Розробка уроку-гри на тему "Travelling"

Про матеріал
Ця розробка уроку-гри допоможе вам створити цікаву та пізнавальну атмосферу на уроці англійської мови. Учні зможуть розширити свій лексичний запас, а також сформувати вміння працювати у команді та розвивати критичне мислення.
Перегляд файлу

Розробка уроку-гри з теми "Travelling" для учнів 7 класу

Мета уроку:

  1. Розширити лексичний запас учнів з теми "Travelling".
  2. Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
  3. Формувати вміння працювати в команді та розвивати критичне мислення.

Необхідні матеріали:

  • Флеш-картки із зображеннями та назвами різних видів транспорту та місць (літак, поїзд, автобус, готель, музей тощо).
  • Великий аркуш паперу або дошка.
  • Маркери або крейда.
  • Картки із завданнями для гри.

Хід уроку:

1. Вступна частина (5 хвилин)

  • Привітання: Вчитель вітає учнів та коротко розповідає про тему уроку.
  • Мотивація: "Сьогодні ми вирушимо у віртуальну подорож і дізнаємося багато цікавого про різні види транспорту та місця, які можна відвідати під час подорожі."

2. Активізація лексики (10 хвилин)

  • Гра "Показуха": Учні діляться на дві команди. Вчитель показує флеш-картку одному учню з кожної команди, і він повинен пояснити слово без використання слів (наприклад, показати літак, поїзд, автобус тощо). Інші члени команди повинні здогадатися, що це за слово.
  • Обговорення: Коли всі картки будуть вгадані, вчитель обговорює з учнями значення кожного слова.

3. Основна частина (20 хвилин)

  • Квест "Подорож світом":
    • Інструкція: Вчитель ділить учнів на команди по 4-5 осіб. Кожна команда отримує маршрутний лист із завданнями (картки з завданнями).
    • Завдання:
      • Зупинка 1: "Обери вид транспорту для подорожі з Києва до Лондона. Обґрунтуй свій вибір." (Учні повинні обрати транспорт і пояснити свій вибір, використовуючи нову лексику.)
      • Зупинка 2: "Придумайте та напишіть листа другу, який живе в Лондоні, розкажіть про ваші плани на подорож." (Учні повинні написати короткий лист, використовуючи нову лексику.)
      • Зупинка 3: "Намалюйте маршрут вашої подорожі на карті." (Учні малюють маршрут, позначають міста, які вони відвідають.)
      • Зупинка 4: "Підготуйте коротку презентацію про одне з міст, яке ви відвідаєте." (Учні готують та представляють презентацію іншим командам.)

4. Підсумкова частина (10 хвилин)

  • Презентації: Кожна команда представляє результати свого квесту (презентації, листи, маршрути).
  • Обговорення: Вчитель підсумовує урок, обговорює з учнями, що їм найбільше сподобалося, що було найскладнішим.
  • Рефлексія: Учні діляться своїми враженнями від уроку, що нового дізналися.

Домашнє завдання:

  • Написати короткий твір на тему "Моя мрійлива подорож". Учні повинні описати, куди б вони хотіли подорожувати, який транспорт обрали б, і що б вони робили під час цієї подорожі.

 

docx
Додано
8 листопада
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку