Розробка " Контрольні роботи у 5 класі"

Про матеріал

Розробка містить 10 контрольних робіт, які можна запропонувати виконати учням 5 класу після вивчення тем, а також можна виконувати учням 9,11 класів при підготовці до ДПА,ЗНО при повторенні матеріалу.

Перегляд файлу

Бали

Діагностична контрольна робота

І варіант

Діагностична контрольна робота

ІІ варіант

1. Обчислити:

 ( 138 – 69 ) · 29 + 1376 : ( 621 – 589 )

 

1.Обчислити:

1885:( 542 – 477 ) + 48 · ( 134 – 92 )

2.Розв'язати рівняння:

а) Х · 16 = 4928          б) 2346 – Х = 798

 

2.Розв'язати рівняння:

а) 19 · Х = 3914         б) 472 + Х = 2107

3.Знайти:

  від 126

 

3.Знайти:

  від 126

1,5б

4.Задача:

Ширина прямокутника 9 см, а його периметр 42 см. Знайти площу прямокутника.

 

4.Задача:

Довжина прямокутника 13 см , а його периметр 38 см. Знайти площу прямокутника.

1,5б

5.Завдання:

Перевести  3 год 18 хв   в секунди

 

5.Завдання:

Перевести  4 м 28 см   в  мм

6.Задача:

З двох міст, відстань між якими 1008 км, вирушили одночасно назустріч один одному дві машини і зустрілись через 8 годин. Швидкість однієї машини 70 км/год. Знайти швидкість другої машини.

 

6.Задача:

З одного пункту у різних напрямках вирушили автомобіль і мотоцикл. Швидкість мотоцикла 40 км/год. Через 3 години руху відстань між ними була 330 км. Знайти швидкість автомобіля.

1,5б

7.Завдання

  деякого числа дорівнює 24. Знайти  цього числа.

7.Завдання

Знайти деякого числа, якщо цього числа дорівнює 60.

1,5б

8. Завдання

Підібрати таке трицифрове число, у якому цифра десятків на 5 більша за цифру одиниць, а цифра сотень  у 2 рази більша за цифру одиниць.

8. Завдання

Підібрати таке трицифрове число, у якому цифра одиниць  на 7 менша  за цифру десятків, а цифра сотень  у 3 рази більша за цифру одиниць.

Діагностична контрольна робота

І варіант

Діагностична контрольна робота

ІІ варіант

1. Обчислити:

 75679 + ( 19003 – 3897 ) : 13

 

1.Обчислити:

67432 – 51735 : 15 + 18006

2.Розв'язати рівняння:

а) 19 · Х = 3914         б) 472 + Х = 2107

2.Розв'язати рівняння:

а) Х · 16 = 4928          б) 2346 – Х = 798

 

3. Завдання:

Ширина прямокутника 4 см, а довжина на 2 см довша. Побудуй квадрат, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.

3.Завдання:

Довжина прямокутника 8см, а ширина на 4 см менша. Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.

 

4.Задача:

В першому ящику  60 кг ягід, у другому ящику у 3 рази менше ягід, ніж у першому ящику і на 15 кг менше, ніж у третьому ящику. Скільки кг ягід у трьох ящиках разом?

 

4.Задача:

В перший день посадили 48 дерев, що на 16 дерев більше, ніж посадили у другий день. А у третій день посадили у 4 рази менше дерев, ніж посадили у другий день. Скільки всього посадили дерев?

 

5.Обчисли:

25 діб 14 год – 6 діб 21 год

 

5.Обчисли:

58 год 16хв – 7 год 48хв

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1 тема « Натуральні числа»

І варіант

Контрольна робота №1 тема « Натуральні числа»

ІІ варіант

1.Запиши цифрами  число:

а) три мільярди  сорок дві тисячі  шість;

б) сто п’ять мільярдів  вісім;

в) сімсот мільярдів  чотириста вісімдесят три тисячі.

1.Запиши цифрами  число:

а) сорок три мільярди  п’ятдесят два мільйони шість;

б) двісті сім мільярдів дев’ять;

в) вісімдесят мільярдів  триста сорок  мільйонів.

2. Виконати дії:

а) 34741 + 6728;                       в) 34год 28хв  – 17год 46хв.

б) 560643 - 78927;

2. Виконати дії:

а) 65237 + 4752;                        в) 41год 16хв - 27год 38хв.

б) 604372 -59348;

3.Збільши число  56442  на стільки  сотень скільки тисяч воно має.

3. Зменши число 74728  на стільки тисяч скільки сотень воно має.

4. Заміни зірочку такою цифрою, щоб виконувалась нерівність     56* 325 562498

4. Заміни зірочку такою цифрою, щоб виконувалась нерівність     637*47 637287

5. Знайди таке значення х, щоб виконувалась нерівність

  334 350

5. Знайди таке значення х, щоб виконувалась нерівність

  340 х ∙ 18

6.Порівняй:

3т 16 ц  і 48 ц

6.Порівняй:

52 ц  і 3т 26 ц

7.Із цифр 3; 7; 0; 8; 1 склади:

а) найбільше можливе число; б) найменше можливе число.

7.Із цифр 2; 0; 5; 8; 1 склади:

а) найменше можливе число; б) найбільше можливе число.

8.Розв’язати рівняння:

а) 347 – х = 269;                    б) 76 + ( х - 12 ) = 152.

8.Розв’язати рівняння:

а) х + 539 = 734;                б) 124 - ( х - 36) = 87.

9. Задача:

Швидкість катера за течією річки 54км/год. Швидкість течії річки 3км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки.

9. Задача:

Швидкість катера проти течії  річки  48 км/год. Швидкість течії річки 2 км/год. Знайти швидкість катера за течією  річки.

10. Задача:

За перший день зібрали 32 кг лікарських рослин, що на 14 кг більше,ніж у другий день, а за третій день зібрали  у 2 рази більше, ніж у другий день. Скільки кг лікарських рослин зібрали за три дні разом?

10. Задача:

На першій полиці стоїть 24 книги, що на 8 книг менше,ніж на другій полиці, а на третій полиці стоїть у 4 рази менше, ніж на другій полиці. Скільки книг стоїть на трьох полицях разом?

11. Завдання:

У числі 82503641 закресли три цифри так, щоб решта п’ять цифр утворили найбільше число.

 

11. Завдання:

У числі 82503641 закресли три цифри так, щоб решта п’ять цифр утворили найменше  число.

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2 тема « Множення і ділення натуральних чисел»

І варіант

Контрольна робота №2 тема « Множення і ділення натуральних чисел»

І варіант

 

1б

1) Обчислити:

а) 612 · 38;         б)  7891 : 13.

1) Обчислити:

а) 514 · 47;          б) 8128 : 16.

1,5б

2) Обчислити найзручнішим способом:

а) 46 · 58 + 54 · 58;         б) 25 · 36 · 4.

2) Обчислити найзручнішим способом:

а) 4 · 67 · 25;          б) 37 · 64 + 36 · 37.

1,5б

1,5б

3) Спростити вирази:

а) с + с + с + с + с +с;

б)  n n n n n n n n n n n n n n n n;

в) 5n · 7x · 9;

г) 15х – 3х + 7 + х.

 

3) Спростити вирази:

а) m m m m m m m m m m m;

б) х + х + х + х + х +х +х;

в)  8 · 6у · 4с;

 г) 18m + 3m +8 – m.

1,5б

4) Розкрити дужки:

а) 8 ( 3х + 6у);

б) 13 ( 3 – 5с + 4р ).

4) Розкрити дужки:

а) 7 ( 6m – 3n );

б) 14 ( 2 + 4х – 4у ).

1,5б

5) Обчислити:

· 7 + 3304 :

5) Обчислити:

4128 : - 5·

1,5б

6) Знайти значення виразу:

 + 8у, якщо х = 2, у = 16

6) Знайти значення виразу:

 9х + , якщо у = 3, х = 14

7) Знайти ділене:

 якщо неповна частка 32, остача 7, дільник 17

7) Знайти ділене:

 якщо дільник 18, неповна частка 34, остача 6

8) Задача:

З пункту А до пункту В,відстань між якими 589км,виїхав вантажний автомобіль зі швидкістю 52км/год. Через 4 години з пункту В назустріч йому виїхав легковий автомобіль і ще через 3 години зустрівся з вантажним. Знайти швидкість легкового автомобіля.

 

8) Задача:

З пункту А до пункту В,відстань між якими 552км,виїхав автобус  зі швидкістю 54км/год. Через 3 години з пункту В назустріч йому виїхав легковий автомобіль і ще через 3 години зустрівся з автобусом. Знайти швидкість легкового автомобіля.

 

0,5б

9) Записати:

 число 128 у вигляді степеня з основою 2

9) Записати:

 число 243 у вигляді степеня з основою 3

0,5б

 

Бали

Контрольна робота №3 тема « Вирази. Рівняння. Задачі»

Контрольна робота №3« Вирази. Рівняння. Задачі»

Бали

 

І варіант

ІІ варіант

 

1.Знайти значення виразу   3а + 324,  якщо

 а = 1827

1.Знайти значення виразу  416 + 2с,  якщо

с = 1784

2.Розв'язати рівняння:

2х + 3х = 40

2.Розв'язати рівняння:

9х – 4х = 35

1,5б

3.Задача:

Купили два альбоми за ціною 4 грн. та книгу за ціною 15 грн. Яка вартість покупки?

3.Задача:

Швачка працювала протягом 6 годин. Якою є її продуктивність праці, якщо за цей час вона пошила 24 спідниці?

4.Задача:

Бригада дорожніх працівників за 8 годин заасфальтувала 24 км дороги. Яка продуктивність роботи бригади?

4.Задача:

Купили пачку печива за ціною 4 грн. та два кг цукерок за ціною 26 грн 50 коп. Яка вартість покупки?

 

1,5б

1,5б

5.Задача:

Власна швидкість пароплава 42 км/год. Швидкість течії річки 2 км/год. Яку відстань подолає за 4 години  проти течії річки?

5.Задача:

Власна швидкість катера 38 км/год. Швидкість течії річки 3 км/год. Яку відстань подолає за 3 години за течією річки?

1,5б

1,5б

6.Розв'язати рівняння:

( 7х – 3х – 18 ) · 7 = 266

6. Розв'язати рівняння:

( 3х + 4х + 21 ) · 8 = 448

1,5б

1,5б

7.Задача:

В першому бідоні у 5 разів більше молока, ніж у другому бідоні. Скільки молока у кожному бідоні, якщо разом у двох бідонах 84 літри молока?

7.Задача:

В саду росло яблунь у 5 разів більше, ніж груш. Скільки дерев кожного виду росло в саду, якщо всього росло 91 дерево?

1,5б

8. Задача:

У першому ящику було у 4 рази менше моркви, ніж у другому ящику, а в третьому ящику було моркви на 20 кг більше, ніж у другому ящику. Всього у трьох ящиках було 290 кг моркви. Скільки моркви було у кожному ящику окремо?

8.Задача:

За три дні витратили 189 л пального. Причому, другого дня витратили у 4 рази менше пального, ніж першого дня,   а третього дня витратили на 45л менше, ніж першого дня. Скільки л пального витрачали кожного дня окремо?

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 « Відрізки. Координатний промінь»

І варіант

Контрольна робота №4

ІІ варіант

1.Обчислити:

23485 - ( 1621 – 964 ) ∙ 26 + 4912 : 16.

1.Обчислити:

21654 - ( 6642 - 958 ) : 14 + 367 ∙ 23

2.Відмітити точки  А( 7 );  Р( 3 ); М( 12 ); К ( 5 ); В( 21) на координатному промені, якщо одиничний відрізок  5мм.

2.Відмітити точки  В( 4 );  С(11 ); Т( 15); А ( 2); К( 22) на координатному промені, якщо одиничний відрізок  5мм.

3.Завдання:

Точка  Р лежить на відрізку АВ. Відомо, що АР = 15см,

ВР = 21см. Знайти довжину відрізка АВ.

3.Завдання:

Точка  К лежить на відрізку СТ. Відомо, що СК = 23см,

ТК = 16см. Знайти довжину відрізка СТ.

4. Завдання:

На координатному промені позначили точки  М ( 13 ) і

 Р ( 21 ). Одиничний відрізок  дорівнює 2см. Знайти довжину відрізка МР.

4. Завдання:

На координатному промені позначили точки  К( 14 ) і

 С ( 25 ). Одиничний відрізок  дорівнює 3см. Знайти довжину відрізка КС.

5.Завдання:                                                  АN = 9см

                                                                      КР у 3 рази довше АN

  А       N                    К                   Р       АР = 48см

                                                                       Знайти NК

 

5.Завдання:                                               МК = 28см

                                                                     РС у 4 рази коротше МК

Р      С                    М                    К            РК = 49см

                                                                     Знайти СМ

6.Завдання:

На координатному промені позначено точки К ( 11 ) і Н( 15 ). Знайти відстань між точками  Р( 28 ) і М( 34), якщо КН = 12см.

6.Завдання:

На координатному промені позначено точки F ( 13 ) і А( 19 ). Знайти відстань між точками  С( 22 ) і Т( 31), якщо FА = 18см.

7.Завдання:

На шкалі між числами 30 і 90 є три штрихи. Знайти ціну поділки .

7.Завдання:

На шкалі між числами 20 і 80 є три штрихи. Знайти ціну поділки.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №5 тема « Геометричний матеріал»

І варіант

Контрольна робота №5 « Геометричний матеріал»

ІІ варіант

1.Завдання:  Накреслити кути :  65; 135

1.Завдання:  Накреслити кути :  155; 35

2.Завдання:  Накреслити кут  70і провести бісектрису.

2.Завдання:  Накреслити кут  140і провести бісектрису.

3.Встановити вид кутів:  13°; 156°; 90°; 183°; 79°; 180°; 48°; 91°; 37°.

3.Встановити вид кутів: 113°; 56°; 98°; 183°; 89°; 180°; 62°; 90°; 34°.

4.Задача:  Периметр квадрата 28см. Знайти його площу.

4.Задача:  Периметр квадрата 36см. Знайти його площу.

5.Задача:   В рівнобедреному трикутнику бічна сторона дорівнює  18см, а периметр дорівнює 48см. Знайти основу трикутника.

5.Задача:  В рівнобедреному трикутнику основа  дорівнює 14см, а периметр дорівнює 46см.Знайти бічну сторону  трикутника.

6.Задача:  Одна сторона прямокутника у 4 рази більша за іншу. Периметр прямокутника дорівнює 80см.Знайти площу прямокутника.

6.Задача:  Одна сторона прямокутника у 6 разів більша за іншу. Периметр прямокутника дорівнює 70см.Знайти площу прямокутника.

7. Задача:                                         А                                                                                                                          

        К                                                             АОР = 54°                            

                                                                     КОМ на 26°менше  АОР

       М                             О                        Р               Знайти   КОА

7. Задача:  Р                                                                                                                          

                                                                   С                СОК = 18°                            

                                                                           РОВ на 36°більше  СОК

         В                      О                                К                   Знайти     РОС

 

 

8. Задача:  Довжина прямокутника дорівнює 40см. А його периметр дорівнює площі квадрата зі стороною 12см. Знайти площу прямокутника.

8. Задача:  Ширина прямокутника дорівнює 18см. А його периметр дорівнює площі квадрата зі стороною 8см.Знайти площу прямокутника

9. Задача:  Сума довжин всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 68см. Його довжина дорівнює 8см,висота дорівнює 3см.Знайти об’єм паралелепіпеда.

9. Задача: Сума  довжин всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 72см. Його ширина  дорівнює 5см,висота дорівнює 4см. Знайти об’єм паралелепіпеда.

10.Задача:  Акваріум має форму куба з ребром 60см. В цей акваріум влили 198л води. На якій висоті знаходиться рівень води в цьому акваріумі?

10.Задача:  Акваріум має форму куба з ребром 60см. В цей акваріум влили 198л води. На якій висоті знаходиться рівень води в цьому акваріумі?

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №6 тема « Звичайні дроби»

І варіант

Контрольна робота №6 тема « Звичайні дроби»

ІІ варіант

1. Запиши:

а) неправильний дріб із знаменником  18;

б) правильний дріб із чисельником  25.

1. Запиши:

а) правильний дріб із знаменником  19;

б) неправильний дріб із чисельником  23.

2.Записати у вигляді мішаного числа:

а) ;   б)

2.Записати у вигляді мішаного числа:

а) ;   б)

3.Запиши неправильним дробом:

а)  4;    б) 12.

3.Запиши неправильним дробом:

а)  3;    б) 14.

4.Порівняти:

а ) і ;           в)  і ;                 д) 1 і ;

 

б)  і 2;              г)  і ;                е)  і

4.Порівняти:

а )  і ;           в) і ;                 д)  і 1;

 

б) і 2;              г)  і ;               е)  і

5. Відмітити дроби на координатному промені, якщо одиничний відрізок  6см.

;   ;   ;  ;   ;   .

5. Відмітити дроби на координатному промені, якщо одиничний відрізок  6см.

;   ;   ;   ;   ;  .

6.Знайти натуральні  значення х, при яких  буде правильна нерівність:

1   2

6.Знайти натуральні  значення х, при яких  буде правильна нерівність:

1   2

7.Знайти:

а) від 72;                в) число, якщо його дорівнює 48

 

б) години

7.Знайти:

а) від 72;                в) число, якщо його дорівнює 72

 

б) центнера

8. Обчислити:

20 - ( 9 + 2 ) - ( 13 - 9 )

8.Обчислити:

29 - ( 19 - 11 ) - ( 8 + 9 )

9.Розв'язати рівняння:

15 + ( 12 - х ) = 18

9.Розв'язати рівняння:

( 16 - х ) + 14 = 19

10.Задача:

У цистерні було  240л пального. В перший день використали всього пального, у другий день використали остачі. Решту палива використали у третій день. Скільки палива використали у третій день?

10.Задача:

Поле має площу 280га. Капуста займає площі поля, морква займає  остачі площі поля.  Решту площі поля займає цибуля. Яка площа поля зайнята під цибулею?

11. Задача:

Діти зібрали гриби. Наталя зібрала  всіх грибів, Тетяна зібрала всіх грибів, а Андрій зібрав останні 36 грибів. По скільки грибів зібрали Наталя і Тетяна?

 

11. Задача:

Зібрані яблука розклали у три ящики. У перший ящик поклали всіх яблук, у другий ящик поклали всіх яблук, а у третій ящик поклали останні 48 яблук. По скільки яблук поклали у перший і другий ящики?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота№7 тема « Десяткові дроби»

І варіант

Контрольна робота№7 тема « Десяткові дроби»

ІІ варіант

1.Запиши десятковим дробом:

а)  ;                            в) 34;              д) 6;

 

б) 3;                         г) 15;            е) 11.

 

1.Запиши десятковим дробом:

а)  ;                      в) 27;             д) 8;

 

б) ;                         г) 32;             е) 11.

2.Запиши звичайним дробом або мішаним числом:

а) 7, 34;   б)  0,9;  в) 23,076; г) 0, 56;  д) 4,006;   е)  20, 0024.

2.Запиши звичайним дробом або мішаним числом:

а) 51,4;  б)  6,008;  в) 0, 32;  г) 1, 56;   д) 60, 074;   е) 0,0012.

3. Порівняти:

а) 45,6  і  32,674;           в) 83,5678  і  83, 59;

б) 3, 6  і  3, 67;               г) 0, 0067  і  0, 01.

3. Порівняти:

а) 27,367  і  62,2;           в) 46,28  і  46,2799 ;

б)1 3, 4  і 13, 47;            г) 0, 002  і  0, 0001.

4.Округлити:

а) до сотих  234, 6737;            г) до тисячних  4563, 2458

б) до одиниць   674, 583;        д) до десятих   452, 648;

в) до десятків  654, 6376;       е) до сотень     985, 471.

4.Округли:

а) до десятих  234, 6735;          г) до десятків  4563, 2458

б) до сотень   634, 583;             д) до сотих  452, 648;

в) до одиниць  654, 6376;         е) до тисячних    3985, 4795.

5. Обчисли:

а) 45,64 + 6,3;                в) 56 – 34,62;

б) 123,7 – 75, 48;           г)  9, 345 + 51,8.

5. Обчисли:

а) 75,64 + 8,2;                в) 46 – 39,42;

б) 143,4 – 35, 78;           г)  7, 265 + 32,7.

6.Рівняння:

а) х – 23,6 = 132,76;     б)  (43 – х ) + 58,45 = 76,7.

6.Рівняння:

а) 56,7 – х = 34,62;     б) (31,4 + х ) – 65,6 = 12,9.

7.Обчислити:

132    ( 15,6 + 8,38 )    67, 563

7.Обчислити:

45,7 +( 156 – 43,76 ) + 62,472

8.Задача:

Швидкість пароплава за течією річки  45,2 км/ год. Швидкість течії річки  1,7 км/ год. Знайти швидкість пароплава проти течії річки.

8.Задача:

Швидкість човна проти  течії річки  35,7 км/ год. Швидкість течії річки  1,4 км/ год. Знайти швидкість човна за  течією  річки.

9.Запиши у метрах і обчисли:

23,4 м82 см

9.Запиши у центнерах  і обчисли:

45,6 ц – 56 кг

10.Заміни зірочки однаковими цифрами, щоб виконувалась нерівність:  0,**71 0,*7*1*

10.Заміни зірочки однаковими цифрами, щоб виконувалась нерівність:  0,*5*4* 0,**54

 

 

 

Контрольна робота№8 тема « Десяткові дроби. Множення і ділення»

І варіант

Контрольна робота№8 тема « Десяткові дроби. Множення і ділення»

ІІ варіант

1.Обчислити:

а) 15,64 · 3,4;                     г) 18,318 : 4,3;

б) 3,047 · 0,68;                   д) 41,071 : 1,34

в) 0,078 · 0,06;                   е) 14 : 32.

 

1.Обчислити:

а) 17,64 · 2,4;                     г) 15,088 : 4,6;

б) 2,047 · 0,48;                   д) 41,071 : 1,34

в) 0,083 · 0,04;                   е) 18 : 32.

2) Обчислити:

( 1,7204 : 0,34  + 2,56 · 3,2 ) : 8

 

2) Обчислити:

( 1,6912 : 0,28  + 2,46 · 3,4) : 8

3) Розв'язати рівняння:

а)  44: ( х -  2,3 ) = 0,55;         б) 5,1х    2,6х  +  3,18 = 16;

 

3) Розв'язати рівняння:

а)  26: ( х  -  5,7 ) = 0,65;         б) 0,9х  +  1,6х + 2,18 = 18;

4) Задача:

Моторний човен проплив за течією річки  32,61 км  за 3 години. Швидкість течії річки 1,7 км/год. Яку відстань подолає за 6 годин руху проти течії річки?

 

4) Задача:

Моторний човен проплив 32,61 км  за 3 години проти течії річки. Швидкість течії річки 1,8 км/год. Яку відстань подолає за 6 годин руху за течією річки?

5) Задача:

З однієї станції в одному напрямі одночасно вирушили два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 64,7 км/год, другий рухався зі швидкістю 56,9 км/год. Якою буде відстань між ними через 4,5 год?

 

5) Задача:

З однієї станції в протилежних напрямках  одночасно вирушили два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 72,4 км/год, другий рухався зі швидкістю 46,9 км/год. Якою буде відстань між ними через 3,5 год?

 

 

 

 

 

Контрольна робота№9 тема « Відсотки»

І варіант

Контрольна робота№9 тема « Відсотки»

ІІ варіант

1. Знайти :

а) Число, якщо 18%  його дорівнюють  171;

б) 34%   від  264

1. Знайти :

а) Число, якщо 16%  його дорівнюють  136;

б) 43%   від  232

2. Знайти середнє арифметичне чисел:

43,8 ;   45,4;   44;   46,7.

2. Знайти середнє арифметичне чисел:

53,8 ;   55,4;   55;   56,7.

3.Задача:

У череді було 200 тварин, з них 43% становили вівці. Скільки овець було у череді?

3.Задача:

В саду росло 300 дерев, з них 36% становили яблуні. Скільки яблунь росло в саду?

4. Задача:

У будинку 51 двокімнатна квартира, що становить 17% усіх квартир. Скільки квартир у будинку?

4. Задача:

У розчині міститься 140 кг солі, що становить 35% усього розчину. Яка маса розчину?

5.Задача:

 Ціна товару була 124 грн. Потім цю ціну збільшили на 8%. Якою стала ціна товару?

5.Задача:

Першого дня заасфальтували 146 м дороги, а другого дня заасфальтували на 7% менше. Скільки м дороги заасфальтували другого дня?

6.Задача:

Автомобіль  їхав 3 год зі швидкістю 58,4 км/год і 4 год зі швидкістю 61,2 км/год. Знайти середню швидкість руху автомобіля?

6.Задача:

 Велосипедист їхав 2 год зі швидкістю 12,6 км/год і 4 год зі швидкістю 13,5 км/год. Знайти середню швидкість руху велосипедиста?

7.Задача:

Першого дня використали 378,4 м тканини, а другого дня використали останні 56% всієї тканини. Скільки м тканини використали всього?

7.Задача:

До їдальні завезли капусту і картоплю. Капуста становила 37% всіх овочів, а картопля решту 957,6 кг. Скільки кг картоплі і капусти завезли до їдальні?

8.Задача:

На першій клумбі росло  72 квітки, що становить 24% всіх квіток. На другій клумбі росло  0,25 всіх квіток. Останні квітки росли  на третій полиці. Скільки квіток росло  на третій клумбі?

 

8.Задача:

На першій полиці стояло 42 книги, що становить 15% всіх книг. На другій полиці стояло 0,25 всіх книг. Останні книги стояли на третій полиці. Скільки книг стояло на третій полиці?

 

Контрольна робота№10 тема « Повторення»

І варіант

Контрольна робота№10 тема « Повторення»

ІІ варіант

1.Спростити:

а)  2 · 4с · 8n;                   б) 11у + у – 13 – 4у

1.Спростити:

а)  3m · 4n · 5;                   б) 20а + 4 – 17а + а

2.Розкрити дужки:    7( 3х – 8у + 2 )

2.Розкрити дужки:  6 ( 2х – 8 + 3у )

3.Обчислити:    ·5 +

3.Обчислити:  · 6 +

4.Рівняння:   5х – 3х – 18 = 74

4.Рівняння:   9х – 6х  + 14 = 68

5.Задача:

Швидкість катера 15 км/год.   Швидкість течії річки 2км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки.

5.Задача:

Швидкість пароплава 24 км/год.   Швидкість течії річки 2км/год. Знайти швидкість катера проти течії річки.

6.Обчислити:

( 15,28 + 3 ) ·2,8 – 56,14 : 3,5

6.Обчислити:

2,7( 14,26 + 2 ) – 76,77 : 4,5

7.Задача:

Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 36см, що становить 30% периметра трикутника. Знайти основу трикутника.

7.Задача:

Основа  рівнобедреного трикутника дорівнює 48см, що становить 40% периметра трикутника. Знайти бічну сторону трикутника.

8.Задача:

За три дні робітник виготовив 200 деталей. Першого дня виготовив у 3 рази більше деталей, ніж другого дня, а третього дня виготовив на 24 деталі менше, ніж першого дня. Скільки деталей виготовив кожного дня окремо?

8.Задача:

На трьох полицях стояло 186 книг. На першій полиці було у 4 рази більше книг, ніж на другій полиці, а на третій полиці було на 24 книги більше, ніж на першій полиці. Скільки книг було на кожній полиці окремо?

9. Задача:

 Першого дня вивезли 45% усього цементу, другого дня

Вивезли 80% залишку, а третього дня вивезли решту 44 т. Скільки всього цементу було на складі?

9. Задача:

 Груші становили 40% усіх дерев, сливи становили 35% залишку, а яблуні становили решту 39 дерев. Скільки всього дерев росло?

 

 

10.                               М

                                                           В

 

 

      С                                      О                                            А                  

АОВ становить АОС, а ВОМ становить 0,84 АОВ. Знайти

МОС

 

10.

                                     Р             К

 

 

   М                                           О                                     С

МОР становить 0,35 МОС , а РОК становить  МОР. Знайти

 КОС.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
13 липня 2018
Переглядів
5411
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку