​​Розробка ранкової зустрічі на тему : "Моє довкілля".

Про матеріал

Розробка ранкової зустрічі на тему : "Я - Моє довкілля".
Нова українська школа запроваджує з 2018-2019 навчального року проведення ранкових зустрічей.
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх учнів і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у школі.

Перегляд файлу

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Усміхніться всім навколо:

Небу,сонцю,квітам,людям

І тоді обов’язково

Шкільний день пройде чудово.
 

1.Привітання

Вчитель: Діти, я прийшла сьогодні в школу з фотографією своєї улюблениці (демонструє фото кішки). Подивіться , яка вона чудова . Сьогодні ми будемо вітатися і розповідати про своїх улюблених тваринок.

«Доброго ранку,­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_______________, моя улюблена тваринка—киця  Бася. А твоя?»!

2. Обмін інформацією

Що можна гарного робити для природи?

Вчитель: Сьогодні ми згадали про своїх улюблених тваринок, їх дуже багато, всі вони різні,  але нас оточують не тільки тварини. Послухайте про це вірш.
 

ГІМН ПРИРОДІ
Чистих рік прозорі води,
Гарні луки і ліси —
Нам джерела насолоди,
І натхнення і краси.
Скрізь рослини і тварини
Зустрічають радо нас.
Нам простори України,
Як один зелений клас.
Ми живого не образим,
Ми живому, як брати,
Прокладаємо ми разом
Шлях до світлої мети.
Нашу рідну Україну
Всю ми хочемо пройти,
Прокладаючи стежину
І краси, і доброти.

Давайте і ми підемо по стежині доброти й розкажемо,що можна гарного робити для природи,  як  її оберігати.(Кожна дитина отримує відбиток ступні і після того, як висловить свою думку приклеює її на великий аркуш паперу ,що лежить на підлозі). Яка довга стежина доброти утворилася в нашому класі! А для чого ми зробили цю стежину?
Щоб усюди при нагоді
Кожен з нас сказати міг:
Ми даруємо природі
Наш дитячий оберіг!

3.Групове заняття.
1.Гра «Знайди свою пару»
Ви так гарно попрацювали,а зараз будемо гратися. Гра називається «Знайди свою пару». Діти отримують розрізані навпіл за віссю симетрії малюнки. Коли малюночок складається, його прикріплюють до дошки магнітом. Утворюється виставка «Наше довкілля»

сонечко

дерево

ромашка

метелик

яблучко

грибочок

зайченя

ялинка

тюльпан

хмаринка

сова

кошеня

сніжинка

черепаха

божа корівка

 

2. Руханка «Весело нам»

1.Сонечко ясно нам сяє,

  В небі співають пташки.

  Руханку ми починаєм,

  З нами роби все як ми.

 Приспів: Зробимо ручками плесь-плесь-плесь,

                 Весело нам!

2.Наче пташки покружляємо,

  Вліво і вправо стрибнем.

  Потім грибок пошукаємо

  І у свій кошик складем.

3.Мов деревце ми нахилимось,

  Низько торкнемось землі.

  Ручками ми помахаємо,

  Мов пташенята малі.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Of4_BSEM9Y

4. Щоденні новини
Доброго ранку, друзі природи!
Сьогодні четвер,____________вересня.
Особа дня ─ ­­­­­­­­­­­­­­­____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією.

 Сьогодні  до нас завітають у гості п’ятикласники.


 

 

docx
Додано
6 травня 2018
Переглядів
2793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку