Урок у 2 класі за темою:
THIS IS MY SCHOOL
Цілі: ввести назви предметів шкільного вжитку і навчити застосовувати їх у мовленні; вчити учнів працювати самостійно з роздатковим матеріалом; формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом; стимулювати комунікативну мотивацію, розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; виховувати культуру спілкування та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Мовний матеріал: Look, this is a sharpener. What is this (that)?
Обладнання: CD-програвач, флеш-картки із зображенням шкільних предметів, мультимедійне приладдя, відеодиск.
Хід уроку:
-
Початок уроку
-
Привітання.
-
Ознайомлення учнів із метою та завданням уроку.
-
Фонетична зарядка. Учні повторюють раніше вивчені літери та звуки (пісня «The Alphabet»).
-
Основна частина уроку
-
Введення нових лексичних одиниць (eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf).
Використовуючи флеш-картки, вчитель представляє новий лексичний матеріал: ruler, copybook, sharpener, bookshelf, eraser . Учні повторюють за вчителем. Далі вчитель показує картки в іншому порядку, учні називають предмети іноземною мовою. Вчитель міняє порядок карток зі зростанням темпу. Додаткове завдання: застосування завдання з відеодиску (find and match the words). Учні знаходять слова і з’єднують їх з малюнками (застосування інтерактивної дошки).
-
Закріплення вивчених лексичних одиниць у конструкціях:This is a pen. That is a book.
-
Гра «Memory Game». Вчитель об’єднує учнів у дві групи. Вони дивляться на малюнки, потім закривають підручник і намагаються повторити слова. Команда, яка повторила всі слова, перемагає.
-
Гра «Searching Game». Вчитель кладе шкільні предмети в коробку, дістає один з них і промовляє: Look? What is this (that)?
-
Вкажи і назви (PB, L 4, ex 4, p 43), робота в парах. Учні в парах називають представлені предмети у себе на парті.
-
Вивчення пісні «My School».
-
Фізкультхвилинка.
-
Розвиток навичок читання (читання та вимова слів із буквою –u та буквосполученням -er), PB, L.4, ex. 5, p.43.
-
Робота у робочих зошитах.
-
Обведи та розфарбуй. Учні встановлюють відповідність слів до малюнків.
-
Знайди та з’єднай. Учні знаходять та з’єднують слова зі звуками [ju:], [ᵊ] .
-
Прочитай і з’єднай. Діти встановлюють відповідність між зображенням і питаннями.
-
Закінчення уроку.
-
Підведення підсумків уроку.
-
Повторення вивченого матеріалу.
-
Домашнє завдання: PB, ex. 5, p. 43, WB ex. 4, p. 31.