Практична робота
Тема. Створення та розробка реклами
Мета: навчитися працювати з рекламою, дослідити вплив вигляду та змісту реклами на її ефективність, розробити та порівняти варіянти рекламних повідомлень.
Обладнання: програма «Canva», підручник, допоміжні матеріяли, зміст презентації уроку, конспект, інтернет-джерела.
Хід роботи
План та Основні етапи розробки реклами
· визначаються її цілі та об'єкти.
· аналізується рекламна практика конкурентів.
· вибираються вигляд і засоби реклами.
· визначається загальний творчий підхід (концепція дизайну)
· формулюється ідея рекламного повідомлення.
· здійснюються розробка і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень
· розробка змісту рекламного повідомлення.
Реклама №1
1. Об’єктом першого рекламного повідомлення є виставка в музеї стародавньої архітектури та живопису.
2. Рекламна практика конкурентів проаналізована. Нехай конкуренти схиляються до форми сучасного мистецтва та пропонують артхаус. Ця реклама, в свою чергу, зацікавить тих, хто любить історію, античність, незрозумілі загадки та невідомі витвори стародавнього мистецтва.
3. Видом реклами є плакат (може бути також постером чи банером).
4. Концепція дизайну в нейтральних контрастних кольорах.
5. Ідеєю рекламного повідомлення є заохотити бажаючих відвідати платну виставку античного мистецтва.
6. Проаналізувавши рекламні повідомлення конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), ми визначили функції рекламного повідомлення і перевірили, чи відповідає прийнятим критеріям текст нашого повідомлення.
7. Переконаймося, що функції рекламного повідомлення працюють:
· передача інформації про товар;
· знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками даного продукту;
· уміння переконувати в необхідності придбання товару.
8. Після виконання роботи проаналізуймо отримані результати за допомогою відповідей на наступні запитання:
Чи виконані умови, наведені вище
Чи було дотримано плану під час виконання роботи?
Реклама №2
Повторімо вищезазначені умови плану з другим зразком реклами:
1. Об’єктом другого рекламного повідомлення є вебінар та курси з англійської мови\покращення рівня англійської мови.
2. Рекламна практика конкурентів проаналізована. Нехай конкуренти схиляються до форми онлайн-курсів з англійською. Ця реклама, в свою чергу, заманить тих, хто зацікавлений у якісному вивченні англійської недорого для, першим чином, ведення бізнесу та спілкування з іноземними клієнтами.
3. Видом реклами є плакат (може бути також постером чи банером).
4. Концепція дизайну в нейтральних контрастних кольорах.
5. Ідеєю рекламного повідомлення є заохотити бажаючих спробувати корисне навчання англійської.
6. Проаналізувавши рекламні повідомлення конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), ми визначили функції рекламного повідомлення і перевірили, чи відповідає прийнятим критеріям текст нашого повідомлення.
7. Переконаймося, що функції рекламного повідомлення працюють:
· передача інформації про товар;
· знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками даного продукту;
· уміння переконувати в необхідності придбання товару.
8. Після виконання роботи проаналізуймо отримані результати за допомогою відповідей на наступні запитання:
Чи виконані умови, наведені вище
Чи було дотримано плану під час виконання роботи?
Висновок: під час проведення практичної роботи навчилися працювати з рекламою, дослідили вплив вигляду та змісту реклами на її ефективність, розробили та порівняли варіянти рекламних повідомлень; визначили цілі та об'єкти реклами, аналізували рекламну практику конкурентів, обрали вигляд і засоби реклами, визначили загальний творчий підхід (концепція дизайну), формулювали ідею рекламного повідомлення, здійснили розробку і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень, розробили зміст рекламного повідомлення.