4 клас
Тема: «Природа: Дача»
Мета: Активізувати в мовленні вивчений лексичний матеріал seeds, bush, storm,
rainbow, hole, beet, beans, radish, lettuce, spinach та вміти застосовувати їх, вживаючи
Present Simple, Present continuous and Past Simple.
Формувати навички усного мовлення, описуючи приготування борщу.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Закріпити вивчений граматичний матеріал на письмі.
Виховувати любов до іноземної мови.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, малюнки, картки.
I. Організіційний момент
1. Вступ до уроку. Вітання Greeting and Aim
-Good morning, children.
-Nice to meet you.
Т: Today we’ll continue discussing the topic «Nature.Gardening». By the end of the lesson we’ll be able to see if there are a super gardeners or cooks .Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Читання вірша з прислівниками частотності. Учитель звертає увагу учнів на дошку, де записаний вірш, і декламує його, учні хором повторюють, потім самостійно читають вірш, знаходять прислівники частотності та називають їх.
T: Do you like gardening? Why?
Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.
Повторення вивченого матеріалу
Check on Homework
Словниковий диктант
seeds, bush, storm, rainbow, hole, beet, beans, radish, lettuce, spinach
Вивчення нового матеріалу
Лексична тема
Borshch is a tart soup of Ukrainian origin. It is usually made from beetroots and may be served hot or cold.
A bowl of borscht garnished with a spoon of sour cream
And now tell me please what vegetables do we need for this dish?
Фізкультхвилинка "Gardening Song"
Граматична тема
Grammar Practice
Water, grow (twice), make, plant (twice)
Закріплення нового матеріалу
ARE YOU A SUPER GARDENER?
Helping about the gardening |
Yes |
No |
Token |
I water the plants. |
|
|
|
I make holes for seeds. |
|
|
|
I dig the ground. |
|
|
|
I buy bushes. |
|
|
|
I go shopping for seeds. |
|
|
|
Igather crops. |
|
|
|
T: Now count your tokens and read the results! A = 1, B = 2, C = 3.
You have less than 6 points: Not bad! But you can do a bit more to help! Ask your mum and dad!
You have more than 6 points: Congratulations, you win the super gardener!
Учні працюють з анкетами індивідуально. Після отримання результату визначають найкращих помічників. Учитель пропонує цим учням відповісти на запитання класу про хатню допомогу.
III. Підведення підсумків уроку.
Homework
Summarizing
Оцінювання.Бесіда з учнями.
Т: We have spoken about the gardening. You can do lots of things yourselves. Some of you are even super helpers! Thank you!