Розробка уроку на тему "Фільми"

Про матеріал
Очікуваний результат: На кінець уроку учні: • Удосконалять навички читання та аудіювання; • Покращать лексичні навички (використання у мові ЛО з теми); • Вмітимуть складати зв’язне усне висловлення за поданою темою Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, картки, qr-коди.
Перегляд файлу

Тема: Кінематограф (El cine)

 

Очікуваний результат: На кінець уроку учні:

  • Удосконалять навички читання та аудіювання;
  • Покращать лексичні навички (використання у мові ЛО з теми);
  • Вмітимуть складати зв’язне усне висловлення за поданою темою

 

Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, картки, qr-коди.

 

Схематичний план уроку

І

Початок уроку

хв

1

Організаційний момент

2

2

Повідомлення теми

3

ІІ

Основна частина уроку

 

3

Перевірка домашнього завдання

10

4

Формування навичок аудіювання

12

5

Практика ДМ

13

ІІІ

Заключна частина уроку

 

6

Повідомлення домашнього завдання

2

7

Підбиття підсумків

3

 

 

Хід уроку

 

Етап. Мета. Прийом.

Зміст

Етап 1. Організація класу.

Мета: організація навчального процесу в класі.

Прийом: вступне слово вчителя.

 

 

 

M.: ¡Buenos dias!

Al.: ¡Buenos dias, maestro!

M.:  ¡Sentaos! ¿Cómo estás? ¿ Quién falta hoy?

Al.:..........

 

Етап 2. Повідомлення теми

Мета: введення у мовне середовище, оголошення теми уроку

Прийом: відповіді на питання

М.: Tengo la pregunta para vosotros. ¿Qué preferís a hacer en tiempo libre?

Al.:…..

М.: Ahora mirad a la pantalla, tratad a adivinar cual es nuestro tema para este clase.

Al. : las películas.

Етап 3. Перевірка домашнього завдання

Мета: перевірити знання НЛО

Прийом: робота з mind maps, виконання лексичних вправ

М.: Aquí tenemos los ojos de papel con esquema. Vosotros tenéis que recordar todos los géneros de películas que sabéis y escribirlos.

     ¿Estáis listos? Vamos a hacer un ejercicio y revisar vuestras respuestas. Mirad a la pantalla. Vamos a empezar con...Lee la discripción y nombra el género.

Етап 4. Формування навичок аудіювання

Мета: вчити учнів сприймати усне мовлення

Прийом: активне слухання, виконання лексико-граматичних вправ

М.: Ahora vamos a escuchar la conversación telefónica de Beca y Beatriz, se ponen de acuerdo ir al cine. Escuchad atentamente.

      Completad el dialogo

      Marca la respuesta correcta

https://www.youtube.com/watch?v=51gD_kLJTe8

 

Перевірка за допомогою програми Plickers

 

https://www.plickers.com

Етап 5. Практика ДМ

Мета: удосконалення комунікативних навичок

Прийом: відповідь на запитання за темою

М.: Yo tengo unas tarjetas con preguntas sobre nuestra tema. Vosotros tenéis que tomar una tarjeta, leer la pregunta y, por supuesto, contestarla. Empexamos con...

Етап 6. Повідомлення домашнього завдання

Написати власний діалог по зразку

Етап 7. Підбиття підсумків

Muchísimas gracias por vuestro trabajo, chicos. La clase que viene vamos a seguir trabajando. Y ahora, a descansar.

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку