Розробка ранкової зустрічі на тему : "Осінь".
Нова українська школа запроваджує з 2018-2019 навчального року проведення ранкових зустрічей.
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх учнів і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у школі.
ОСІНЬ
Осінь, осінь... Лист жовтіє.
З неба часом дощик сіє.
Червонясте, золотисте
Опадає з кленів листя.
1. Вітання
Вчитель: Сьогодні вранці по дорозі до школи я назбирала цілий букет осіннього листячка ( показує вазу з букетом осіннього листя), тому вітатися сьогодні ми будемо з одним дуже красивим листочком.
«Доброго ранку, __________________. Візьми цей листочок і посміхнись.»
2. Обмін інформацією
За легендою Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою. Віддавай своє багатство людям і вони полюблять тебе.
Вчитель: Чи виконує осінь наказ Сонця? Чи любимо ми осінь? За що?
Вчитель запрошує сісти у «крісло автора» дитину дня______________і поділитися своїми думками.
3. Групове заняття
1.Вчитель пропонує відгадати, на яких деревах росли ті листочки, що зараз стоять у вазі у класі. Діти відгадують загадки.
Як дерево називається ,
Що влітку в білий пух одягається?
(Тополя)
Що за дерево, чий цвіт
пахне медом на весь світ?
(Липа)
Довгі тонкі віти має,
Золото кору вкриває.
З гілок кошики плетуть,
В церкву раз на рік несуть.
(Верба)
З жолудя він проростає,
В кроні сил чимало має.
Кабани плоди смакують,
Люди міць його цінують.
(Дуб)
Товстий стовбур,
Пишні віти.
Наче свічки, білі квіти.
А плоди, як їжачки,
Носять з голок піджачки.
(Каштан)
Мов зелений їжачок,
Має безліч голочок,
Поспішає до оселі.
В новорічні дні веселі.
(Ялина)
Маю плаття зелененьке,
Гнучкі ніжні віти,
Білу кору, стан тоненький
Як я звуся, діти?
(Берізка)
2.Хто з дітей розгадав загадку, отримує п’ять-шість листочків. Потім він дарує ці листочки своїм друзям. Отримавши листочки, діти виконують руханку:
Ми листочки осінні,
На гілочках сиділи,
Дмухнув вітер – полетіли .
Ми летіли, ми летіли.
І на землю сіли.
Вітер знову набіг
І листочки всі підняв,
Повертів їх, покрутив
І на землю опустив.
4.Щоденні новини
Доброго осіннього ранку, учні!
Сьогодні п’ятниця,_______________жовтня.
Особа дня ─ _______________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією.
Сьогодні на уроці ми створимо колективне панно «Осіннє дерево».