Розробка містить 10 контрольних робіт, які можна запропонувати виконати учням 5 класу після вивчення тем, а також можна виконувати учням 9,11 класів при підготовці до ДПА,ЗНО при повторенні матеріалу.
Бали |
Діагностична контрольна робота І варіант |
Діагностична контрольна робота ІІ варіант |
||
2б |
1. Обчислити: ( 138 – 69 ) · 29 + 1376 : ( 621 – 589 )
|
1.Обчислити: 1885:( 542 – 477 ) + 48 · ( 134 – 92 ) |
||
1б |
2.Розв'язати рівняння: а) Х · 16 = 4928 б) 2346 – Х = 798
|
2.Розв'язати рівняння: а) 19 · Х = 3914 б) 472 + Х = 2107 |
||
1б |
3.Знайти: від 126
|
3.Знайти: від 126 |
||
1,5б |
4.Задача: Ширина прямокутника 9 см, а його периметр 42 см. Знайти площу прямокутника.
|
4.Задача: Довжина прямокутника 13 см , а його периметр 38 см. Знайти площу прямокутника. |
||
1,5б |
5.Завдання: Перевести 3 год 18 хв в секунди
|
5.Завдання: Перевести 4 м 28 см в мм |
||
2б |
6.Задача: З двох міст, відстань між якими 1008 км, вирушили одночасно назустріч один одному дві машини і зустрілись через 8 годин. Швидкість однієї машини 70 км/год. Знайти швидкість другої машини.
|
6.Задача: З одного пункту у різних напрямках вирушили автомобіль і мотоцикл. Швидкість мотоцикла 40 км/год. Через 3 години руху відстань між ними була 330 км. Знайти швидкість автомобіля. |
||
1,5б |
7.Завдання деякого числа дорівнює 24. Знайти цього числа. |
7.Завдання Знайти деякого числа, якщо цього числа дорівнює 60. |
||
1,5б |
8. Завдання Підібрати таке трицифрове число, у якому цифра десятків на 5 більша за цифру одиниць, а цифра сотень у 2 рази більша за цифру одиниць. |
8. Завдання Підібрати таке трицифрове число, у якому цифра одиниць на 7 менша за цифру десятків, а цифра сотень у 3 рази більша за цифру одиниць. |
||
Діагностична контрольна робота І варіант |
Діагностична контрольна робота ІІ варіант |
|||
1. Обчислити: 75679 + ( 19003 – 3897 ) : 13
|
1.Обчислити: 67432 – 51735 : 15 + 18006 |
|||
2.Розв'язати рівняння: а) 19 · Х = 3914 б) 472 + Х = 2107 |
2.Розв'язати рівняння: а) Х · 16 = 4928 б) 2346 – Х = 798
|
|||
3. Завдання: Ширина прямокутника 4 см, а довжина на 2 см довша. Побудуй квадрат, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника. |
3.Завдання: Довжина прямокутника 8см, а ширина на 4 см менша. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.
|
|||
4.Задача: В першому ящику 60 кг ягід, у другому ящику у 3 рази менше ягід, ніж у першому ящику і на 15 кг менше, ніж у третьому ящику. Скільки кг ягід у трьох ящиках разом?
|
4.Задача: В перший день посадили 48 дерев, що на 16 дерев більше, ніж посадили у другий день. А у третій день посадили у 4 рази менше дерев, ніж посадили у другий день. Скільки всього посадили дерев?
|
|||
5.Обчисли: 25 діб 14 год – 6 діб 21 год
|
5.Обчисли: 58 год 16хв – 7 год 48хв |
|||
Контрольна робота №1 тема « Натуральні числа» І варіант |
Контрольна робота №1 тема « Натуральні числа» ІІ варіант |
1.Запиши цифрами число: а) три мільярди сорок дві тисячі шість; б) сто п’ять мільярдів вісім; в) сімсот мільярдів чотириста вісімдесят три тисячі. |
1.Запиши цифрами число: а) сорок три мільярди п’ятдесят два мільйони шість; б) двісті сім мільярдів дев’ять; в) вісімдесят мільярдів триста сорок мільйонів. |
2. Виконати дії: а) 34741 + 6728; в) 34год 28хв – 17год 46хв. б) 560643 - 78927; |
2. Виконати дії: а) 65237 + 4752; в) 41год 16хв - 27год 38хв. б) 604372 -59348; |
3.Збільши число 56442 на стільки сотень скільки тисяч воно має. |
3. Зменши число 74728 на стільки тисяч скільки сотень воно має. |
4. Заміни зірочку такою цифрою, щоб виконувалась нерівність 56* 325 562498 |
4. Заміни зірочку такою цифрою, щоб виконувалась нерівність 637*47 637287 |
5. Знайди таке значення х, щоб виконувалась нерівність 334 350 |
5. Знайди таке значення х, щоб виконувалась нерівність 340 х ∙ 18 |
6.Порівняй: 3т 16 ц і 48 ц |
6.Порівняй: 52 ц і 3т 26 ц |
7.Із цифр 3; 7; 0; 8; 1 склади: а) найбільше можливе число; б) найменше можливе число. |
7.Із цифр 2; 0; 5; 8; 1 склади: а) найменше можливе число; б) найбільше можливе число. |
8.Розв’язати рівняння: а) 347 – х = 269; б) 76 + ( х - 12 ) = 152. |
8.Розв’язати рівняння: а) х + 539 = 734; б) 124 - ( х - 36) = 87. |
9. Задача: Швидкість катера за течією річки 54км/год. Швидкість течії річки 3км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки. |
9. Задача: Швидкість катера проти течії річки 48 км/год. Швидкість течії річки 2 км/год. Знайти швидкість катера за течією річки. |
10. Задача: За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 14 кг більше,ніж у другий день, а за третій день зібрали у 2 рази більше, ніж у другий день. Скільки кг лікарських рослин зібрали за три дні разом? |
10. Задача: На першій полиці стоїть 24 книги, що на 8 книг менше,ніж на другій полиці, а на третій полиці стоїть у 4 рази менше, ніж на другій полиці. Скільки книг стоїть на трьох полицях разом? |
11. Завдання: У числі 82503641 закресли три цифри так, щоб решта п’ять цифр утворили найбільше число.
|
11. Завдання: У числі 82503641 закресли три цифри так, щоб решта п’ять цифр утворили найменше число.
|
|
Контрольна робота №2 тема « Множення і ділення натуральних чисел» І варіант |
Контрольна робота №2 тема « Множення і ділення натуральних чисел» І варіант |
|
1б |
1) Обчислити: а) 612 · 38; б) 7891 : 13. |
1) Обчислити: а) 514 · 47; б) 8128 : 16. |
1б |
1,5б |
2) Обчислити найзручнішим способом: а) 46 · 58 + 54 · 58; б) 25 · 36 · 4. |
2) Обчислити найзручнішим способом: а) 4 · 67 · 25; б) 37 · 64 + 36 · 37. |
1,5б |
1,5б |
3) Спростити вирази: а) с + с + с + с + с +с; б) n n n n n n n n n n n n n n n n; в) 5n · 7x · 9; г) 15х – 3х + 7 + х.
|
3) Спростити вирази: а) m m m m m m m m m m m; б) х + х + х + х + х +х +х; в) 8 · 6у · 4с; г) 18m + 3m +8 – m. |
1,5б |
1б |
4) Розкрити дужки: а) 8 ( 3х + 6у); б) 13 ( 3 – 5с + 4р ). |
4) Розкрити дужки: а) 7 ( 6m – 3n ); б) 14 ( 2 + 4х – 4у ). |
1б |
1,5б |
5) Обчислити: · 7 + 3304 : |
5) Обчислити: 4128 : - 5· |
1,5б |
1б |
6) Знайти значення виразу: + 8у, якщо х = 2, у = 16 |
6) Знайти значення виразу: 9х + , якщо у = 3, х = 14 |
1б |
1б |
7) Знайти ділене: якщо неповна частка 32, остача 7, дільник 17 |
7) Знайти ділене: якщо дільник 18, неповна частка 34, остача 6 |
1б |
3б |
8) Задача: З пункту А до пункту В,відстань між якими 589км,виїхав вантажний автомобіль зі швидкістю 52км/год. Через 4 години з пункту В назустріч йому виїхав легковий автомобіль і ще через 3 години зустрівся з вантажним. Знайти швидкість легкового автомобіля.
|
8) Задача: З пункту А до пункту В,відстань між якими 552км,виїхав автобус зі швидкістю 54км/год. Через 3 години з пункту В назустріч йому виїхав легковий автомобіль і ще через 3 години зустрівся з автобусом. Знайти швидкість легкового автомобіля.
|
3б |
0,5б |
9) Записати: число 128 у вигляді степеня з основою 2 |
9) Записати: число 243 у вигляді степеня з основою 3 |
0,5б |
Бали |
Контрольна робота №3 тема « Вирази. Рівняння. Задачі» |
Контрольна робота №3« Вирази. Рівняння. Задачі» |
Бали |
|
І варіант |
ІІ варіант |
|
1б |
1.Знайти значення виразу 3а + 324, якщо а = 1827 |
1.Знайти значення виразу 416 + 2с, якщо с = 1784 |
1б |
1б |
2.Розв'язати рівняння: 2х + 3х = 40 |
2.Розв'язати рівняння: 9х – 4х = 35 |
1б |
1,5б |
3.Задача: Купили два альбоми за ціною 4 грн. та книгу за ціною 15 грн. Яка вартість покупки? |
3.Задача: Швачка працювала протягом 6 годин. Якою є її продуктивність праці, якщо за цей час вона пошила 24 спідниці? |
1б |
1б |
4.Задача: Бригада дорожніх працівників за 8 годин заасфальтувала 24 км дороги. Яка продуктивність роботи бригади? |
4.Задача: Купили пачку печива за ціною 4 грн. та два кг цукерок за ціною 26 грн 50 коп. Яка вартість покупки?
|
1,5б |
1,5б |
5.Задача: Власна швидкість пароплава 42 км/год. Швидкість течії річки 2 км/год. Яку відстань подолає за 4 години проти течії річки? |
5.Задача: Власна швидкість катера 38 км/год. Швидкість течії річки 3 км/год. Яку відстань подолає за 3 години за течією річки? |
1,5б |
1,5б |
6.Розв'язати рівняння: ( 7х – 3х – 18 ) · 7 = 266 |
6. Розв'язати рівняння: ( 3х + 4х + 21 ) · 8 = 448 |
1,5б |
1,5б |
7.Задача: В першому бідоні у 5 разів більше молока, ніж у другому бідоні. Скільки молока у кожному бідоні, якщо разом у двох бідонах 84 літри молока? |
7.Задача: В саду росло яблунь у 5 разів більше, ніж груш. Скільки дерев кожного виду росло в саду, якщо всього росло 91 дерево? |
1,5б |
3б |
8. Задача: У першому ящику було у 4 рази менше моркви, ніж у другому ящику, а в третьому ящику було моркви на 20 кг більше, ніж у другому ящику. Всього у трьох ящиках було 290 кг моркви. Скільки моркви було у кожному ящику окремо? |
8.Задача: За три дні витратили 189 л пального. Причому, другого дня витратили у 4 рази менше пального, ніж першого дня, а третього дня витратили на 45л менше, ніж першого дня. Скільки л пального витрачали кожного дня окремо? |
3б |
Контрольна робота №4 « Відрізки. Координатний промінь» І варіант |
Контрольна робота №4 ІІ варіант |
1.Обчислити: 23485 - ( 1621 – 964 ) ∙ 26 + 4912 : 16. |
1.Обчислити: 21654 - ( 6642 - 958 ) : 14 + 367 ∙ 23 |
2.Відмітити точки А( 7 ); Р( 3 ); М( 12 ); К ( 5 ); В( 21) на координатному промені, якщо одиничний відрізок 5мм. |
2.Відмітити точки В( 4 ); С(11 ); Т( 15); А ( 2); К( 22) на координатному промені, якщо одиничний відрізок 5мм. |
3.Завдання: Точка Р лежить на відрізку АВ. Відомо, що АР = 15см, ВР = 21см. Знайти довжину відрізка АВ. |
3.Завдання: Точка К лежить на відрізку СТ. Відомо, що СК = 23см, ТК = 16см. Знайти довжину відрізка СТ. |
4. Завдання: На координатному промені позначили точки М ( 13 ) і Р ( 21 ). Одиничний відрізок дорівнює 2см. Знайти довжину відрізка МР. |
4. Завдання: На координатному промені позначили точки К( 14 ) і С ( 25 ). Одиничний відрізок дорівнює 3см. Знайти довжину відрізка КС. |
5.Завдання: АN = 9см КР у 3 рази довше АN А N К Р АР = 48см Знайти NК
|
5.Завдання: МК = 28см РС у 4 рази коротше МК Р С М К РК = 49см Знайти СМ |
6.Завдання: На координатному промені позначено точки К ( 11 ) і Н( 15 ). Знайти відстань між точками Р( 28 ) і М( 34), якщо КН = 12см. |
6.Завдання: На координатному промені позначено точки F ( 13 ) і А( 19 ). Знайти відстань між точками С( 22 ) і Т( 31), якщо FА = 18см. |
7.Завдання: На шкалі між числами 30 і 90 є три штрихи. Знайти ціну поділки . |
7.Завдання: На шкалі між числами 20 і 80 є три штрихи. Знайти ціну поділки. |
Контрольна робота №5 тема « Геометричний матеріал» І варіант |
Контрольна робота №5 « Геометричний матеріал» ІІ варіант |
1.Завдання: Накреслити кути : 65 |
1.Завдання: Накреслити кути : 155 |
2.Завдання: Накреслити кут 70 |
2.Завдання: Накреслити кут 140 |
3.Встановити вид кутів: 13°; 156°; 90°; 183°; 79°; 180°; 48°; 91°; 37°. |
3.Встановити вид кутів: 113°; 56°; 98°; 183°; 89°; 180°; 62°; 90°; 34°. |
4.Задача: Периметр квадрата 28см. Знайти його площу. |
4.Задача: Периметр квадрата 36см. Знайти його площу. |
5.Задача: В рівнобедреному трикутнику бічна сторона дорівнює 18см, а периметр дорівнює 48см. Знайти основу трикутника. |
5.Задача: В рівнобедреному трикутнику основа дорівнює 14см, а периметр дорівнює 46см.Знайти бічну сторону трикутника. |
6.Задача: Одна сторона прямокутника у 4 рази більша за іншу. Периметр прямокутника дорівнює 80см.Знайти площу прямокутника. |
6.Задача: Одна сторона прямокутника у 6 разів більша за іншу. Периметр прямокутника дорівнює 70см.Знайти площу прямокутника. |
7. Задача: А К ∠АОР = 54° ∠КОМ на 26°менше ∠ АОР М О Р Знайти ∠ КОА |
7. Задача: Р С ∠СОК = 18° ∠РОВ на 36°більше ∠ СОК В О К Знайти ∠РОС
|
8. Задача: Довжина прямокутника дорівнює 40см. А його периметр дорівнює площі квадрата зі стороною 12см. Знайти площу прямокутника. |
8. Задача: Ширина прямокутника дорівнює 18см. А його периметр дорівнює площі квадрата зі стороною 8см.Знайти площу прямокутника |
9. Задача: Сума довжин всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 68см. Його довжина дорівнює 8см,висота дорівнює 3см.Знайти об’єм паралелепіпеда. |
9. Задача: Сума довжин всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 72см. Його ширина дорівнює 5см,висота дорівнює 4см. Знайти об’єм паралелепіпеда. |
10.Задача: Акваріум має форму куба з ребром 60см. В цей акваріум влили 198л води. На якій висоті знаходиться рівень води в цьому акваріумі? |
10.Задача: Акваріум має форму куба з ребром 60см. В цей акваріум влили 198л води. На якій висоті знаходиться рівень води в цьому акваріумі? |
Контрольна робота №6 тема « Звичайні дроби» І варіант |
Контрольна робота №6 тема « Звичайні дроби» ІІ варіант |
1. Запиши: а) неправильний дріб із знаменником 18; б) правильний дріб із чисельником 25. |
1. Запиши: а) правильний дріб із знаменником 19; б) неправильний дріб із чисельником 23. |
2.Записати у вигляді мішаного числа: а) ; б) |
2.Записати у вигляді мішаного числа: а) ; б) |
3.Запиши неправильним дробом: а) 4; б) 12. |
3.Запиши неправильним дробом: а) 3; б) 14. |
4.Порівняти: а ) і ; в) і ; д) 1 і ;
б) і 2; г) і ; е) і |
4.Порівняти: а ) і ; в) і ; д) і 1;
б) і 2; г) і ; е) і |
5. Відмітити дроби на координатному промені, якщо одиничний відрізок 6см. ; ; ; ; ; . |
5. Відмітити дроби на координатному промені, якщо одиничний відрізок 6см. ; ; ; ; ; . |
6.Знайти натуральні значення х, при яких буде правильна нерівність:
1 |
6.Знайти натуральні значення х, при яких буде правильна нерівність:
1 |
7.Знайти: а) від 72; в) число, якщо його дорівнює 48
б) години |
7.Знайти: а) від 72; в) число, якщо його дорівнює 72
б) центнера |
8. Обчислити: 20 - ( 9 + 2 ) - ( 13 - 9 ) |
8.Обчислити: 29 - ( 19 - 11 ) - ( 8 + 9 ) |
9.Розв'язати рівняння: 15 + ( 12 - х ) = 18 |
9.Розв'язати рівняння: ( 16 - х ) + 14 = 19 |
10.Задача: У цистерні було 240л пального. В перший день використали всього пального, у другий день використали остачі. Решту палива використали у третій день. Скільки палива використали у третій день? |
10.Задача: Поле має площу 280га. Капуста займає площі поля, морква займає остачі площі поля. Решту площі поля займає цибуля. Яка площа поля зайнята під цибулею? |
11. Задача: Діти зібрали гриби. Наталя зібрала всіх грибів, Тетяна зібрала всіх грибів, а Андрій зібрав останні 36 грибів. По скільки грибів зібрали Наталя і Тетяна?
|
11. Задача: Зібрані яблука розклали у три ящики. У перший ящик поклали всіх яблук, у другий ящик поклали всіх яблук, а у третій ящик поклали останні 48 яблук. По скільки яблук поклали у перший і другий ящики?
|
Контрольна робота№7 тема « Десяткові дроби» І варіант |
Контрольна робота№7 тема « Десяткові дроби» ІІ варіант |
1.Запиши десятковим дробом: а) ; в) 34; д) 6;
б) 3; г) 15; е) 11.
|
1.Запиши десятковим дробом: а) ; в) 27; д) 8;
б) ; г) 32; е) 11. |
2.Запиши звичайним дробом або мішаним числом: а) 7, 34; б) 0,9; в) 23,076; г) 0, 56; д) 4,006; е) 20, 0024. |
2.Запиши звичайним дробом або мішаним числом: а) 51,4; б) 6,008; в) 0, 32; г) 1, 56; д) 60, 074; е) 0,0012. |
3. Порівняти: а) 45,6 і 32,674; в) 83,5678 і 83, 59; б) 3, 6 і 3, 67; г) 0, 0067 і 0, 01. |
3. Порівняти: а) 27,367 і 62,2; в) 46,28 і 46,2799 ; б)1 3, 4 і 13, 47; г) 0, 002 і 0, 0001. |
4.Округлити: а) до сотих 234, 6737; г) до тисячних 4563, 2458 б) до одиниць 674, 583; д) до десятих 452, 648; в) до десятків 654, 6376; е) до сотень 985, 471. |
4.Округли: а) до десятих 234, 6735; г) до десятків 4563, 2458 б) до сотень 634, 583; д) до сотих 452, 648; в) до одиниць 654, 6376; е) до тисячних 3985, 4795. |
5. Обчисли: а) 45,64 + 6,3; в) 56 – 34,62; б) 123,7 – 75, 48; г) 9, 345 + 51,8. |
5. Обчисли: а) 75,64 + 8,2; в) 46 – 39,42; б) 143,4 – 35, 78; г) 7, 265 + 32,7. |
6.Рівняння: а) х – 23,6 = 132,76; б) (43 – х ) + 58,45 = 76,7. |
6.Рівняння: а) 56,7 – х = 34,62; б) (31,4 + х ) – 65,6 = 12,9. |
7.Обчислити: 132 – ( 15,6 + 8,38 ) – 67, 563 |
7.Обчислити: 45,7 +( 156 – 43,76 ) + 62,472 |
8.Задача: Швидкість пароплава за течією річки 45,2 км/ год. Швидкість течії річки 1,7 км/ год. Знайти швидкість пароплава проти течії річки. |
8.Задача: Швидкість човна проти течії річки 35,7 км/ год. Швидкість течії річки 1,4 км/ год. Знайти швидкість човна за течією річки. |
9.Запиши у метрах і обчисли: 23,4 м – 82 см |
9.Запиши у центнерах і обчисли: 45,6 ц – 56 кг |
10.Заміни зірочки однаковими цифрами, щоб виконувалась нерівність: 0,**71 |
10.Заміни зірочки однаковими цифрами, щоб виконувалась нерівність: 0,*5*4* |
Контрольна робота№8 тема « Десяткові дроби. Множення і ділення» І варіант |
Контрольна робота№8 тема « Десяткові дроби. Множення і ділення» ІІ варіант |
1.Обчислити: а) 15,64 · 3,4; г) 18,318 : 4,3; б) 3,047 · 0,68; д) 41,071 : 1,34 в) 0,078 · 0,06; е) 14 : 32.
|
1.Обчислити: а) 17,64 · 2,4; г) 15,088 : 4,6; б) 2,047 · 0,48; д) 41,071 : 1,34 в) 0,083 · 0,04; е) 18 : 32. |
2) Обчислити: ( 1,7204 : 0,34 + 2,56 · 3,2 ) : 8
|
2) Обчислити: ( 1,6912 : 0,28 + 2,46 · 3,4) : 8 |
3) Розв'язати рівняння: а) 44: ( х - 2,3 ) = 0,55; б) 5,1х – 2,6х + 3,18 = 16;
|
3) Розв'язати рівняння: а) 26: ( х - 5,7 ) = 0,65; б) 0,9х + 1,6х + 2,18 = 18; |
4) Задача: Моторний човен проплив за течією річки 32,61 км за 3 години. Швидкість течії річки 1,7 км/год. Яку відстань подолає за 6 годин руху проти течії річки?
|
4) Задача: Моторний човен проплив 32,61 км за 3 години проти течії річки. Швидкість течії річки 1,8 км/год. Яку відстань подолає за 6 годин руху за течією річки? |
5) Задача: З однієї станції в одному напрямі одночасно вирушили два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 64,7 км/год, другий рухався зі швидкістю 56,9 км/год. Якою буде відстань між ними через 4,5 год?
|
5) Задача: З однієї станції в протилежних напрямках одночасно вирушили два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 72,4 км/год, другий рухався зі швидкістю 46,9 км/год. Якою буде відстань між ними через 3,5 год? |
Контрольна робота№9 тема « Відсотки» І варіант |
Контрольна робота№9 тема « Відсотки» ІІ варіант |
||
1. Знайти : а) Число, якщо 18% його дорівнюють 171; б) 34% від 264 |
1. Знайти : а) Число, якщо 16% його дорівнюють 136; б) 43% від 232 |
||
2. Знайти середнє арифметичне чисел: 43,8 ; 45,4; 44; 46,7. |
2. Знайти середнє арифметичне чисел: 53,8 ; 55,4; 55; 56,7. |
||
3.Задача: У череді було 200 тварин, з них 43% становили вівці. Скільки овець було у череді? |
3.Задача: В саду росло 300 дерев, з них 36% становили яблуні. Скільки яблунь росло в саду? |
||
4. Задача: У будинку 51 двокімнатна квартира, що становить 17% усіх квартир. Скільки квартир у будинку? |
4. Задача: У розчині міститься 140 кг солі, що становить 35% усього розчину. Яка маса розчину? |
||
5.Задача: Ціна товару була 124 грн. Потім цю ціну збільшили на 8%. Якою стала ціна товару? |
5.Задача: Першого дня заасфальтували 146 м дороги, а другого дня заасфальтували на 7% менше. Скільки м дороги заасфальтували другого дня? |
||
6.Задача: Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 58,4 км/год і 4 год зі швидкістю 61,2 км/год. Знайти середню швидкість руху автомобіля? |
6.Задача: Велосипедист їхав 2 год зі швидкістю 12,6 км/год і 4 год зі швидкістю 13,5 км/год. Знайти середню швидкість руху велосипедиста? |
||
7.Задача: Першого дня використали 378,4 м тканини, а другого дня використали останні 56% всієї тканини. Скільки м тканини використали всього? |
7.Задача: До їдальні завезли капусту і картоплю. Капуста становила 37% всіх овочів, а картопля решту 957,6 кг. Скільки кг картоплі і капусти завезли до їдальні? |
||
8.Задача: На першій клумбі росло 72 квітки, що становить 24% всіх квіток. На другій клумбі росло 0,25 всіх квіток. Останні квітки росли на третій полиці. Скільки квіток росло на третій клумбі?
|
8.Задача: На першій полиці стояло 42 книги, що становить 15% всіх книг. На другій полиці стояло 0,25 всіх книг. Останні книги стояли на третій полиці. Скільки книг стояло на третій полиці?
|
||
Контрольна робота№10 тема « Повторення» І варіант |
Контрольна робота№10 тема « Повторення» ІІ варіант |
||
1.Спростити: а) 2 · 4с · 8n; б) 11у + у – 13 – 4у |
1.Спростити: а) 3m · 4n · 5; б) 20а + 4 – 17а + а |
||
2.Розкрити дужки: 7( 3х – 8у + 2 ) |
2.Розкрити дужки: 6 ( 2х – 8 + 3у ) |
||
3.Обчислити: ·5 + |
3.Обчислити: · 6 + |
||
4.Рівняння: 5х – 3х – 18 = 74 |
4.Рівняння: 9х – 6х + 14 = 68 |
||
5.Задача: Швидкість катера 15 км/год. Швидкість течії річки 2км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки. |
5.Задача: Швидкість пароплава 24 км/год. Швидкість течії річки 2км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки. |
||
6.Обчислити: ( 15,28 + 3 ) ·2,8 – 56,14 : 3,5 |
6.Обчислити: 2,7( 14,26 + 2 ) – 76,77 : 4,5 |
||
7.Задача: Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 36см, що становить 30% периметра трикутника. Знайти основу трикутника. |
7.Задача: Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 48см, що становить 40% периметра трикутника. Знайти бічну сторону трикутника. |
||
8.Задача: За три дні робітник виготовив 200 деталей. Першого дня виготовив у 3 рази більше деталей, ніж другого дня, а третього дня виготовив на 24 деталі менше, ніж першого дня. Скільки деталей виготовив кожного дня окремо? |
8.Задача: На трьох полицях стояло 186 книг. На першій полиці було у 4 рази більше книг, ніж на другій полиці, а на третій полиці було на 24 книги більше, ніж на першій полиці. Скільки книг було на кожній полиці окремо? |
||
9. Задача: Першого дня вивезли 45% усього цементу, другого дня Вивезли 80% залишку, а третього дня вивезли решту 44 т. Скільки всього цементу було на складі? |
9. Задача: Груші становили 40% усіх дерев, сливи становили 35% залишку, а яблуні становили решту 39 дерев. Скільки всього дерев росло?
|
||
10. М В
С О А ∠ АОВ становить ∠ АОС, а ∠ ВОМ становить 0,84 ∠ АОВ. Знайти ∠ МОС
|
10. Р К
М О С ∠ МОР становить 0,35 ∠ МОС , а ∠ РОК становить ∠ МОР. Знайти ∠КОС.
|
||