Тема: Кінематограф (El cine)
Очікуваний результат: На кінець уроку учні:
Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, картки, qr-коди.
Схематичний план уроку
І |
Початок уроку |
хв |
|
1 |
Організаційний момент |
2 |
|
2 |
Повідомлення теми |
3 |
|
ІІ |
Основна частина уроку |
|
|
3 |
Перевірка домашнього завдання |
10 |
|
4 |
Формування навичок аудіювання |
12 |
|
5 |
Практика ДМ |
13 |
|
ІІІ |
Заключна частина уроку |
|
|
6 |
Повідомлення домашнього завдання |
2 |
|
7 |
Підбиття підсумків |
3 |
|
Хід уроку
Етап. Мета. Прийом. |
Зміст |
Етап 1. Організація класу. Мета: організація навчального процесу в класі. Прийом: вступне слово вчителя.
|
M.: ¡Buenos dias! Al.: ¡Buenos dias, maestro! M.: ¡Sentaos! ¿Cómo estás? ¿ Quién falta hoy? Al.:..........
|
Етап 2. Повідомлення теми Мета: введення у мовне середовище, оголошення теми уроку Прийом: відповіді на питання
|
М.: Tengo la pregunta para vosotros. ¿Qué preferís a hacer en tiempo libre? Al.:….. М.: Ahora mirad a la pantalla, tratad a adivinar cual es nuestro tema para este clase. Al. : las películas. |
Етап 3. Перевірка домашнього завдання Мета: перевірити знання НЛО Прийом: робота з mind maps, виконання лексичних вправ
|
М.: Aquí tenemos los ojos de papel con esquema. Vosotros tenéis que recordar todos los géneros de películas que sabéis y escribirlos. ¿Estáis listos? Vamos a hacer un ejercicio y revisar vuestras respuestas. Mirad a la pantalla. Vamos a empezar con...Lee la discripción y nombra el género. |
Етап 4. Формування навичок аудіювання Мета: вчити учнів сприймати усне мовлення Прийом: активне слухання, виконання лексико-граматичних вправ
|
М.: Ahora vamos a escuchar la conversación telefónica de Beca y Beatriz, se ponen de acuerdo ir al cine. Escuchad atentamente. Completad el dialogo Marca la respuesta correcta https://www.youtube.com/watch?v=51gD_kLJTe8
Перевірка за допомогою програми Plickers
|
Етап 5. Практика ДМ Мета: удосконалення комунікативних навичок Прийом: відповідь на запитання за темою
|
М.: Yo tengo unas tarjetas con preguntas sobre nuestra tema. Vosotros tenéis que tomar una tarjeta, leer la pregunta y, por supuesto, contestarla. Empexamos con... |
Етап 6. Повідомлення домашнього завдання |
Написати власний діалог по зразку |
Етап 7. Підбиття підсумків |
Muchísimas gracias por vuestro trabajo, chicos. La clase que viene vamos a seguir trabajando. Y ahora, a descansar. |