Конспект уроку з польської мови у 6 класі, містить повторення і закріплення вивченої лексики (назви шкільного приладдя та інших предметів у школі, назви кольорів); вивчення лексико-граматичних конструкцій Czy to jest...? – Tak, to jest... – Nie, to nie jest... ; удосконалення навичок аудіювання і розуміння почутого, використовуючи лексику уроку; використані інтерактивні вправи та ігрові технології
Ліцей №23 ім. Романа Гурика
Івано-Франківської міської ради
Тема:
Назви кольорів у польській мові.
Czy to jest czerwone jabłko?
(урок у 6 класі)
Вчитель:
Небор У.Ю.
Тема: Назви кольорів у польській мові.
Czy to jest czerwone jabłko?
Мета: - повторити і закріпити вивчену лексику (назви шкільного приладдя та інших предметів у школі, назви кольорів);
- закріпити вивчення лексико-граматичних конструкцій Czy to jest...? – Tak, to jest... – Nie, to nie jest... ;
- удосконалювати навички аудіювання і розуміння почутого, використовуючи лексику уроку;
- розвивати та удосконалювати навички мовлення, читання та письма;
- розвивати увагу та зосередженість, асоціативне мислення;
- виховувати цікавість до вивчення предмету, а також до рідної мови;
- виховувати культуру діалогічного мовлення.
Обладнання уроку: підручник Krok po kroku Junior, зошит, аудіозаписи вправ і пісні «Kolorowy deszcz»; демонстраційний плакат; роздатковий матеріал для вправ та діалогів, сигнальні кольорові картки.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
ІІ. Введення у мовне середовище.
Учні презентують лепбуки, виготовлені у рамках проєкту «Polska Niepodległa» під час проведення тематичного тижня польської мови.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Мотивація навчального процесу:
- Czego oczekujecie od dzisiejszej lekcji?
- Czego chcielibyście nauczyć się nowego?
IV. Активізація матеріалу уроку.
- Czy znacie ile kolorów ma tęcza? (siedem)
- Przypomnijmy sobie ich nazwy w ojczystym języku, po ukraińsku.
- Polskie nazwy też są bardzo podobne – opracowanie ćw. 4, str. 27(podręcznik).
Робота із аудіозаписом вправи на розуміння почутого. (zeszyt, ćwiczenie 5, str. 18).
(ćwiczenie 5, str. 18).
• Вправа з використанням кольорових малюнків.
- Czy to jest krzesło?
- Tak, to jest krzesło.
- Czy to jest krzesło?
- Nie, to nie jest krzesło. To jest kubek.
- Czy to jest różowy kubek?
- Tak, to jest różowy kubek.
- Czy to jest różowy kubek?
- Nie, to nie jest różowy, to jest biały kubek.
- Czy to jest różowy kubek?
- Nie, to nie jest różowy kubek, to jest niebieski długopis.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Piosenka „Kolorowy deszcz” – робота з кольоровими сигнальними картками. Під час звучання пісні учні сигналізують відповідними до почутого кольору картками.
VI. Рефлексія.
• Dziś na lekcji dowiedziałem się, że...
• Chciałbym/chciałabym zapamiętać...
• Najwięcej mi się spodobało...
• Czego nauczyłem/ nauczyłam się...
• Co było dla mnie trudne?
• Jakie ćwiczenia najwięcej mi się udały?
• W czym osiągnęłem/osiągnęłam sukcesu?
VII. Підсумки уроку.
Відзначення активних учнів, заохочення пасивних до більшої активності на наступних уроках, узагальнення типових помилок, допущених учнями на уроці.
VIII. Домашнє завдання:
Pokolorować ćwiczenie 5, str. 19 (zeszyt), podręcznik – str. 30-31 – przygotowanie się do pracy kontrolnej.