Розробка уроку-гри з теми "Travelling" для учнів 7 класу
Мета уроку:
-
Розширити лексичний запас учнів з теми "Travelling".
-
Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
-
Формувати вміння працювати в команді та розвивати критичне мислення.
Необхідні матеріали:
-
Флеш-картки із зображеннями та назвами різних видів транспорту та місць (літак, поїзд, автобус, готель, музей тощо).
-
Великий аркуш паперу або дошка.
-
Маркери або крейда.
-
Картки із завданнями для гри.
Хід уроку:
1. Вступна частина (5 хвилин)
-
Привітання: Вчитель вітає учнів та коротко розповідає про тему уроку.
-
Мотивація: "Сьогодні ми вирушимо у віртуальну подорож і дізнаємося багато цікавого про різні види транспорту та місця, які можна відвідати під час подорожі."
2. Активізація лексики (10 хвилин)
-
Гра "Показуха": Учні діляться на дві команди. Вчитель показує флеш-картку одному учню з кожної команди, і він повинен пояснити слово без використання слів (наприклад, показати літак, поїзд, автобус тощо). Інші члени команди повинні здогадатися, що це за слово.
-
Обговорення: Коли всі картки будуть вгадані, вчитель обговорює з учнями значення кожного слова.
3. Основна частина (20 хвилин)
-
Квест "Подорож світом":
-
Інструкція: Вчитель ділить учнів на команди по 4-5 осіб. Кожна команда отримує маршрутний лист із завданнями (картки з завданнями).
-
Завдання:
-
Зупинка 1: "Обери вид транспорту для подорожі з Києва до Лондона. Обґрунтуй свій вибір." (Учні повинні обрати транспорт і пояснити свій вибір, використовуючи нову лексику.)
-
Зупинка 2: "Придумайте та напишіть листа другу, який живе в Лондоні, розкажіть про ваші плани на подорож." (Учні повинні написати короткий лист, використовуючи нову лексику.)
-
Зупинка 3: "Намалюйте маршрут вашої подорожі на карті." (Учні малюють маршрут, позначають міста, які вони відвідають.)
-
Зупинка 4: "Підготуйте коротку презентацію про одне з міст, яке ви відвідаєте." (Учні готують та представляють презентацію іншим командам.)
4. Підсумкова частина (10 хвилин)
-
Презентації: Кожна команда представляє результати свого квесту (презентації, листи, маршрути).
-
Обговорення: Вчитель підсумовує урок, обговорює з учнями, що їм найбільше сподобалося, що було найскладнішим.
-
Рефлексія: Учні діляться своїми враженнями від уроку, що нового дізналися.
Домашнє завдання:
-
Написати короткий твір на тему "Моя мрійлива подорож". Учні повинні описати, куди б вони хотіли подорожувати, який транспорт обрали б, і що б вони робили під час цієї подорожі.