Розробка уроку "Додавання і віднімання числа 1"

Про матеріал
Розробка уроку з математики, 1 клас до підручника С. Логачевська, Т. Логачевська
Перегляд файлу

1

 

08.12.2021, математика, 1 –Є клас.

Учитель: Лохоня Анна Володимирівна

Тема: Додавання і віднімання  числа 1.  Повторення понять «Попереднє та наступне число»

Мета: формувати в учнів навички додавання і віднімання числа 1; закріпити поняття «попереднє – наступне числа», учити обчислювати вирази на додавання і віднімання; вправляти у складанні й розв`язанні задач на знаходження суми і різниці; розвивати вміння працювати в групах та парах,  розвивати пам'ять та мислення; виховувати вміння безпечної поведінки взимку під час зимових розваг.

Обладнання: мультимедійна презентація, картки для роботи в групі, сніговик, пам’ятки, цеглинки Лего.

Очікувані результати:

- розуміє суть додавання і віднімання ;

- називає попереднє та наступне числа;

- вміє додавати і віднімати число 1;

- розв’язує задачі на знаходження суми та різниці;

- називає геометричні фігури.

Тип уроку: урок – презентація засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Дзвоник вже сигнал на дав

Починати час настав

Тож і ти часу не гай

Працювати починай

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

  1.               Бесіда (слайд 1)

Сьогодні  на нашому уроці буде  з нами працювати Сніговик.

Тож давайте старанно працювати, щоб виконати всі його завдання.   Наш девіз:Девіз: (слайд 2)

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

  1.               Усний рахунок( слайд 3,4)
  1.               Гра«Пропущене число»

 

 

  1.                
  2.               Гра « Попереднє - наступне число»

 

 

 

  1. Гра з цеглинками Лего «Задачі від Сніговика»(слайд 5-10)

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми будемо вчитися додавати та віднімати число 1, розв'язувати вирази, згадаємо геометричні фігури  та будемо  старанно виконувати завдання від Сніговичка.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з презентацією (слайд 11-12)
  •                   Скільки сніговичків?
  •                   Скільки ми додали?
  •                   Яке число утворилося?

Фізкультхвилинка  (музична)

 

 

  1. Первинне закріплення (слайд 13-14)

V. Узагальнення та систематизація знань

1. Робота в групах «Склади сніговичка» (слайд  15)

1) Завдання: - Кожна група складає двох сніговиків.  Слід звернути увагу та число, яку знаходиться на відерці кожного сніговита. А потім підібрати такі кулі для сніговика, щоб результат на кожній  з них був такий, як  число на відерці.

2) Презентація робіт

2. Робота з підручником у зошиті

С. 64 завдання 4. (записуємо у два стовпчики)

3. Гра «Так чи ні.» (слайд 17)

 

 

Якщо ви згодні з відповіддю, то плескаєте. Якщо – ні, то піднімаємо руки в гору.

  • Треба ліплять бабу снігову у рукавичках (Так)
  • Сніжками можна кидатися у обличчя (Ні)
  • На санчатах треба кататися на проїзній частині (Ні)
  • Взимку треба обов’язково одягати шапку.(Так)
  • Кататися на ковзанах слід на спеціальному катку(Так)
  • Забороняється гратися на тонкій кризі. (Так)
  1. Гра «Сніговик» (плакат вивісити на дошку)

Назвіть геометричні фігури, з яких складається сніговик.

  1. Робота в парах. Гра «Прикрась ялинку» (слайд 18)

  1. VІ. Підсумок уроку. Рефлексія (слайд 19)

1. Мікрофон

-Діти, що ми навчилися  сьогодні на уроці?

- Коли ми додаємо одиницю, яке ми отримуємо число?

- Коли ми віднімаємо одиницю, яке ми отримуємо число?

2. Рефлексія «Лего» (слайд 19)

  1. Подарунок від сніговика.

Сніговик  хоче сказати, що ви -  МОЛОДЦІ, подякувати за урок та подарувати маленькі пам’ятки  - подарунки.

Пам’ятки «Додавання та віднімання числа 1.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку