Розробка елементів уроків з музикотерапевтичною педагогікою "ПіснеЗнайка"

Про матеріал
Розробка елементів уроку на формування наскрізних умінь та компетентностей на уроках в початкових класах з використанням медикотерапевтичної технології "ПіснеЗнайка". Навчання без перевтоми та стресу.
Перегляд файлу

                                               

       

(Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка» (диск «Букви та звуки»)

 

Ключові компетентності: володіння державною мовою, інноваційність, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності, загальнокультурна грамотність.

Змістові лінії: громадянська відповідальність.

 

 

 Вправа 1. Загадка

                          Тане лужок, розквітає лужок,

                         День прибуває, коли це буває ?Навесні

 

  Вправа 2. Критичне мислення. Асоціативний                        

                                                                            кущ.

                                

Вправа 3. Гра - змагання «Кращий декламатор» зі швидкого читання, та чітке вимовляння звука [ж]- (музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка» - диск «Букви та звуки».

 

P5200161

 

                    P5200162

 

   Вправа 4. Чистомовка.

 

Жа-жа-жа –ми побачили…( вужа).

Жу-жу-жу- по галявині…(ходжу).

Жі-жі-жі-гострі…(ножі).

Жи-жи-жи-мені…(допоможи)

 

Вправа 5. Розвиток  зв’язного  мовлення.

 

   1. Настала …(тепла, рання, сонячна) весна.

   2. Яскраво світить… (сонечко).

   3. Із вирію вже повернулися… (птахи : журавлі,       

      ластівки, граки).

  4. У лісі з’явилися перші …(квіти: проліски, 

      кульбаби, підсніжники…тощо).

  5. Вже від зимової сплячки прокинулися… (звірі :

      ведмежата, їжачки ,борсуки , ховрашки).

  6. Стало дуже …(тепло, радісно, сонячно).

                            

            Вправа 6. Загадка - добавлянка

 

Дивний  ключ  у  небі  лине,

                 Не  залізний , а пташиний.

                     Цим ключем в весняні дні

                         Прилетають …журавлі.

 

        Вправа 7.  Читання вірша

 

      Облітав журавель сто морів , сто земель…

      Облітав, обходив, крила, ноги натрудив.      

      Ми спитали журавля:«Де найкращая земля ?»

      Журавель відповідає , краще рідної немає!

 

                     

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ

-Чому журавель так відповів?

 

      Вправа 8.  Робота з прислів’ями. 

 

     1) «За рідний край життя віддай!»

     2) «Батьківщину, як і матір не вибирають.

     3)«В гостях добре,  а вдома  краще !...».

     4) «Від чужої землі виє холодом, а від рідної   

                                                                            теплом».

 

9. Робота над текстом «Журавлики – веселики». Читання різними способами.

 

 -    «Ланцюжком»

 

 

  • «Гонка за лідером»

 

                                P5050078

 Вправа 10. Критичне мислення  «Мікрофон»  

- А чому ж таки люди називають журавлів веселиками?

  • коли журавлі восени відлітають у вирій, люди сумують за ними і називають їх журавлями.

 

  • А коли журавлі навесні повертаються із теплих країв,  люди дуже радіють їхньому прильоту, тому називають їх

«веселиками».

 

11. Робота над вправою критичного мислення « Сенкан».

 

1. Журавель

2. Сірий, великий, маленький…;.

3.Прилітає, висиджує, годує…;

4. Журавель-народний символ України.

5.Птах.

 

           P5050120

Рефлексія. Вправа «ПОПС»

                 

         

                              

 

                                                 

        

 

 

 

           

                                      

 

                               

     

 

                           

 

 

                                             
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку