Розробка сценарію вечора зустрічі випускників "Давайте пригадаємо". На допомогу класному керівникові, педагогу-організатору, заступнику директора з виховної роботи.
«Давайте пригадаємо…»
Wonderful life
Bryan Adams - Here I am
Ведуча: Не за синіми високими горами,
Не за дальніми глибокими морями,
А в селі казковім, мальовничім
Нас до себе рідна школа кличе.
Ведучий:Ми до неї поспішаєм радо,
Вчить вона нас розуму і правди,
І в сумні серця несе розраду,
А стурбованим дає пораду.
Ведуча:Добрий вечір, дорогі наші друзі!
Добрий вечір! Правда , чудова ця фраза?
Вона нас зближує одразу.
Ведучий Сьогодні доречно і навіть вчасно
Повинен у всіх буть чудовий настрій.
Упоравшись з ділом, хіба вам не варто
Зустрітися з піснею, хорошим жартом.
Ведуча: Зустріч з дитинством, зі шкільними роками – це приємні спогади, це
для кожного із вас довгожданне свято. Тож, приємної вам зустрічі. Щиро
вітаємо вас у цій залі.
Ведучий: Але давайте перевіримо випускники яких років прийшли на вечір зустрічі.
Ведуча: Підніміться, будь ласка випускники:2013 року випуску. Оплески випускникам.
Ведучий: Підніміться будь ласка випускники 2012 року випуску. Оплески випускникам.
Ведуча: Підніміться, будь ласка, випускники 2011року. Оплески випускникам.
Вас вітає своєю піснею випускниця
Ведуча: Сьогоднішня зустріч – це мандрівка у світ дитинства і юності. Тож сьогодні почувайте себе дівчатками і хлоп’ятками, якими були, коли бігали шкільними коридорами, жартували, сміялись.
Ведучий: Дитинство – маленька безтурботна країна. Кожному з нас доводиться бувати в ній лише раз. І скільки б не шукали цю країну на карті – не знайдете.
Ведуча:Лише приємні і щасливі спогади, мрії мають чарівну здатність повертати нас у дитинство. Давайте всі разом пригадаємо перший рік навчання в школі.
Ведучий: Першокласник, якого довго не забирають з групи продовженого дня.
Вападуру
СЦЕНКА
(Витя Третяк, …)
1классник: Бабуушкаа, забери меня, пожалуйстаа.
Учитель: Ой, Витюшка, ты один остался?
1: Да
У: ну порисуй…нарисуй маму, папу…не скучай
1: хорошо, Марья Степановна
(звук пишущего маркера)
Папа: (грубо) ЛЮБА! Люба, етить-колотить, у нас будет в доме пожрать шота или нет?!
(маркер)
Мама: (пискляво) не ругайся при ребенке, они в этом возрасте все запоминают!
Папа: ТОГДА ЗАКРОЙ ЕМУ УШИ!
(Кричит с закрытым ртом, изображая ругань мамы и папы)
Папа: и со школы я его забирать не собираюсь, мать твоя пускай забирает!!
1: Бабушка, забери меня, пожалуйста
Вападуру
Ведучий: І як після цього нам хотілося подорослішати. Час плинув, ми дорослішали. Вже і 5-й клас, але ми все одно дивилися із заздрістю на старшокласників і мріяли скоріше опинитися на їхньому місці.
Дзвінок
Hey (hah,nah,nah)
(5классник)
Сценка (троє одинадцятикласників та п’ятикласник).
Після дзвоника, що пролунав з’являються одинадцятикласники, які не поспішають. В одного у руках піца, в другого – сок у пляшечці, а в третього – кава з тістечком. Позаду біжить «розтріпаний, захеканий» п’ятикласник з рюкзаком на одному плечі. Він «влітає» в старшокласників, пробивається крізь них і з переляканими очима запитує:
П’ятикласник:А дзвінок вже був?
Одинадцятикласник:Був. (повільно і посміхаючись).
П’ятикласник: А де клас інформатики ?
Одинадцятикласники : Там. (Троє показують у різні сторони. Сміються.).
Хлопчик біжить шукати аудиторію.
Одинадцятикласник: А пам’ятаєте, як ми теж були такими.
Одинадцятикласник:Теж боялися учителів, боялися спізнитися на урок.
Одинадцятикласник: А тепер ми «дембеля», нам нічого не страшно.
Одинадцятикласник: А ДПА, а ЗНО?
Одинадцятикласник: А який урок зараз у нас?
Одинадцятикласник: Фізкультури.
Одинадцятикласник: А заміняє Алла Іванівна!
Одинадцятикласник: Ой! Побігли.
Hey (nah,nah,nah)
СЦЕНКА
Вчителька української мови заміняє урок фізкультури
Музика Elvis Presley – I fell good
Вчителька: Доброго дня дітки!
Діти: Героям слава!
Вчителька: Молодці! На Шевченка Франка розрахуйсь.
Діти(по черзі): Шевченко
Франко
Шевченко
Франко
Шевченко
Котляревський, рахунок закінчено.
Вчителька: Молодці. Шевченки крок уперед. Повернулися Рильським до Рильського. І повторюємо за мною. Зажурилися-повстали, зажурилися-повстали, зажурилися – повстали. Закінчили вправу, повернулися Миномазайлами до залу. Так, а шо це ми стали як лінія означення? А ну швидко в підмет. Загребельного мені в «Лісову пісню». Ти шо Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою сказала в підмет! Так а зараз будемо здавати норматив перекотиполе.
Дитина: А як ми будемо здавати перекотиполе без матів?
Вчителька: Без чого?
Дитина: Без матів.
Вчителька(гучно) : БЕЗ ЧОГО?
Дитина: Як ми будемо здавати перекотиполе без Леся Подерв'янського?
(дитина піднімає руку)
Вчителька: що?
Дитина: Можна вийти?
Вчителька: Обставина.
Дитина: Ясла повні.
Вчителька: що?
Дитина: Ясла повні.
Вчителька(кричить): Повне речення!
Дитина: ревуть воли, як ясла повні.
Вчителька: Шуруй звідси.
Вчителька: НА цьому урок закінчено. На наступному уроці будемо здавати стрибки у Довженка. І спробує хтось принести довідку, що він кріпак, я вам таку «Кайдашеву сім’ю» влаштую!!!
музика
Продзвенів дзвінок. Всі пішли.
Ведуча:
Усе мине та пам'ять не минає
Тому, стрічаючи випускників,
Хай кожен із присутніх пригадає,
Прекрасний час своїх шкільних років.
ТИПИЧНЫЙ ОТЛИЧНИК В ШКОЛЕ
Life is good
Учитель: если бы я жила в 17 веке в Европе, меня бы сожгли на костре, потому что я, ну вы понимаете ВЕДЬМА! А мы продолжаем и так представьте самый отличный отличник. Здравствуйте, дети.
Все: Здравствуйте Марья Сергеевна!
Учитель: начнем опрос!
Ученик: ес!
Учитель: и так первый вопрос кто открыл Америку? Так кого спросим?
Ученик: Я-я-я, я здесь!
Учитель: Тихонов
Ученик: он заболел, я здоров! Хруст
Учитель: Иванов!
(ученик приставляет Иванову пистолет к голове) Пистолет
Иванов: я не готов…
Учитель: Иванов ты всегда не готов, 2!
Ученик: я готов!
Учитель: ладно, был вопрос кто открыл Америку? Кто будет...ладно Вова отвечай
Ученик: Кооооолууумб! We are the champions
Life is good
Ведучий: А давайте пригадаємо день, коли у вас в школі були батьківські збори. І саме цього разу ваша мама вирішила все ж таки на них сходити.
Надо радоваться
МАМА ПРИШЛА C РОДИТЕЛЬСКОГО СОБРАНИЯ
Сын: а я пропылесосил…
Мама: что делаешь?
Сын: я историю…
(мама перебивает)
Мама: сейчас отец придет он тебе устроит!
Папа: грёбаный завод, откуда столько придурков на один квадратный метр, всем бы руки бы поотрывал! Мать, чё на собрании сказали?
Сын: мамааа…
Мама: курит он…
Папа: кури давай, (сын кивает головой) кури я тебе говорю, на поджигай.. не хочешь? Значит ты у меня месяц без интернета, без мобильного телефона и ещё без телевизора!
(сын поджигает сигареты)
Папа: я тебе щас устрою!
Надо радоваться
Ведуча: Ну приблизно так воно й було. А тепер ми стоїмо на цій сцені і заздримо вам, випускники. Адже скільки всього ви собі зараз можете дозволити, про що ми, навіть, і не мріємо.
Ну і про що ж ми мріємо?
Ну, наприклад, про побачення
After dark
ВЧИТЕЛЬКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА ПОБАЧЕННІ
Учень: коли я тебя встретил…
Вчителька: зустрів!
Учень: мої очі налилися огнём…
Вчитель: вогнем!
Учень: палкої любви
Вчитель: кохання, а тепер зберися і все речення повністю!
Учень: коли я тебе вперше зустрів, мої очі налилися вогнем палкого кохання.
Вчитель: боже, ти в мене такий романтик .
(виходить офіціант)
Офіціант: добрый вечер, что будем заказывать?
Вчитель: ми будемо замовляти пюре з духмяним тмином, жовтогарячими помідорами і питимемо морквяний сік.
Офіціант: а как…? (перебиває вчитель)
Вчитель: незнааааю… морквяяяний, духмяяяний, тмяяяяний, незнааю…записав? Давай сюди листочок (прочитала) Шановний, три помилочки, на чайові навіть не розраховуйте.
ГАЙТАНА «Сонце нам сяє»
Ведучий: Одні повертаються в дитинство, інші – впадають в дитинство, і це печально.
Ведуча: А є категорія людей, які ніколи країну – дитинства не залишають, вона є їхнім життям. Ці люди – вчителі.
Із словами вдячності до учителів звертаються випускники ________ року випуску
_________________________________________________________________
ТАНОК__________________________________________
Вед. Літа, мов ріки, веснами пливуть,
Їм вороття не буде більш ніколи.
Торуючи у завтра світлий путь,
Не забувай ніде своєї школи.
Вед. Бо у школі дитинство пройшло,
Юність радісну в ній зустріли.
Тут для кожного сонце зійшло,
Тут ви вчились, росли, мужніли.
А чи зможете ви впізнати себе та своїх товаришів в сценічних образах, які добре пам’ятаємо ми, учні, які добре пам’ятають учителі.
Jem - They
СЦЕНКА ВЕЧЕР ВСТРЕЧИ ВЫПУСКНИКОВ
Вед. Вечір цей тривожний і врочистий.
Сплинув час, як з гір стрімких вода.
Як приємно вам було зустрітись
І згадати пройдені літа.
Вед. Дай вам доле –
На плечі легкої ноші.
На життєві стежини –
Друзів лише хороших.
Для серця –
Дзвінких пісень водограю.
А щастя – великого,
Й радості скрізь, завжди і без краю!
(На сцену виходять усі учасники художньої самодіяльності, в руках –
повітряні кульки у вигляді сердечок).
Ведуча: Ну що ж, дорогі наші вчителі, випускники, ми разом з вами побували в країні дитинства з вашими спогадами, привітаннями, з нашими веселими піснями та танцями .
Ведучий:Але все гарне та приємне, нажаль закінчується.
Ведуча:Шануйтеся, друзі на довгім віку
Ведучий:Прощайтесь в надії зустрітися знову
Ведуча:І хай, як сьогодні, завжди вам щастить
Ведучий:На добру і щиру розмову.
Ведуча:Шановні випускники ! Урочиста частина нашого вечора завершена.
Ведучий:Далі в програмі зустрічі таке довгождане спілкування зі своїми
учителями, однокласниками.
Ведуча:І пам’ятайте! Ви завжди бажані гості в нашому ліцеї. До нових зустрічей.