Розробка уроку на тему"Свійські тварини"

Про матеріал
Ознайомлення з правилами читання буквосполучення [ оо];введення нової лексики; розвиток діалогічного та монологічного мовлення.
Перегляд файлу

 

Domestic animals

      Цілі:  ознайомити з правилами читання буквосполучення «оо»; ознайомити з новими лексичними одиницями: good, book, room, spoon, boot, look, too: практикувати учнів у вживанні фраз I like, I don't like  у мовленні; розвивати вміння вести  діалог , мовну здогадку, інтерес до вивчення англійської мови.

 Обладнання: картки, малюнки, аудіозапис, презентація,

 

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

1. Привітання

 Т. Good morning, children. I’m glad to I see you.

 Cl. Good morning teacher. We are glad J to see you too.

T. I’m fine today and how are you?

 Pupils. (I’m O.K. I’m so-so. I’m bad. I’m very well.)

T. Who is on duty today?

P. I’m.

T. Who is away from our lesson today? P. All are present.

T. That’s very well. Let’s start our lesson.

2.Фонетична зарядка

Let’s train our Mr. Tongue. M r. Tongue дуже любить гратися “m'', “n”, “l”. А сьогодні він вирішив поприбирати у своєму будинку. Він відкрив широко двері “є", повиносив ки¬лимки і почав вибивати “t”, “d”, стомився і сказав “h”.

3. Мовна розминка

а) Повторення розмовних фраз

 Hello, what is your name? Where do you live? How old are you? Nice to meet you. Bye.

 б) Діалогічне мовлення. (Працюють дві пари.)

 Зразок діалогу

---       Hello!

 Ні!

 What is your name?

 My name is Iryna and what is your name'?

 My name is Yevhen.

---          Where do you live?

 I live in Kirov street and you?

 I live in Peremoha street, How old are you?

 I am 10 and you?

 І am 10 too. Nice to meet you.

 Nice to meet you too. Bye-bye.

 Bye.

II. Основна частина уроку

1. Активізація лексики попередніх тем.

Т. Нам потрібно написати дату. Дня цього давайте повторимо назви днів тижня.

Учні {хором). Sunday, Monday.

Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

T. It is Friday today.

Ps. No, It is Monday today.

T. Open your exercise-books and write down the date, please.

2.Гра «екзамен»

T. А зараз ми побачимо, хто краще знає вивчені букви: Ми це зробимо у вигляді «екзамену».

Завдання. Учень підходить до столу, бере картку із зображенням звука, називає його і шукає відповідну йому букву серед карток із зображенням букв.

E.g.| i| - Yy, Ii; |kl - Сс, Кк

3.Гра «Віднайди знайомі слова»

* Ягода — Berry

* Чорний — Black

* Сім’я — Family

* Великий — Big

* Чашка — Сuр

* Цукерка  _ Candy

4.ПИСЬМО

Склади речення зі слів і запиши їх (роздавальні картки).

  1. dog / big / a very / It is.
  2. hat / has / a black / Ivan / little. j
  3. is/ in/ My/ my /puppy/ hand. \
  4. Ira / a good / has/bed / her / on/doll

        5) cat/a big/black/It is. 

5.Читання

 

1) have a very big candy. Andy has a very little berry My candy is in

my hand. His berry is in his cup.

               2)Dina has a big clock. I have a very little lamp. My lamp is in my bag. Her clock is on her desk.

              3)A have a little red hat. Sandy has a big black cap. My hat is on my bed. His cap is in his hand.

6. Фізкультхвилинка

{Пісня з рухами на мелодію «Веселі каченята«.)

One and two and three and four,

We are dancing on the floor, —

We are dancing on the floor Clap, clap, clap, clap.

Five, six and seven, eight Щ; can dance and we can play We can dance and we can play Clap, clap, dap, dap,

7.Ознайомлення з новими лексичними одиницями

а) Ознайомлення з правилами читання буквосполучення “оо”

б) Читання слів на картках book, look, room, spoon, boot, foot, too

в) Вправа -гра “Capitan Flint

Кому вдасться провести корабель  з пасажирами на борту через рифи й не потонути в океані. Сильний : учень веде корабель — читає слова зі вправи, а весь клас повторює за ним. Так триває до першої помилки (рифу). Спроб може бути три-чотири. Найкращим капітаном стане той, кому вдасться провести свій корабель, тобто прочитати всі слова вправи без помилок.

                [u:]                   [u]

soon—moon cool—cook— wood—took

fool—root—tool book—look—good

boom— food — too foot — hook — wool

bool—pool—goon hood—nook—soot

г) ознайомлення з новими лексичними одиницями .

a book — книга;

a room — кімната;

a boot — черевик;

a spoon — ложка;

good — хороший,-а, -е, -і;

too—також;

foot — ступня;

Look! — Подивись!

8. Мовлення

Повторення' назв свійських тварин за'малюнками

 

A dog, a puppy, a pig, a cat, a kitten, а cow, a horse, a duck, a duckling, а goose, a gosling a turkey, a cock, a hen, a rabbit,

Т. У назві якої свійської тварини є звук, який ми вивчили на сьогоднішньому уроці [u:J

III.Підсумки уроку

Т. Що нового ви дізналися на сьо¬годнішньому уроці? Які види робо¬ти вам сподобатись?                                 IV.              Домашнє завдання

       Записати у словники та вивчити нову лексику.                                                                                                                                Скласти чотири речення з новою лексикою.

          V.Закінчення уроку

Т. You work well today. Thank you very much. The lesson is over. See you next time. Good-bye, children.

 

C:\Users\qwerty\Downloads\51.jpgC:\Users\qwerty\Downloads\images6.jpgC:\Users\qwerty\Downloads\farm-animals-2.jpg

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку