Розробка уроку на тему "My home"

Про матеріал

Урок систематизації та узагальнення знань по темі «Мій дім». Англійська мова, 5 клас. Метою уроку є активізувати і закріпити лексичний матеріал теми; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; продовжувати формувати навички аудіювання; повторити граматичний матеріал теми; навчати учнів зосереджувати увагу під час виконання завдань;

виховувати охайність і любов до праці. До конспекту додається презентація (розділ «Матеріали до уроків»)

Перегляд файлу

 

Тема: Розвиток навичок усного мовлення по темі «Мій дім».

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань

Метод проведення: словесний, наочний, пошуковий, робота в малих групах.

Мета:

активізувати і закріпити лексичний матеріал теми;

розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;

продовжувати формувати навички аудіювання;

повторити граматичний матеріал теми;

навчати учнів зосереджувати увагу під час виконання завдань;

виховувати охайність і любов до праці.

Обладнання:

 мультимедійна система, роздруківки, таблиці, картки для роботи в малих групах.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

1) Привітання:

Good morning, children! Nice to see you!

Учні:

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

  • Let’s remember our favourite song!

Пісня “Hello, how are you?” (учні співають хором)

Учні відповідають на запитання вчителя:

  • I’m fine! I’m OK! I’m all right! I’m well! I’m wonderful! I’m so-so! I’m very well! I’m happy!
  • I see all are present. Well, now to work! Be attentive and listen to me!

2) Повідомлення теми та завдань уроку:

During the several lessons, we were learning with you a big topic “My home”. We learnt a lot of new words and word-combinations such as, for example, kinds of rooms. We were describing these rooms, so we already know different things of furniture and dishes. Describing the rooms we learnt prepositions of place. We were also speaking a lot about the house and what do we like to do and what do we dislike to do at home. We made up many dialogues on this topic. We also learnt Future Indefinite Tense and modal verbs have to/must and did many exercises. So, let’s revise and refresh our past material.

3) Введення в іншомовну атмосферу.

Діалог учителя з учнями про будинок.

  • Do you live in a house or in a flat?
  • Is it big or small?
  • Do you like your house?

And now, look at the screen and listen to the video.

(учні переглядають відеоролик про дім і кімнати в ньому)

  • So, how many rooms are there in your flat?
  • Is there a study in your flat?
  • How many bedrooms are there in your house?
  • What kinds of rooms have we got in our house?

4) Перевірка домашнього завдання.

Учні зачитують коротке повідомлення про свій дім з зошита.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Аудіювання «What is the room?»

Учні слухають опис різних кімнат і кажуть, про яку кімнату йдеться. Після кожної правильної відповіді вчитель показує на екрані картинку тієї чи іншої кімнати з описом меблів і учні характеризують ці картинки. (Використовується мультимедійна система: презентація по темі)

  1. Робота на дошці.

Учні по черзі називають види кімнат і записують на дошці в пелюстки квітки, всередині якої написано «flat».

  1. Фізична та мовленнєва розминка.

Пісня “Clap your hands”

  1. Розвиток умінь мовлення.
  • Have you got your own room? Is your room big or small?

Describing our room we use prepositions of place. Here you see these prepositions. (На дошці вивішені роздруківки з прийменниками місця)

  • Now, listen to the song and repeat these words.

(Учні співають пісню, переглядаючи відеоролик)

  • So, we have got a room. Where is the bed? Where is …. ?

(На екрані картинка кімнати)

Учні відповідають на запитання вчителя по картинці.

  1. Розвиток навичок монологу.
  • Who can describe his room?

(Кілька учнів по бажанню розповідають про свою кімнату, презентуючи малюнок чи фото)

  1. Робота в малих групах з завданнями на картках. Ведення діалогу по темі «Допомога вдома».

а) з використанням майбутнього неозначеного часу:

What will you do about the house on weekends?

(учні пригадують вживання та утворення майбутнього часу, опираючись на схеми, вивішені на дошці)

б) з використанням модальних дієслів have to та must

What do you have to do every day?..

в) What do you like to do at home? And what do you dislike to do at home?

7) Розповідь вірша «I help my mummy»

(Учні хором розповідають вірш, вивчений на попередніх уроках)

 

  1. Гра: «Знайди зайве слово»

На екрані завдання для кожної групи.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Підготуватись до тематичної контрольної роботи.

  1. Підведення підсумків уроку. Оцінки.

На завершення діти співають пісню «My home»

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 листопада 2018
Переглядів
1645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку