Розробка уроку на тему "Family" за підручником О. Карпюк (2 клас)

Про матеріал
Підсумковий урок на тему " Сім'я", який містить різні види роботи та додаткові матеріали до уроку
Перегляд файлу

 

 

Тема: MEET MY FAMILY. NOW I CAN…

Мета: Повторити і закріпити лексичний матеріал теми.

           Закріпити вживання структур «This is…», «Who is this?», «I am…», «Is

           this…?», «She/he is…».

           Розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення.

           Повторити і закріпити назви числівників від 1до 20.

           Практикувати у читанні та аудіюванні.

           Розвивати навички письма.

           Виховувати культуру мовлення.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь, навичок.

Методи, прийоми і форми роботи: робота у парах та групі, асоціативний кущ, інтерактивна гра, презентація.

Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіододаток до підручника, картки з фоніксами, картки з зображенням членів родини, картки з числівниками.

 

 

Procedure

1.Greeting:   T: Good morning, children! How are you today?

                       Ps: I’m fine, thank you! How are you?

                       T: I’m fine, thank you!

                       T: Nice to see you!

                       Ps: Nice to see you, too!

 2. Aim: Сьогодні ми з вами повторимо все те, що вивчали протягом теми Meet my family. Ми будемо співати, читати, писати, грати в ігри, рахувати, а також кожен з вас познайомить нас зі своєю родиною.

 3. Warming up:

 1) пісня «Is this your father? »

 2) гра « Hot card» (Учні розташовуються колом, вчитель дає одному з учнів картку з зображенням одного з членів родини. Учні швидко передають картку по колу під музику. Коли музика зупиняється, учні разом запитують «Who is this?», а той, в кого опинилася картка, має назвати члена родини,

 

 

 

який на ній зображений.)

 4. Асоціативний кущ «Family». На дошці малюнок, на якому зображена сімя. Вчитель дає учням картки із зображенням різних предметів, учні повинні обрати з них ті, що пов’язані з сімєю і утворити з них асоціативний  кущ.

 5. Speaking: ex.2, p.34. Учні розглядають малюнки та складають до них речення за зразком.

6. Reading:

1) на дошці картки з фоніксами, спочатку учні читають слова разом, потім декілька учнів читають їх, а інші слухають уважно і плескають в долоні, якщо почули помилку. А потім дружно виправляють слово, у якому була помилка.

2) ex.3, p. 34. Спочатку учні разом читають подані слова, потім ланцюжком.

7. Physical activity: “Clap your hands”.

 (https://www.youtube.com/watch?v=1SK8t_fspgw)

8. Revising numbers 1-20:

1) учні всі разом називають числівники на дошці;

2) гра «Missing number» (на дошці картки з числівниками, учні запам’ятовують числівники, потім вчитель просить їх заплющити очі і ховає одну з карток; коли учні розплющують очі, вони мають назвати число, яке зникло).

9.Writing: ex.1, p.19(Wb). Учні утворюють імена за зразком та записують їх.

10. Checking on the homework: Учні демонструють малюнки своєї сім’ї та розповідають про неї:

         Meet me family. This is my mother. Her name is…This is my father. He isetc.

11. Summing up: Заключна бесіда з учнями (Чи цікавим був урок? Чого ви сьогодні навчились? Що ми сьогодні пригадали? Що було найскладнішим?)

12. Hometask: ex.3, p. 19(Wb) Записати назви малюнків.

13.Farewell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

 

 

sister

                                    brother

                                     father

                               mother

grandfather

grandmother

uncle

aunt

baby

cousin

Картинки по запросу картинка книга

book

Картинки по запросу обезьянка картинка

monkey

Картинки по запросу мячик

ball

pencil

Кот, рисунок для детей, PNG

 

cat

Картинки по запросу яблоко

apple

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 травня 2020
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку