Тема . Таблиці додавання і віднімання числа 7.
Мета : скласти та засвоїти табличні випадки додавання і віднімання числа 7 , вдосконалювати навички усних обчислень в межах вивчених таблиць, формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, виховувати допитливість та охайність при письмі.
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Пролунав уже дзвінок —
Починається урок.
Встаньте, діти, не лініться,
Усі дружно посміхніться.
Щоб урок пройшов цікаво,
Всі берімося до справи.
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати приклади та задачі. А допомагати нам будуть наші пернаті друзі .
2. Усна лічба.
- робота над математичним променем;
- завдання «Ланцюжок дружніх чисел»;
- робота в парах «Будиночок друзів»;
- завдання -гра “Швидка відповідь”
– Порахуйте від 1 до 10. (Хлопчики)
– Порахуйте від 10 до 1. (Дівчатка)
– Яке число передує числу 9; 4 ; 7 ?
– Яке число слідує за числом 5; 8 ?
– Назвіть сусідів числа 7.
– Назвіть найменше двоцифрове число;
– Назвіть найбільше одноцифрове число.
– Перший доданок 4, другий — 3. Обчисліть суму.
- Гра «Фотограф».
2) Віршовані задачі.
1. У садок до годівниці
Прилетіли дві синиці
Потім ще 4 птиці .
Скільки птиць на годівниці? ( 2 + 4 = 6 )
2. Дві синички невеличкі
На сосні сиділи.
Ще одна мала синичка
Звідкись прилетіла.
Скільки стало їх? (2+1=3)
3.Вже летять до годівниці,
Горобець і три синиці.
Скільки пташечок, скажіть,
Будуть вдячні за обід? (1+3=4)
II. Опрацювання нового матеріалу
1.Каліграфічна хвилинка.
- Для хвилинки каліграфії пропоную вам записати цифру 7
А ще вона підготувала завдання – гру «Білосніжка та сім гномів». (повторення складу числа 7 ).
2. Складання таблиці додавання числа 7 .
.
3.Робота з зошитом.
1. с. №2 (самостійна робота)
Фізхвилинка
4. Робота зі складом числа 7- «Пампони»
ІІІ. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.
І тут нас із новим завданням зустрічає …
До нас завітала дивна птиця.
Світла денного боїться,
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
- Ху -ху -ху! - кричить, співа.
Відгадали, хто? ... (Сова.)
1.Вставити пропущені числа .
2. Робота над задачами .
Вправа «Мозковий штурм».
- З чого складається задача?
УМОВА ЗАПИТАННЯ РОЗВ’ ЯЗАННЯ ВІДПОВІДЬ
3. Самостійна робота .
Обчисли. Добери відповідні числа. 1варіант – 1-ий стовпчик ; 2варіант – 2-ий стовпчик .
IV. Підсумки уроку
-Скільки днів тижня? ( 7 )
-Скільки кольорів веселки?
-Скільки ноток ми знаємо?
- Чиє завдання, на вашу думку було найцікавішим?
1)Вправа «Чарівні окуляри».
Цей урок мене навчив…
Мені сподобалося…
Найскладніше було…
Найлегше було…
Я дякую вам за роботу.