Розробка "У ПОШУКАХ СОНЕЧКА"

Про матеріал

Розробка "У ПОШУКАХ СОНЕЧКА" Мета. Продовжувати ознайомлювати дітей з домашніми птаха­ми, вміти називати маму-курку та дитинчат-курчат; вправляти у вмінні знаходити однакові фігури, викладати широку доріжку із мочалок на площині; закріплювати вміння викладати різнокольорові кришечки на контури кружечків різних за величиною під час гри та знаходити і прищіплювати прищіпки відповідного кольору на промінчики сонечка; розвивати дрібні м'язи пальців, окомір, вміння орієнтуватися на площині, увагу, пам'ять, наочно-дійове та образне мислення; виховувати інтерес та любов до природи рідного краю.

Перегляд файлу

У ПОШУКАХ СОНЕЧКА

Мета. Продовжувати ознайомлювати дітей з домашніми птаха­ми, вміти називати маму-курку та дитинчат-курчат; вправляти у вмінні знаходити однакові фігури, викладати широку доріжку із мочалок на площині; закріплювати вміння викладати різнокольорові кришечки на контури кружечків різних за величиною під час гри  та знаходити і прищіплювати прищіпки відповідного кольору на промінчики сонечка;

 розвивати дрібні м'язи пальців, окомір, вміння орієнтуватися на площині, увагу, пам'ять, наочно-дійове та образне мислення; виховувати інтерес та любов до природи рідного краю.

Матеріал. Іграшка — курочка та двоє курчат; мочалки   для викладання широкої доріжки; полотно з фігурами; картонні картки із зображеними паровозиками з кон­турів кружечків  та кольорових кришечок різної величини на кожну дитину до гри «Швидкий паровозик»; прищіпки до гри «Прикрась сонечко».

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь. Діти, ви чуєте, хтось плаче? Подивимось. (Вихователь виймає з-під стола курочку-іграшку.)

—Діти, хто це? (Відповіді дітей).

—Так ,це курочка. Погладьте її.

— Послухаємо, що вона каже.( Вдає, ніби слухає курочку.) Вихователь. Сонечко заспало, стало дуже холодно. Всі змерзли.

А маленькі курчата збираються шукати сонечко і розбудити його. Та вони можуть заблукати. Ми їм допоможемо. Підемо шукати сонечко разом з курчатами? Для цього збудуємо доріжку.

Дидактична гра «Широка доріжка»

На столі мочалочки. Діти будують широку доріжку.

(Вихователь запитує дітей, якого кольору у кожного доріжка).

Вихователь, Діти, у вас короткі доріжки. Я їх зараз з'єднаю і вийде одна довга. Молодці, у нас є доріжка, ми її оздобили квітами.

Ну що, рушаймо тепер до сонечка по доріжці!

По доріжці ми ідемо —

Туп, туп, туп, туп

Тепле сонечко знайдемо —

Туп, туп, туп, туп.                                                               

Вихователь. Дидактична гра «Знайди пару» Діти, ми потрапили на галявину! Тут різні фігурки переплуталися, щоб пройти далі треба всі фігурки покласти на місце.

Вихователь. Молодці, діти, а тепер підемо далі сонечко шукати.

 По доріжці ми ідемо —

Туп, туп, туп, туп

Тепле сонечко знайдемо —

Туп, туп, туп, туп.                                                               

Вихователь. Діти, сонечко далеко, без паровозиків нам не обійтись. Але наші паровозики зламались і нам треба їх відремонтувати.

Дидактична гра «Швидкий паровозик»

(Діти викладають кришечки на контури кружечків певного кольору і величини, називаючи їх).

Вихователь. Які ви молодці — відремонтували паровозики. Ну що, поїхали!

Поїхали, поїхали

По доріжці швиденько

І розбудемо веселе,

Сонечко маленьке.

Вихователь. Ось ми і приїхали до сонечка.

(На килимку лежить сонечко з картону )

Вихователь. Сонечко спить. Але як ми його прикрасимо, то воно прокинеться.

Дидактична гра «Прикрась сонечко»

(Діти по колу прищіплюють прищіпки, прикрашають мочалками )

Вихователь. Сонечко прокинулось, подякувало діткам і курчаткам, полоскотало щічки своїми теплими промінчиками і зігріло всіх на зем­лі. Час, дітки, повертатися! Та й мама курочка чекає на своїх діточок. Сідайте в паровозики та поїдемо додому.

(Діти імітують рух паровоза та звуконаслідують його.)

doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку