Розробка уроку-гри з англійської мови (англійська мова, трудове навчання) («Алфавіт. Повторення») 1 клас

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку з англійської мови та трудового навчання для 1го класу

Тип уроку – інтегрований урок - гра (урок англійської мови з елементами трудового навчання)


Перегляд файлу

Розробка уроку-гри з англійської мови

(англійська мова, трудове навчання)

(«Алфавіт. Повторення»)

1 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя англійської мови

НВК «Д/з – ЗОШ №2»

Іващенко Є.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Алфавіт . Повторення

 

Цілі: повторити алфавіт, написання букв, лексичні одиниці, назви кольорів;

повторити пісню «ABC» за допомогою відео;

тренувати учнів у роботі з пластиліном;

Розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів, навички написання англійських літер;

Сприяти розвиткові самостійності мислення і вміння працювати в групах;

Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської  мови.

 

Обладнання: плакат «The ABC»; запис пісні «The ABC» у форматі MP4; картки із завданнями (НО1), (НО2); пластилін та все для роботи з ним; комп’ютер, мультимедійний проектор, презентація PowerPointAlphabet  та презентація PowerPoint «Hello», ігрове поле (НО3), кубик з цифрами, фішки; набори з літерами та словами – кольорами для гри.

 

Тип уроку – інтегрований урок - гра (урок англійської мови з елементами трудового навчання)

 

Методичні  прийоми та вправи: на уроці використано наочні прийоми навчання за допомогою ТЗН – презентація PowerPointAlphabet”*, відеофільму*; пізнавальні ігри, робота в парах, групах, ігрові прийоми – командні змагання, прийом «моделювання літер» (за допомогою пластиліну моделюються літери англійської абетки).

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

  1. Організація класу
  1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель вітає клас, учні в свою чергу вітають вчителя віршиком:

T: Good morning, boys and girls.

Ps: Good morning, good morning,

      Good morning to you,

      Good morning, good morning,

      We are glad to see you.

T: Як ви ще можете привітатись англійською мовою? Якими словами?

Ch: Hi! Hello!

T: Давайте пригадаємо пісеньку «Нello»

(Матеріал презентації PowerPoint «Hello»*)

 

T: look at the blackboard. What can you see? (на дошці плакат з англійською абеткою) (TCl, P1, P2)

Ps: Учні називають букви алфавіту, пригадують слова, які починаються на ту чи іншу літеру. (використовується презентація в PowerPoint  «Alphabet (Revision)»*)

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

T: Today well revise the ABC and play lots of alphabet games.

 

  1. Мовленнєва розминка.

Діти співають пісню про алфавіт.

T: Let’s sing the song.

 

A — B — C — D — E — F — G

H — I — J — K — L — M — N — O — P

Q — R — S — T — U — V

W — X — Y — Z

X — Y — Z

 (за допомогою відео «Пісенька ABC»*)

 

  1. Основна частина

1. Повторення алфавіту та лексичних одиниць.

Примітка: Завдання А учні виконують у парах, завдання  B учні отримують за варіантами і виконують самостійно.

 

T: Connect the dots. Say what that is. (НО1)

HO1

T: Зєднай крапки з літерами на малюнках, скажи, що отрималось. T – CL, P1, P2

 

 

 

HO1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HO2

T: Зєднай крапки, запиши  і скажи, що зображено на малюнку. TCL, P1, P2

 

This is a _______________________.

This is a ____________________.

2. Повторення великої та малої літери англійської абетки.

На дошці великий равлик з великими літерами на панцирі. Поруч – маленькі равлики з малими літерами. Учні в командах добирають до великої літери малу (з’єднуючи маркером велику і малу літери).

 

 

 

 

  1. Повторення назв кольорів: учні в групах по 3 – 4 учні отримують слова – назви кольорів, розрізані на окремі літери*. Завдання – якомога швидше зібрати слово, назвати його по літерах (spelling) , назвати колір, який отримався.

 

  1. Фіз. Хвилинка

T: This is my right hand,

I'll raise it up high (Raise the right hand)

This is my left hand,

I'll touch the sky. (Raise the left hand.)

Right hand, (Show the right palm.)

Left hand, (Show the left palm)

Roll them around. (Roll hands around)

 

  1. Моделювання.

T: Take your plasticine. Take green (red, yellow, brown….) colour. Make the letter.

(Вчитель називає по черзі літери, учні виготовляють їх з пластиліну)

A L P H A B E T (в результаті отримуємо слово «alphabet»)

(Учням дається хвилинка для прибирання робочих місць, для виставки робіт)

 

  1. Повторення написання літер англійської абетки.
  1. Повторення порядку літер в абетці:

Гра «Склади абетку» 

( Клас ділиться на команди . Кожній групі дається набір англійських літер (в якому є як великі так і малі літери) і вони складають абетку. Виграє, хто перший виконає завдання.

 

  1. Гра «Missing letters» (продовжуємо працювати в командах, кожна з команд отримує ігрове поле – HO3 і кубик з цифрами й фішки. По черзі гравці команди кидають кубик – якщо фішка потрапляє на вільне поле, гравець повинен написати відсутню літеру. У разі потрапляння фішки на поле де вже є літера – учень називає цю літеру, і пригадує слова, що починаються з цієї літери).

 

 

 

 

НО3

 

 

  1. Заключна частина

        Домашнє завдання:

          Скласти казку про букви англійського алфавіт (або намелювати на що    схожі літери англ. абетки)

Підсумки уроку:

           Т: Well done, children! You have worked very hard today. I thank you for your work.

  • Did you like our lesson?
  • What did you like best?

Our lesson is over. Good-bye!

 

 

 

 

Джерела:

*Матеріали до презентації  PowerPoint «Hello».:

*відео «Пісенька ABC»

 http://www.lovelylanguage.ru/for-kids/alphabet/127-alphabet-classic-song

* У презентації  Microsoft PowerPoint «Alphabet (Revision)» використанням малюнків з мережі Internet.

*картки для парної, групової, індивідуальної роботи –(НО1, НО2, НО3) :

 

 

1