню приймати рішення, розвивають комунікативні навички. При цьому у дитини виникає бажання вчитися, краще засвоюється матеріал. А це найважливіше

Танграм старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Це одна з нескладних математичних ігор. 

3.Інтерактивні навчальні ігри в онлайн- сервісі Kahoot. (робота з батьками)

   Онлайн- сервіс Kahoot дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри. Такі ігрові форми можуть бути застосовані у навчанні – для перевірки знань учнів. Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню, забезпечує співпрацю, підвищує рівень обізнаності в інформаційно – комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення.

Рефлексія.

Обмін враженнями від отриманого досвіду. (Залучаються батьки та вчителі)

docx
Додано
29 березня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку