Розробка уроку математики для дітей з порушенням слуху з теми "Додавання і віднімання мішаних чисел"

Про матеріал
Розробка уроку з математики 5 клас для дітей з порушенням слуху з теми "Додавання і віднімання мішаних чисел"
Перегляд файлу

1

 

Урок математики  в 5 класі

Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.

Мета: відпрацювати навички використання алгоритмів додавання і віднімання мішаних чисел, розв’язувати завдання, в яких передбачено виконання цих дій; сприяти розвитку уваги, пам’яті, мислення, слухового сприймання та зв’язного мовлення; корегувати вимову; виховувати дисциплінованість та інтерес до уроків математики.

Тип уроку: застосування вмінь і навичок.

Хід уроку.

I.Організаційний момент.(за екраном)

-Встаньте! Станьте рівно.

-Добрий день!

-Дівчата сідайте. Хлопці сідайте.

-Сядьте рівно, красиво.

-Як ти мене чуєш?

II. Слухова зарядка.(за екраном)

-Який зараз буде урок?

-Що ми вивчали на минулому уроці?

-Яке було домашне завдання?

III. Перевірка домашнього завдання.(за екраном)

  1. Вправа «Мікрофон»
  • Як додати додати два дроби з однаковими знаменниками?
  • Як додати два мішаних числа?
  • Як відняти два мішаних числа?
  1. Гра «Математичне лото»

(Учні отримують картки із прикладами і перевіряють правильність виконання домашнього завдання.)

- Діти, якщо ви правильно вирішили приклади, то на зворотньому боці карток повинен з’явитися малюнок. У кого з’явився малюнок? Хто на ньому зображений?

 

ІV. Актуалізація і корекція опорних знань, умінь, навичок. (слухо-зорово)

 

      Діти! До нас сьогодні на урок завітав  мультиплікаційний герой Віні-Пух. Пам’ятаєте,   якось він вирішив скуштувати меду, який він дуже полюбляє. Мед стояв у горщиках на полицях. Віні-Пух хотів дістати горщик, де було найбільше меду, але цей горщик знаходився на верхній полиці. І коли Віні поліз за ним, він похитнувся і впав. А коли  падав, то зачепив інші горщики. І майже всі горщики попадали з полиці.

     Діти, давайте допоможемо Віні розставити всі горщики по полицям, але будь-ласка, зверніть увагу на полиці, там залишилось по одному горщику, знайдіть відповідність і правильно розставте горщики. Учні працюють в парах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Оцінювання. За виконання завдання без помилок учні  отримають 3 бали,   1-3 помилки – 2 бали,  4-6 помилок – 1 бали,  7 і більше  помилок  - 0 бал (отриману оцінку учні виставляють на червоній пелюстці квітки)

      Перетворити неправильні дроби в правильні.

;    ;   ;   ;  

 

За кожне правильно виконане перетворення учень отримує додатковий бал.

 

V. Повідомлення теми, мети і завдань.

с/з – Сьогодні на уроці ми продовжимо розв’язувати вправи на додавання і віднімання мішаних чисел.

с/з –Отже, тема нашого уроку «Додавання і віднімання мішаних чисел».

з/е – Яка тема уроку?

з/е – Сядьте рівно, відкрийте зошити, запишіть число, класна робота. Запишіть тему уроку.

 

VI. Осмислення змісту і послідовності застосування способів виконання дій.(с/з)

     Віні-Пуху так сподобалась математика, що він сам  вирішив розв’язувати приклади. Давайте з вами перевіримо, як він це зробив.

Вправа «Знайди помилку»

    На слайдах з’являються приклади, учні, за допомогою сигнальних карток, сигналізують правильно чи не правильно розв’язані приклади (зелений колір – «так», червоний – «ні»)

                                1)              2) 

                                              3)                      4)

                                              5)                 6)

                                              7)                  8)

          Оцінювання. Якщо учні не зробили жодної помилки одержують 2 бали, до 4 помилок – 1 бал. 

(отриману оцінку учні виставляють на жовтій пелюстці квітки)

 

Розв’язування задач.

 

Пам’ятаєте, спробу  Віні-Пуха

скуштувати меду за допомогою

повітряних кульок. І чим ця

спроба закінчилася? Так, він

упав з дерева. А коли він упав,

його тирсовий мозок, почав

працювати. І Віні-Пух почав

складати задачі.

Ось послухайте.

  (Усно)   Для привітання своїх друзів зі святом 8-го Березня  Віні-Пух придбав 17 листівок. На п’яти з них було зображено троянди, на восьми – тюльпани, а на чотирьох – конвалії. Яку частину всіх листівок складають листівки кожного виду?

(Письмово) На день народження Іа хотів приготувати тістечка «Наполеон» та «Зірочка». Причому на тістечка «Напалеон» витратив на кг крему більше, ніж на тістечка «Зірочка». Скільки крему витрачено на всі тістечка, якщо на тістечка «Зірочка» пішло кг крему?

Оцінювання (отриману оцінку учні виставляють на зеленій пелюстці квітки)

Самостійне виконання учнями завдань  .

Самостійна робота за індивідуальними картками.

 

                     

                       

 ;    ;;  

Оцінювання (отриману оцінку учні виставляють на блакитній пелюстці квітки).

VI. Підсумки уроку (з/е).

-Який зараз був урок?

-Яка була тема уроку?

- Як додати два дроби з однаковими знаменниками?

- Як додати два мішаних числа?

Оцінювання роботи учнів 

Підрахуйте отримані бали і запишіть їх в серцевинку квітки. У кого скільки вийшло балів?

VIII. Повідомлення домашнього  завдання.(с/з)

Повторити правила в словнику, виконати № 1150, 1152 за підручником.

Додаткове завдання для дівчат № 1156.

з/е – Встаньте. Урок закінчено. До побачення.

doc
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 січня 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку