1
Тема уроку: Розв’язування задач «Рівномірний рух. Швидкість руху»
Мета уроку:
Навчальна. Закріпити знання за темою «Рівномірний рух. Швидкість руху», продовжити формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.
Розвивальна. Розвивати уміння аналізувати умови задач та раціонально підбирати методи розв’язання.
Виховна. Виховувати культуру оформлення розрахункових задач.
Тип уроку: урок застосування знань та формування умінь, навичок.
Обладнання: навчальна презентація, комп’ютер, підручник.
I. Організаційний момент
IІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Бесіда за питаннями
1. Який рух називають рівномірним?
2. Який рух називають рівномірним прямолінійним? Наведіть приклади.
3. Що називають швидкість рівномірного руху тіла?
4. Назвіть одиниці швидкості руху.
5. Запишіть та поясніть формулу для визначення швидкості під час рівномірного руху.
2. Виконання інтерактивної вправи «Механічний рух. Таблиця»
- Посилання на гру: https://learningapps.org/14475908
- Використання QR-код:
Дано:
|
Розв’язання
Відповідь: |
|
2. Велосипедист рухається зі швидкістю 20 . Скільки часу він витратить, щоб проїхати 85 км?
Дано:
|
Розв’язання
Відповідь: |
|
Дано:
|
Розв’язання
=
Відповідь: . |
|
4. Пішохід за перші 10 хв пройшов 900 м. Який час він затратить, щоб пройти 6 км з такою самою швидкістю?
Дано:
|
Розв’язання
Відповідь: . |
|
ІV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
V. Домашнє завдання
Повторити §8, опрацювати § 9, Розв’язати задачі № 6.4,6.6, 6.28 (збірник задач Гельфгат, Ненашев).