Ранкова зустріч 1 клас
Тематичний тиждень 16 «Зимові свята»
Тема дня «Чому свято є важливим? Будні та свята»
ЯДС (ПРО) « Я прикрашаю ялинку до Нового року»
Очікуванні результати:
- сприймає монологічне висловлення ;
- намагається дотримуватися правил моральної поведінки під
час ігор та розваг;
- об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри
- представляє довільним способом свої вподобання;
- ділиться своїми почуттями та
емоціями від почутого й побаченого;
- імпровізує засобами пантоміми
(міміка, жести), рухами;
- виконує знайомі технологічні операції
з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток);
- організовує безпечне робоче місце з
допомогою дорослих (використання
клею, інструментів та пристосувань із
гострими частинами);
- відтворює досліджувані геометричні
фігури (вирізає, наклеює, моделює;)
- підписує друкованими літерами своє
ім’я та прізвище, назву на власному
малюнку;
І Організаційний момент
( Вчитель зустрічає дітей і дає листочки різного кольору.)
- Покладіть на парту, вони нам дуже знадобляться. Чекайте слушного моменту.
Доброго ранку, діти, я рада вас бачити знову!
Візьмемось з руки
Та станемо в коло.
Радість та усмішки
Хай сяють навколо.
Давайте усмішки усім дарувати:
І друзям, дорослим і мамі, і тату.
Хай радість злітає у небо, як птах
І добрі слова у нас всіх на устах!
2. Гра « Спіймай мій настрій»
- Посміхніться, « зніміть» посмішку зі свого обличчя долонею та відправте своєму сусідові.
- Візьміться за руки привітайтеся з тим, хто праворуч, з тим хто ліворуч, промовляючи добрі і щирі побажання.
- Доброго ранку, наш клас!»
- Нам радісно, бо ми всі друзі.
А чому нам друзям разом добре?
(- Бо з друзями можна поспілкуватись, погратись) - Продовжимо наше спілкування. А також і пограємо.
- «Привітання «Як живеш?»
Як живеш? – Ось так!
(Великі пальці обох рук – вгору, інші зібрані в кулак)
А пливеш? – Ось так!
(Руками зображують рух плавця)
Як ідеш? – Ось так!
(Ходьба на місці)
Як біжиш? – Ось так!
(Руки зігнути в ліктях, рух уздовж тулуба)
Вдалину дивишся? – Ось так!
(По черзі прикладати долоні до чола)
Махаєш слідом? – Ось так!
(Енергійні рухи кистями рук)
Як береш? – Ось так!
(Хапальні рухи долонею)
Як даєш? – Ось так!
(Виставити розкриту долоню вперед)
Вночі спиш? – Ось так!
(Долоні під голову)
Як погоджуєшся? -Ось так!
(Кивки голоною вниз вгору)
А відмовляєшся? – Ось так!
(Кивки головою всторону)
2. Синоптична хвилинка ( дитина дня розповідає про цей день)
- Число, день тижня, пора року –
- Температура, хмарність, опади
- День радісної пісні
- Хотіли б , щоб день розпочався із радісної пісні?
3. Виконання пісні « Зимонька –зима»
- Підніміть руку, хто любить зиму?
а) Гра « Цікава сніжка»
- Ми створили штучну сніжку. А чому ми не можемо у класі використати сніжку із справжнього снігу. ( Котиться по колу сніжка, у кого зупиниться, той розповідає за що любить зиму)
Ти котись , маленька сніжка .
Швидше , швидше до дітей.
А у кого зупинишся,
Дай нам відповідь тепер.
- Ми дізнались, що ви любите зиму за розваги, за красу природи і за те, що є багато зимових свят.
б). Створення пантоміми «Зимові розваги»
Запропонуйте дітям пограти в гру ≪Зимові розваги≫.
Учитель викликає одного або декількох учнів як помічників і домовляється з ними про те, що він буде починати
речення, а його закінчення помічники мають показати за допомогою пантоміми
(вчитель тихенько домовляється з ними, про що йдеться). Учні класу вгадують і потім разом повторюють рухи.
- Василько любить кататися на… (ковзанах).
- Маринка любить кататися на… (лижах).
- А Андрійко катається на … (санчатах).
- Діти пішли ліпити… (снігову бабу).
- Потім вони весело гралися у… (сніжки).
5. Щоденні новини
- Тож тема тижня: « Зимові свята. Зима прийшла і свята принесла »
- Тема дня: «Чому свято є важливим? Будні та свята»
- Продемонструємо, який у нас створився настрій і пройдемо по колу настрою і сядемо на свої місця.
— Що таке свято? день або дні, коли урочисто відзначають видатні події, знаменні дати; кілька неробочих днів поспіль з нагоди торжеств; відзначуваний звичаєм або церквою день на честь якої-небудь події чи святого.
- Чи любите ви свята? Для чого людям свята?
- Чим відрізняється будні від святкових днів?
— Чи може свято бути кожного дня?
( Свята важливі, тому що люди мають перепочинок, створюється чудовий настрій, життя стає яскравим)
Вправа «Продовж речення»
— Я люблю свята, тому що...
— Які свята ви знаєте? Які з них любите найбільше святкувати? Чому?
6. Робота у групах.
- а) Об’єднаємось у групи. Складемо пазли, щоб вийшла картинка зимового свята і впізнаєте, яке свято зображено.
- б) Дізнаємось, коли святкують ці свята.
Відгадайте загадки і дізнаєтесь у якому місяці святкують ці свята.
Миколайчика дарунки.
Трішки ще, і новий лік,
Почне відлік Новий рік! (Грудень) (19 грудня, 31 грудня)
Пухнастий сніг усе вкриває,
Різдвяна зірка в небі сяє.
Повсюди радість, щастя, сміх —
Цей місяць перший із усіх. (Січень) ( 7 січня)
Другий він в календарі,
Холодно у цій порі.
Снігопади, завірюха…
Всі сховали в шапку вуха? (Лютий) (Водохреща)
Веселим святом є Новий рік. Символами Нового року є що?
( Дід Мороз, ялинка)
- Дослідимо як діти прикрасили ялинку. « ЯДС» с. 78, №1, 2.
- Щоб свято пройшло безпечно, яких правил потрібно дотримуватись?
Кожне свято для вас є очікуваним? Тому що несе для вас чудовий, веселий настрій, подарунки.
Розповісти про традиції святкування Нового року у твоїй родині