Розробка уроку для учнів початковоі ланки

Про матеріал
Урок розроблено для закріплення лексики з теми "My school"; формування навичок читання з витягом запитуваної інформації; формування граматичних навичок "Стверджувальні та заперечні речення з дієсловом to be"; удосконаленню навичок усної мови на основі мовленнєвого зразку; формування навичок усної взаємодії.
Перегляд файлу

Урок у 2 класі за темою:          

THIS IS MY SCHOOL

               Цілі: ввести назви предметів шкільного вжитку і навчити застосовувати їх у мовленні; вчити учнів працювати самостійно з роздатковим матеріалом; формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом; стимулювати комунікативну мотивацію, розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховувати культуру спілкування та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Мовний матеріал: Look, this is a sharpener. What is this (that)?

Обладнання: CD-програвач, флеш-картки із зображенням шкільних предметів, мультимедійне приладдя, відеодиск.

Хід уроку:

  1. Початок уроку
    1.          Привітання.
    2.          Ознайомлення учнів із метою та завданням уроку.
    3.          Фонетична зарядка. Учні повторюють раніше вивчені літери та звуки (пісня «The Alphabet»).
  2. Основна частина уроку
    1.          Введення нових лексичних одиниць (eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf).

Використовуючи флеш-картки, вчитель представляє новий лексичний матеріал: ruler, copybook, sharpener, bookshelf, eraser . Учні повторюють за вчителем. Далі вчитель  показує картки в іншому порядку, учні називають предмети іноземною мовою. Вчитель міняє порядок карток зі зростанням темпу. Додаткове завдання: застосування завдання з відеодиску (find and match the words). Учні знаходять слова і з’єднують їх з малюнками (застосування інтерактивної дошки).

  1.          Закріплення вивчених лексичних одиниць у конструкціях:This is a pen. That is a book.
  • Гра «Memory Game». Вчитель об’єднує учнів у дві групи. Вони дивляться на малюнки, потім закривають підручник і намагаються повторити слова. Команда, яка повторила всі слова, перемагає.
  • Гра «Searching Game». Вчитель кладе шкільні предмети в коробку, дістає один з них і промовляє: Look? What is this (that)?
  • Вкажи і назви (PB, L 4, ex 4, p 43), робота в парах. Учні в парах називають представлені предмети у себе на парті.
  • Вивчення пісні «My School».
  1. Фізкультхвилинка.
  2. Розвиток  навичок читання (читання та вимова  слів із буквою –u та буквосполученням -er), PB, L.4, ex. 5, p.43.
  3. Робота у робочих зошитах.
  • Обведи та розфарбуй. Учні встановлюють відповідність слів до малюнків.
  • Знайди та з’єднай. Учні знаходять та з’єднують слова зі звуками [ju:], [] .
  • Прочитай і з’єднай.  Діти встановлюють відповідність між зображенням і питаннями.
  1. Закінчення уроку.
  • Підведення підсумків уроку.
  • Повторення вивченого матеріалу.
  • Домашнє завдання: PB, ex. 5, p. 43, WB ex. 4, p. 31.

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
31 липня 2021
Переглядів
1346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку