Розробка ранкової зустрічі.Тематичний тиждень 16 «Зимові свята» 1 клас.

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі.Тематичний тиждень 16 «Зимові свята» 1 клас. Дослідницькі запитання: Які зимові свята відзначають в Україні та у світі? Як підготуватися до свята? Чому під час свята нам краще бути разом?
Перегляд файлу

Ранкова зустріч 1 клас

Тематичний тиждень 16 «Зимові свята»

Тема дня «Чому свято є важливим? Будні та свята»

  ЯДС (ПРО) « Я прикрашаю ялинку до Нового року»

Очікуванні результати:

- сприймає монологічне висловлення ;

- намагається дотримуватися правил моральної поведінки під

час ігор та розваг;

-  об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

-  представляє довільним способом свої вподобання;

- ділиться своїми почуттями та

емоціями від почутого й побаченого;

- імпровізує засобами пантоміми

(міміка, жести), рухами;

 

- виконує знайомі технологічні операції

з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток);

 

- організовує безпечне робоче місце з

допомогою дорослих (використання

клею, інструментів та пристосувань із

гострими частинами);

- відтворює досліджувані геометричні

фігури (вирізає, наклеює, моделює;)

- підписує друкованими літерами своє

ім’я та прізвище, назву на власному

малюнку;

 

І Організаційний момент

( Вчитель зустрічає дітей і дає листочки різного кольору.)

-         Покладіть на парту, вони нам дуже знадобляться. Чекайте слушного моменту.

  1. Привітання (в колі)

Доброго ранку, діти,  я рада вас бачити знову!

 

 

Візьмемось з руки           

Та станемо в коло.

Радість та усмішки           

Хай сяють навколо.

                   Давайте  усмішки усім дарувати:

               І друзям, дорослим і мамі, і тату.

               Хай радість злітає у небо, як птах

               І добрі слова у нас всіх на устах!

2.  Гра « Спіймай мій настрій»

-        Посміхніться, « зніміть» посмішку зі свого обличчя долонею та відправте своєму сусідові.

-         Візьміться за руки привітайтеся з тим, хто праворуч, з тим хто ліворуч, промовляючи добрі і щирі побажання.

- Доброго ранку, наш клас!» 

- Нам радісно, бо ми всі друзі.

А чому нам друзям разом добре?

 (- Бо з друзями можна поспілкуватись, погратись) -  Продовжимо наше спілкування. А також і пограємо.

 -  «Привітання «Як живеш?»

Як живеш? – Ось так!
(Великі пальці обох рук – вгору, інші зібрані в кулак)

А пливеш? – Ось так!
(Руками зображують рух плавця)

Як ідеш? – Ось так!
(Ходьба на місці)

Як біжиш? – Ось так!
(Руки зігнути в ліктях, рух уздовж тулуба)

Вдалину дивишся? – Ось так!
(По черзі прикладати долоні до чола)

Махаєш слідом? – Ось так!
(Енергійні рухи кистями рук)

Як береш? – Ось так!
(Хапальні рухи долонею)

Як даєш? – Ось так!
(Виставити розкриту долоню вперед)

Вночі спиш? – Ось так!
(Долоні під голову)

Як погоджуєшся? -Ось так!
(Кивки голоною вниз вгору)

А відмовляєшся? – Ось так!
(Кивки головою всторону)

 2.  Синоптична хвилинка ( дитина дня  розповідає про цей день)

-  Число, день тижня, пора року –

-  Температура, хмарність, опади

 - День радісної пісні

 - Хотіли б , щоб день розпочався із радісної пісні?

3. Виконання пісні « Зимонька –зима»

  1. Обмін інформацією

-  Підніміть руку, хто любить зиму?

а)  Гра  « Цікава сніжка»

 - Ми створили штучну сніжку. А чому ми не можемо у класі використати сніжку із справжнього снігу. ( Котиться по колу сніжка, у кого зупиниться, той розповідає за що любить зиму)

 Ти котись , маленька сніжка .

 Швидше , швидше до дітей.

 А у кого зупинишся,

 Дай нам відповідь тепер.

- Ми дізнались, що ви любите зиму за розваги, за красу природи і за те, що є багато  зимових свят.

 б). Створення пантоміми «Зимові розваги»

Запропонуйте дітям пограти в гру Зимові розваги.

Учитель викликає одного або декількох учнів як помічників і домовляється з ними про те, що він буде починати

речення, а його закінчення помічники мають показати за допомогою пантоміми

(вчитель тихенько домовляється з ними, про що йдеться). Учні класу вгадують і потім    разом повторюють рухи.

- Василько любить кататися на… (ковзанах).

- Маринка любить кататися на… (лижах).

- А Андрійко катається на … (санчатах).

- Діти пішли ліпити… (снігову бабу).

- Потім вони весело гралися у… (сніжки).

5. Щоденні новини

-  Тож тема тижня: « Зимові свята. Зима прийшла і  свята принесла »

-  Тема дня: «Чому свято є важливим? Будні та свята»

 -  Продемонструємо, який у нас створився настрій і пройдемо по колу настрою і сядемо на свої місця.

Що таке свято?         день або дні, коли урочисто відзначають видатні події, знаменні дати; кілька неробочих днів поспіль з нагоди торжеств; відзначуваний звичаєм або церквою день на честь якої-небудь події чи святого.

-   Чи любите ви свята?   Для чого людям свята? 

-   Чим відрізняється будні від святкових днів?

— Чи може свято бути кожного дня?

  ( Свята важливі, тому що люди мають перепочинок, створюється чудовий настрій, життя стає яскравим)

Вправа «Продовж речення»

— Я люблю свята, тому що...

 — Які свята ви знаєте? Які з них любите найбільше святкувати? Чому?

6.  Робота у групах.

- а)  Об’єднаємось у групи.     Складемо пазли,  щоб вийшла картинка зимового свята  і впізнаєте, яке свято зображено.

- б)  Дізнаємось, коли святкують ці свята.

  Відгадайте загадки і дізнаєтесь у якому місяці святкують ці свята.

  •    Під подушкою пакунки —

Миколайчика дарунки.

Трішки ще, і новий лік,

Почне відлік Новий рік! (Грудень)   (19 грудня, 31 грудня)

  •    - Спочатку Новий рік наші предки слов'яни святкували 1 березня, коли земля зустрічала весну. Пізніше зустріч Нового року перенесли на 1 вересня, коли люди закінчили збирати урожай на полях та городах. Вже з того часу почали запалювати вогники на гілках ялин, дякуючи природі за хороший урожай. А 300 років тому, цар Петро І видав наказ святкувати Новий рік 1 січня, прикрашати ялинки іграшками, влаштовувати феєрверки. Ця традиція залишилася до нашого часу.

 

Пухнастий сніг усе вкриває,

Різдвяна зірка в небі сяє.

Повсюди радість, щастя, сміх —

Цей місяць перший із усіх. (Січень)  ( 7 січня)

Другий він в календарі,

Холодно у цій порі.

 Снігопади, завірюха…

 Всі сховали в шапку вуха? (Лютий)   (Водохреща)

 Веселим святом є Новий  рік. Символами Нового року є що?

 ( Дід Мороз, ялинка)

-         Дослідимо як діти прикрасили ялинку. « ЯДС» с. 78, №1, 2.

  1. Зробити ялинку у групі із цеглинок Лего, або з геометричних фігур,  на планшеті за допомогою резинок.

-         Щоб свято пройшло безпечно, яких правил потрібно дотримуватись?

  1. Завдання : 1. Домалюй, розфарбуй.  ( листок).

  Кожне свято для вас є очікуваним? Тому що несе для вас  чудовий,  веселий настрій, подарунки.

  1. Рефлексія.  «Крісло автора» .

Розповісти про традиції святкування Нового року у твоїй родині

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку