Розробка "У ПОШУКАХ СОНЕЧКА" Мета. Продовжувати ознайомлювати дітей з домашніми птахами, вміти називати маму-курку та дитинчат-курчат; вправляти у вмінні знаходити однакові фігури, викладати широку доріжку із мочалок на площині; закріплювати вміння викладати різнокольорові кришечки на контури кружечків різних за величиною під час гри та знаходити і прищіплювати прищіпки відповідного кольору на промінчики сонечка; розвивати дрібні м'язи пальців, окомір, вміння орієнтуватися на площині, увагу, пам'ять, наочно-дійове та образне мислення; виховувати інтерес та любов до природи рідного краю.
У ПОШУКАХ СОНЕЧКА
Мета. Продовжувати ознайомлювати дітей з домашніми птахами, вміти називати маму-курку та дитинчат-курчат; вправляти у вмінні знаходити однакові фігури, викладати широку доріжку із мочалок на площині; закріплювати вміння викладати різнокольорові кришечки на контури кружечків різних за величиною під час гри та знаходити і прищіплювати прищіпки відповідного кольору на промінчики сонечка;
розвивати дрібні м'язи пальців, окомір, вміння орієнтуватися на площині, увагу, пам'ять, наочно-дійове та образне мислення; виховувати інтерес та любов до природи рідного краю.
Матеріал. Іграшка — курочка та двоє курчат; мочалки для викладання широкої доріжки; полотно з фігурами; картонні картки із зображеними паровозиками з контурів кружечків та кольорових кришечок різної величини на кожну дитину до гри «Швидкий паровозик»; прищіпки до гри «Прикрась сонечко».
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь. Діти, ви чуєте, хтось плаче? Подивимось. (Вихователь виймає з-під стола курочку-іграшку.)
—Діти, хто це? (Відповіді дітей).
—Так ,це курочка. Погладьте її.
— Послухаємо, що вона каже.( Вдає, ніби слухає курочку.) Вихователь. Сонечко заспало, стало дуже холодно. Всі змерзли.
А маленькі курчата збираються шукати сонечко і розбудити його. Та вони можуть заблукати. Ми їм допоможемо. Підемо шукати сонечко разом з курчатами? Для цього збудуємо доріжку.
Дидактична гра «Широка доріжка»
На столі мочалочки. Діти будують широку доріжку.
(Вихователь запитує дітей, якого кольору у кожного доріжка).
Вихователь, Діти, у вас короткі доріжки. Я їх зараз з'єднаю і вийде одна довга. Молодці, у нас є доріжка, ми її оздобили квітами.
Ну що, рушаймо тепер до сонечка по доріжці!
По доріжці ми ідемо —
Туп, туп, туп, туп
Тепле сонечко знайдемо —
Туп, туп, туп, туп.
Вихователь. Дидактична гра «Знайди пару» Діти, ми потрапили на галявину! Тут різні фігурки переплуталися, щоб пройти далі треба всі фігурки покласти на місце.
Вихователь. Молодці, діти, а тепер підемо далі сонечко шукати.
По доріжці ми ідемо —
Туп, туп, туп, туп
Тепле сонечко знайдемо —
Туп, туп, туп, туп.
Вихователь. Діти, сонечко далеко, без паровозиків нам не обійтись. Але наші паровозики зламались і нам треба їх відремонтувати.
Дидактична гра «Швидкий паровозик»
(Діти викладають кришечки на контури кружечків певного кольору і величини, називаючи їх).
Вихователь. Які ви молодці — відремонтували паровозики. Ну що, поїхали!
Поїхали, поїхали
По доріжці швиденько
І розбудемо веселе,
Сонечко маленьке.
Вихователь. Ось ми і приїхали до сонечка.
(На килимку лежить сонечко з картону )
Вихователь. Сонечко спить. Але як ми його прикрасимо, то воно прокинеться.
Дидактична гра «Прикрась сонечко»
(Діти по колу прищіплюють прищіпки, прикрашають мочалками )
Вихователь. Сонечко прокинулось, подякувало діткам і курчаткам, полоскотало щічки своїми теплими промінчиками і зігріло всіх на землі. Час, дітки, повертатися! Та й мама курочка чекає на своїх діточок. Сідайте в паровозики та поїдемо додому.
(Діти імітують рух паровоза та звуконаслідують його.)