Розробка уроку математики в 1 класі

Про матеріал
Розробка уроку математики в 1 класі з теми "Таблиці додавання і віднімання числа 7"
Перегляд файлу

Тема . Таблиці додавання і віднімання числа 7.

Мета : скласти та засвоїти табличні випадки додавання і віднімання числа 7 , вдосконалювати навички усних обчислень в межах вивчених таблиць, формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, виховувати допитливість та охайність при письмі.

 

                             Хід уроку

 І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Пролунав уже дзвінок —

Починається урок.

Встаньте, діти, не лініться,

Усі дружно посміхніться.

Щоб урок пройшов цікаво,

 Всі берімося до справи.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати приклади та задачі. А допомагати нам будуть наші пернаті друзі .

2. Усна лічба.

- робота над математичним променем;

- завдання «Ланцюжок дружніх чисел»;

- робота в парах «Будиночок друзів»;

- завдання -гра “Швидка відповідь”

 Порахуйте від 1 до 10. (Хлопчики)

 Порахуйте від 10 до 1. (Дівчатка)

 Яке число передує числу 9; 4 ; 7 ?

 Яке число слідує за числом 5;  8 ?

 Назвіть  сусідів числа 7.

 Назвіть найменше двоцифрове число;

 Назвіть найбільше одноцифрове число.

       Перший доданок 4, другий — 3. Обчисліть суму.

- Гра «Фотограф».

 

2) Віршовані задачі.

1. У садок до годівниці

Прилетіли дві синиці

Потім ще 4 птиці .

Скільки птиць на  годівниці? ( 2 + 4 = 6 )

 

2. Дві синички невеличкі

На сосні сиділи.

Ще одна мала синичка

Звідкись прилетіла.

Скільки стало їх?      (2+1=3)

 

3.Вже летять до годівниці,

Горобець і три синиці.

Скільки пташечок, скажіть,

Будуть вдячні за обід?    (1+3=4)

II. Опрацювання нового матеріалу

1.Каліграфічна хвилинка.

- Для хвилинки каліграфії пропоную вам записати цифру 7

 А ще вона підготувала завдання – гру  «Білосніжка та сім гномів». (повторення складу числа 7 ).

2. Складання таблиці додавання числа 7 .

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

3.Робота з зошитом.

1. с.  №2 (самостійна робота)

 

Фізхвилинка

4. Робота зі складом числа 7-  «Пампони»

ІІІ. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.

І тут нас  із новим завданням зустрічає …

До нас завітала дивна птиця.
Світла денного боїться,
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
- Ху -ху -ху! - кричить, співа.
Відгадали, хто? ... (Сова.)

1.Вставити пропущені числа .

 

 

 

 

 

 

2. Робота над задачами  .

   Вправа «Мозковий штурм».

- З чого складається задача?

 

УМОВА   ЗАПИТАННЯ    РОЗВ’ ЯЗАННЯ    ВІДПОВІДЬ

  1. Розв’язування задачі на дошці.

3. Самостійна робота .

 Обчисли. Добери відповідні числа.   1варіант – 1-ий стовпчик ; 2варіант – 2-ий стовпчик .

IV.  Підсумки уроку

-Скільки днів тижня? ( 7 )

-Скільки кольорів веселки?

-Скільки ноток ми знаємо?

- Чиє завдання, на вашу думку було найцікавішим?

1)Вправа «Чарівні окуляри».

Цей урок мене навчив…

 Мені  сподобалося…

 Найскладніше  було…

 Найлегше  було…

 

  • Сьогодні ви -  молодці, з роботою вправились усі!

Я дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 травня 2023
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку