Розробка рекомендацій щодо профілактики різноманітних захворювань.

Про матеріал
Практична Робота Розробка рекомендацій щодо профілактики різноманітних захворювань. Приклади захворювань, висновки
Перегляд файлу

Практична робота

 

Тема. Створення та розробка реклами

Мета: навчитися працювати з рекламою, дослідити вплив вигляду та змісту реклами на її ефективність, розробити та порівняти варіянти рекламних повідомлень.

Обладнання: програма «Canva», підручник, допоміжні матеріяли, зміст презентації уроку, конспект, інтернет-джерела.

Хід роботи

План та Основні етапи розробки реклами

· визначаються її цілі та об'єкти. 

· аналізується рекламна практика конкурентів. 

· вибираються вигляд і засоби реклами. 

· визначається загальний творчий підхід (концепція дизайну) 

· формулюється ідея рекламного повідомлення. 

· здійснюються розробка і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень 

· розробка змісту рекламного повідомлення.

 

Реклама №1

1.        Об’єктом першого рекламного повідомлення є виставка в музеї стародавньої архітектури та живопису.

2.       Рекламна практика конкурентів проаналізована. Нехай конкуренти схиляються до форми сучасного мистецтва та пропонують артхаус. Ця реклама, в свою чергу, зацікавить тих, хто любить історію, античність, незрозумілі загадки та невідомі витвори стародавнього мистецтва.

3.       Видом реклами є плакат (може бути також постером чи банером).

4.      Концепція дизайну в нейтральних контрастних кольорах.

5.       Ідеєю рекламного повідомлення є заохотити бажаючих відвідати платну виставку античного мистецтва.

6.       Проаналізувавши рекламні повідомлення конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), ми визначили функції рекламного повідомлення і перевірили, чи відповідає прийнятим критеріям текст нашого повідомлення. 

7.       Переконаймося, що функції рекламного повідомлення працюють:

·           передача інформації про товар; 

·           знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками даного продукту; 

·           уміння переконувати в необхідності придбання товару. 

 

8.      Після виконання роботи проаналізуймо отримані результати за допомогою відповідей на наступні запитання:

 

 

Чи виконані умови, наведені вище

Чи було дотримано плану під час виконання роботи?

 

 

 

 

 

 

Реклама №2

Повторімо вищезазначені умови плану з другим зразком реклами:

1.       Об’єктом другого рекламного повідомлення є вебінар та курси з англійської мови\покращення рівня англійської мови.

 

2.     Рекламна практика конкурентів проаналізована. Нехай конкуренти схиляються до форми онлайн-курсів з англійською. Ця реклама, в свою чергу, заманить тих, хто зацікавлений у якісному вивченні англійської недорого для, першим чином, ведення бізнесу та спілкування з іноземними клієнтами.

3.     Видом реклами є плакат (може бути також постером чи банером).

4.     Концепція дизайну в нейтральних контрастних кольорах.

5.     Ідеєю рекламного повідомлення є заохотити бажаючих спробувати корисне навчання англійської.

6.     Проаналізувавши рекламні повідомлення конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), ми визначили функції рекламного повідомлення і перевірили, чи відповідає прийнятим критеріям текст нашого повідомлення. 

 

7.     Переконаймося, що функції рекламного повідомлення працюють:

·          передача інформації про товар; 

·          знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками даного продукту; 

·          уміння переконувати в необхідності придбання товару. 

 

8.     Після виконання роботи проаналізуймо отримані результати за допомогою відповідей на наступні запитання:

 

 

 

 

Чи виконані умови, наведені вище

Чи було дотримано плану під час виконання роботи?

 

 

Висновок: під час проведення практичної роботи навчилися працювати з рекламою, дослідили вплив вигляду та змісту реклами на її ефективність, розробили та порівняли варіянти рекламних повідомлень; визначили цілі та об'єкти реклами, аналізували рекламну практику конкурентів, обрали вигляд і засоби реклами, визначили загальний творчий підхід (концепція дизайну), формулювали ідею рекламного повідомлення, здійснили розробку і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень, розробили зміст рекламного повідомлення.

 

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку