Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Кафедра початкової освіти
Авторська розробка
«Розробити методичні рекомендації з урахування психологічних особливостей першокласників для підготовки та проведення уроку.»
назва
Виконала:
Кубіцька Оксана Юріївна
вчитель початкової школи
загальноосвітньої
спеціалізованої школи
№40 м. Запоріжжя
група 2
Запоріжжя
2021
Вам не вдасться ніколи створити мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів. |
Метою моєї авторської розробки є написання методичних рекомендацій з урахування психологічних особливостей першокласників до підготовки та проведення уроку у Новій українській школі.
Перед собою, я поставила такі завдання:
Уроком називають логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними тимчасовими рамками етап навчально-виховного або педагогічного процесу
У ньому представлені всі основні елементи навчально-виховного процесу: цілі та задачі, зміст, форми, технологія, методи, засоби, контроль та оцінювання, тобто вся організаційна структура. Якість уроку залежить від правильного визначення кожного з цих компонентів та їх раціонального поєднання.
На сучасному етапі ефективність початкової освіти тісно пов'язується з реалізаціє компетентнісного підходу. Тому нині постає проблема у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання.
Звертаю увагу на те, що Нова українська школа приділяє вагому увагу розвитку творчості (креативності) та емоційного інтелекту – якостей особистості, необхідних їй упродовж життя.
З чого починати вчителю? З ретельної підготовки до уроку. Необхідно так підготуватися до уроку, щоб в учнів не було і хвилини вільного часу, щоб протягом всього уроку учень думав, працював, був максимально зайнятий.
Перша умова успішного уроку - чітке, науково обґрунтоване, переконливе пояснення. Матеріал з теми ділиться на окремі частини, елементи. На уроці учні крок за кроком просуваються від простого до складного, оволодіваючи необхідним обсягом знань, умінь і навичок.
Також велику увагу слід приділити питанням педагогічної етики і розвитку педагогічної техніки. За будь-яких обставин учитель не повинен вибухати, втрачати "педагогічне обличчя". Успіх кожного вчителя залежить часто від "дрібниць": від одягу, голосу, жестів, випадково зроблених зауважень.
Отже, проаналізувавши певні аспекти організації роботи в Новій українській школі, я розробила деякі рекомендації вчителю, які допоможуть ефективно організувати навчальний процес у сучасній школі.
Пам’ятка вчителю при підготовці та проведення уроку у початковій школі.
Отже, якщо вчитель буде ставитись до учнів з повагою, урізноманітнить завдання, відмовиться від «сухого» викладання матеріалу та авторитарного стилю спілкування, то діти стануть зацікавлені у навчанні та згодом, що на мою думку найголовніше, вони навчаться вчитися впродовж життя.
Список використаних джерел