План-конспект уроку з французької мови у 7 класі (3-ій рік навчання) та тему «Моє улюблене свято».
Урок узагальнює знання учнів з теми «Свята» з використанням проектної роботи. До уроку є також презентація у розділі «Матеріали до уроків»
1
Тема уроку: Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення по темі «Моє улюблене свято»
Тип уроку: комбінований
Метод проведення: словесний, наочний, пошуковий, робота з проектами
Мета:
Освітня: повторити й активізувати лексику теми;
продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення;
тренувати учнів в аудіюванні;
навчати висловлювати і обґрунтовувати свою думку;
Розвивальна:
розвивати комунікативні здібності учнів;
розвивати вміння співпрацювати;
розширювати знання учнів про свята в Україні.
Виховна:
виховувати повагу до традицій українського народу.
Обладнання: мультимедійна система, проекти до різних свят, ілюстрації.
Хід уроку
Aujourd’hui nous parlerons des fêtes. Depuis quelques leçons nous apprenons avec vous beaucoup de lexiques, nous lisons les textes, nous faisons des dialogues. Et maintenant vous devez dire quelle est votre fête préférée. Comment célébrez-vous cette fête? Pourquoi aimez-vous cette fête?
Vous avez préparé les projets pour aujourd’hui. Donc, commençons!
На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про свята. Протягом кількох попередніх уроків ми з вами вивчали свята, опрацьовували нову лексику, читали та перекладали тексти, складали діалоги. А тепер ваше завдання дати відповідь на питання: «Яке ваше улюблене свято?», та пояснити чому. На сьогодні ви підготували проекти на тему: «Моє улюблене свято». Отже, починаємо!
Діалог учителя з учнями.
Учні відповідають на запитання вчителя.
а) Вчитель пропонує учням прослухати відеоролик пісні і потім сказати, кому присвячена ця пісня і про яке свято йдеться.
Пісня «Elle» Melissa.
Учитель зачитує слова пісні і разом з учнями робить переклад.
б) Діалог Учитель-Учні по темі.
Один з учнів зачитує вітальну листівку для мами.
в) Хтось з учнів розповідає поезію «Ma mère».
г) Робота з віршем «Une maman»
Вірш висвітлений на екрані, учитель зачитує, учні повторюють і разом перекладають.
д) Представлення проекту.
2) Робота з проектом «День народження».
а) Монологічне мовлення по темі. Учні розповідають, чому День народження є одним з найулюбленіших свят дітей, як вони його святкують.
б) Ведення діалогу.
Двоє учнів розігрують діалог, як можна запросити друга на День народження.
Одна з учениць, яка готувала проект, зачитує запрошення, інша – демонструє картинки, на яких зображенні різні подарунки.
Всі інші учні розповідають, що ще можна подарувати другу на День народження.
в) Обговорення мультимедійного проекту, підготовленого вчителем.
Учні розповідають, що вони бачать на екрані (іменинник задуває свічки на святковому торті), зачитують побажання.
Учитель пропонує учням віршовані побажання: зачитує, перекладає, пояснює нові слова. Учні повторюють за вчителем і записують в зошит.
г) Пісня «Joyeux anniversaire»
Ввесь клас хором співає пісню, відеоролик якої транслюється на екрані.
а) Діалог по темі.
Учитель запитує учнів, яке свято вони будуть святкувати через тиждень. Яке свято полюбляють діти найбільше?
б) Робота з текстом.
На екрані – текст про свято Святого Миколая. Учні ланцюжком зачитують, перекладають, обговорюють.
в) Прослуховування відеоролика – пісні «Petit Papa Noël».
Приспів всі заспівують хором.
Вчитель декламує вірш «Nouvel An»
Обговорення свята по проекту: коли святкуємо, як, що бажаємо?
На екрані вчитель поетапно транслює святкування Нового Року.
На завершення пісня «Vive le vent».
Вчитель зачитує опис свята, учні говорять, про яке свято йдеться мова.
Написати коротку розповідь про своє улюблене свято.
2)Підведення підсумків уроку. Оцінки.