​​Розробка ранкової зустрічі на тему : "Осінь".

Про матеріал

Розробка ранкової зустрічі на тему : "Осінь".
Нова українська школа запроваджує з 2018-2019 навчального року проведення ранкових зустрічей.
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх учнів і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у школі.

Перегляд файлу

ОСІНЬ


Осінь, осінь... Лист жовтіє.
З неба часом дощик сіє.
Червонясте, золотисте
Опадає з кленів листя.

1. Вітання
Вчитель:  Сьогодні вранці  по дорозі до школи я назбирала цілий букет осіннього листячка ( показує вазу з букетом осіннього листя), тому вітатися сьогодні ми будемо з одним дуже красивим листочком.
«Доброго ранку, __________________. Візьми цей листочок і посміхнись.»

2. Обмін інформацією
За легендою Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою. Віддавай своє багатство людям і вони полюблять тебе.

Вчитель:  Чи виконує осінь наказ Сонця? Чи любимо ми осінь? За що?
Вчитель запрошує сісти у  «крісло автора»  дитину дня______________і поділитися своїми думками.

3. Групове заняття
1.Вчитель пропонує відгадати, на яких деревах росли ті листочки, що зараз стоять у вазі у  класі. Діти відгадують загадки.

Як дерево називається ,
Що влітку в білий пух одягається?                    
(Тополя)

Що за дерево, чий цвіт
пахне медом на весь світ?
(Липа)

Довгі тонкі віти має,
Золото кору вкриває.
З гілок кошики плетуть,
В церкву раз на рік несуть.
(Верба)

З жолудя він проростає,
В кроні сил чимало має.
Кабани плоди смакують,
Люди міць його цінують.
(Дуб)

Товстий стовбур,
Пишні віти.
Наче свічки, білі квіти.
А плоди, як їжачки,
Носять з голок піджачки.
(Каштан)

Мов зелений їжачок,
Має безліч голочок,
Поспішає до оселі.
В новорічні дні веселі.
(Ялина)

Маю плаття зелененьке,
Гнучкі ніжні віти,
Білу кору, стан тоненький
Як я звуся, діти?
(Берізка)

2.Хто з дітей розгадав загадку, отримує п’ять-шість листочків. Потім він дарує ці листочки своїм друзям. Отримавши листочки, діти виконують руханку:

 

 Ми листочки осінні,

На гілочках сиділи,

Дмухнув вітер – полетіли .

Ми летіли, ми летіли.

І на землю сіли.

Вітер знову набіг

І листочки всі підняв,

Повертів їх, покрутив

І на землю опустив.

4.Щоденні новини
Доброго осіннього ранку, учні!
Сьогодні пятниця,_______________жовтня.
Особа дня ─ ____­­­___________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією.

 Сьогодні на уроці ми створимо колективне панно  «Осіннє дерево».
 

 

 

docx
Додано
6 травня 2018
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку