1
08.12.2021, математика, 1 –Є клас.
Учитель: Лохоня Анна Володимирівна
Тема: Додавання і віднімання числа 1. Повторення понять «Попереднє та наступне число»
Мета: формувати в учнів навички додавання і віднімання числа 1; закріпити поняття «попереднє – наступне числа», учити обчислювати вирази на додавання і віднімання; вправляти у складанні й розв`язанні задач на знаходження суми і різниці; розвивати вміння працювати в групах та парах, розвивати пам'ять та мислення; виховувати вміння безпечної поведінки взимку під час зимових розваг.
Обладнання: мультимедійна презентація, картки для роботи в групі, сніговик, пам’ятки, цеглинки Лего.
Очікувані результати:
- розуміє суть додавання і віднімання ;
- називає попереднє та наступне числа;
- вміє додавати і віднімати число 1;
- розв’язує задачі на знаходження суми та різниці;
- називає геометричні фігури.
Тип уроку: урок – презентація засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
Дзвоник вже сигнал на дав
Починати час настав
Тож і ти часу не гай
Працювати починай
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні на нашому уроці буде з нами працювати Сніговик.
Тож давайте старанно працювати, щоб виконати всі його завдання. Наш девіз:Девіз: (слайд 2)
Міркуємо - швидко!
Відповідаємо - правильно!
Лічимо - точно!
Пишемо - гарно!
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми будемо вчитися додавати та віднімати число 1, розв'язувати вирази, згадаємо геометричні фігури та будемо старанно виконувати завдання від Сніговичка.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Фізкультхвилинка (музична)
V. Узагальнення та систематизація знань
1. Робота в групах «Склади сніговичка» (слайд 15)
1) Завдання: - Кожна група складає двох сніговиків. Слід звернути увагу та число, яку знаходиться на відерці кожного сніговита. А потім підібрати такі кулі для сніговика, щоб результат на кожній з них був такий, як число на відерці.
2) Презентація робіт
2. Робота з підручником у зошиті
С. 64 завдання 4. (записуємо у два стовпчики)
3. Гра «Так чи ні.» (слайд 17)
Якщо ви згодні з відповіддю, то плескаєте. Якщо – ні, то піднімаємо руки в гору.
Назвіть геометричні фігури, з яких складається сніговик.
1. Мікрофон
-Діти, що ми навчилися сьогодні на уроці?
- Коли ми додаємо одиницю, яке ми отримуємо число?
- Коли ми віднімаємо одиницю, яке ми отримуємо число?
2. Рефлексія «Лего» (слайд 19)
Сніговик хоче сказати, що ви - МОЛОДЦІ, подякувати за урок та подарувати маленькі пам’ятки - подарунки.
Пам’ятки «Додавання та віднімання числа 1.