Розробка уроку польської мови у 6 класі "Назви кольорів у польській мові. Czy to jest czerwone jabłko?"

Про матеріал

Конспект уроку з польської мови у 6 класі, містить повторення і закріплення вивченої лексики (назви шкільного приладдя та інших предметів у школі, назви кольорів); вивчення лексико-граматичних конструкцій Czy to jest...? – Tak, to jest... – Nie, to nie jest... ; удосконалення навичок аудіювання і розуміння почутого, використовуючи лексику уроку; використані інтерактивні вправи та ігрові технології

Перегляд файлу

Ліцей №23 ім. Романа Гурика

Івано-Франківської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:

Назви кольорів у польській мові.

Czy to jest czerwone jabłko?

(урок у 6 класі)

 

46ae02d3082ab96183d7c7a90c535710

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Небор У.Ю.

 

 

 

 

Тема:  Назви кольорів у польській мові.

  Czy to jest czerwone jabłko?

 

Мета:  - повторити і закріпити вивчену лексику (назви шкільного приладдя та інших предметів у школі, назви кольорів);

- закріпити вивчення лексико-граматичних конструкцій Czy to jest...? – Tak, to jest... – Nie, to nie jest... ;

- удосконалювати навички аудіювання і розуміння почутого, використовуючи лексику уроку;

- розвивати та удосконалювати навички мовлення, читання та письма;

- розвивати увагу та зосередженість, асоціативне мислення;

- виховувати цікавість до вивчення предмету, а також до рідної мови;

- виховувати культуру діалогічного мовлення.

 

Обладнання уроку: підручник Krok po kroku Junior, зошит, аудіозаписи вправ і пісні «Kolorowy deszcz»; демонстраційний плакат; роздатковий матеріал для вправ та діалогів, сигнальні кольорові картки.

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Введення у мовне середовище.

 Учні презентують лепбуки, виготовлені у рамках проєкту «Polska Niepodległa» під час проведення тематичного тижня польської мови.

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

 Мотивація навчального процесу:

-         Czego oczekujecie od dzisiejszej lekcji?

-         Czego chcielibyście nauczyć się nowego?

 

IV. Активізація матеріалу уроку.

  1. Мозгова атака.

-         Czy znacie ile kolorów ma tęcza? (siedem)

-         Przypomnijmy sobie ich nazwy w ojczystym języku, po ukraińsku.

-         Polskie nazwy też są bardzo podobne – opracowanie ćw. 4, str. 27(podręcznik).

  1. Повторення лексичного матеріалу для використання у граматичних конструкціях. Робота з демонстраційним плакатом на дошці.
  2. Розвиток навичок аудіювання.

Робота із аудіозаписом вправи на розуміння почутого. (zeszyt, ćwiczenie 5, str. 18).

  1. Розвиток навичок письма. Виконання вправи у зошитах

(ćwiczenie 5, str. 18).

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Робота в парах. Складання діалогів з вивченими граматичними конструкціями.

• Вправа з використанням кольорових малюнків.

-         Czy to jest krzesło?

-         Tak, to jest krzesło.

 

-         Czy to jest krzesło?

-         Nie, to nie jest krzesło. To jest kubek.

 

- Czy to jest różowy kubek?

- Tak, to jest różowy kubek.

 

- Czy to jest różowy kubek?

- Nie, to nie jest różowy, to jest biały kubek.

 

- Czy to jest różowy kubek?

- Nie, to nie jest różowy kubek, to jest niebieski długopis.

 

  1. Розвиток асоціативного мислення. Вправа «Iluzja kolorów».

 

iluzja-kolorw

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

 Piosenka „Kolorowy deszcz” – робота з кольоровими сигнальними картками. Під час звучання пісні учні сигналізують відповідними до почутого кольору картками.

 

VI. Рефлексія.

• Dziś na lekcji dowiedziałem się, że...

• Chciałbym/chciałabym zapamiętać...

• Najwięcej mi się spodobało...

• Czego nauczyłem/ nauczyłam się...

• Co było dla mnie trudne?

• Jakie ćwiczenia najwięcej mi się udały?

• W czym osiągnęłem/osiągnęłam sukcesu?

 

VII. Підсумки уроку.

 Відзначення активних учнів, заохочення пасивних до більшої активності на наступних уроках, узагальнення типових помилок, допущених учнями на уроці.

 

VIII. Домашнє завдання:

Pokolorować ćwiczenie 5, str. 19 (zeszyt), podręcznik – str. 30-31 – przygotowanie się do pracy kontrolnej.

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку