Розробка уроку "Туристичний маршрут Житомирською областю" за програмою "Інтелект України"

Про матеріал
Урок інтегрованого курсу "Я пізнаю світ" (науково-педагогічний проект «Інтелект України») для 4 класу за темою "Туристичний маршрут Житомирською областю".
Перегляд файлу

Урок інтегрованого курсу «Я пізнаю світ»

(науково-педагогічний проект «Інтелект України»)

 

Тема: туристичний  маршрут  Житомирською областю.

Мета: формувати в учнів знання, уявлення про здоров’я людини, його значення в житті кожного, уміння зберігати здоров’я як запоруку щасливої, успішної особистості;

продовжити формувати вміння сприймати інформацію з різних джерел, відтворювати її, втілювати в практичній діяльності;

продовжувати формувати навичку читання цілими словами;

розвивати творчі здібності першокласників, уміння бачити, сприймати прекрасне;

формувати вміння працювати в парі, висловлювати власні думки, цінувати думку кожного, виховувати бажання вчитися.

 

       Освітня галузь

                  Очікувані результати

Природнича

Під час ранкової зустрічі слухають, сприй- мають, повторюють, здійснюючи рухи, спостерігають за природою, знають пори року, назву місяців.

Мовно-літературна

Після прослуховування тексту відповідають на питання, виділяють інформацію,пояснюють, висловлюють думку;

читають вголос правильно, цілими словами, відзначають інформацію в тексті;

аналізують відеоінформацію, сприймають аудіо, текстову інформацію, відстежують зміст презентації

Соціальна і здоров’я - збережувальна

Розуміють цінність здоров’я, навчаються його берегти та примножувати, знають, що позитивне ставлення до навколишнього світу і людей є складовою здоров’я та успіху

Мистецька

Усвідомлюють себе особистістю, навчаються цінувати прекрасне, слухають музику, сприймають аудіо та відеоматеріали, малюють олівцями, розфарбовують, співають дитячі пісні.

Фізкультурна

Виконують вправи фізкультхвилинок, активно діють під час гри.

 

                                  

 

 

 

 

 

 

                                                         Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.

Дзвоник

Подивились всі на мене

Усміхнулися усі

Всі готові до роботи?

Всі здорові? Молодці!

  1. Актуалізація опорних знань (повторення вивченого)
  •          З якою областю України  ознайомились на минулих уроках?
  •          Давайте здійснемо подорож  цією областю.

(Завд. 1 пісня «Мандрівка Україною»)

  •          Коли утворилась Житомирська область?
  •          Яке місто є адміністративним центром Житомирської області?

Гра «Так чи ні»

Герб Житомирської області  - це червоний щит.

У верхній частині щита зображено архангела Михаїла і вершника.

У нижній частині щита  виноград і місяць (хрест і сонце).

У центрі герба вміщено герб міста Житомира міська брама на синьому тлі.

Щит увінчує корона із соняхами (з 3 житніми колосками)

  1. Підготовка до сприйняття нового матеріалу
  •          А зараз попрацюємо з адміністративною  картою України. (с. 40)

Знайдіть Житомирську обл.., адмін.. центр області і назвіть області з якими вона межує.

  •          З якою країною межує область?
  •          Хто хоче вийти та показати на карті Житомирську область, адмін.. центр області і назвати області  і країну з якими вона межує.

 (Пам’ятаємо, правила  роботи з картою)

  •          А зараз виконаємо  Завд. 2

Робота з контурною картою

  •          Згадайте, які правила роботи  з контурною картою?  (назви пишуть невеликими ,  друкованими  літерами  простим олівцем, або чорною ручкою чітко, охайно. Як позначите обласний центр області?)

 Гра «Віримо не віримо». Вам  на допомогу фізична карта України (с. 39)

  •          Чи вірите ви, що Житомирська область розташована у  північній частині України?
  •          Чи вірите ви, що Житомирська область немає виходу до морів?
  •          Чи вірите ви, що рельєф області гірський? (рівнинний)?

Молодці, ми з вами повторили вивчений матеріал про Житомирську область, ви багато знаєте. А тепер прочитаємо тему уроку.

 Вправа «Передбачення»

  •          Як ви вважаєте, про що сьогодні будемо вести розмову на уроці.
  •          Як  розумієте вислів «туристичний маршрут?»
  •          Сьогодні на уроці познайомимося з туристичним маршрутом Житомирської області і взнаємо багато нового.

Робота в парах  Завд. 3

  •          Прочитайте назви туристичних об’єктів і підкресліть відомі.

Які об’єкти підкреслили?

  •          Пригадаємо вивчене про відомі туристичні об’єкти.

Завд. 4 «Обери правильну відповідь» 

- Молодці, все правильно.

4. Засвоєння нового матеріалу.

Рухаємось за маршрутом далі. 

Завд. 5 диктор…

Відеофрагмент

* 1 думка науковців:20.000 років тому рухався льодовик з півночі до екватора,

* 2 думка: камінь місцевого походження, залишок древніх гір

Хв. математики (приклад) коментовано.

Переводимо у менші одиниці вимірювання – дм.

Наступне завдання 6.

Нейробіка від Бу-бу

6.Танцювальна хвилина

7. Узагальнення і систематизація  знань

Завд. 7 диктор…

Відеофрагмент

Хв. укр. літератури

- Молодці, все правильно.

8. Вправи для покращення зору.

9. Закріплення вивченого

Завд. 8

8. Підсумок уроку

  •          Ось і закінчився наш урок.  Про що сьогодні говорили на уроці? 

Гра «Мікрофон»

  •          До яких туристичних об’єктів хотіли завітати? Чому? 
  •          Під час перегляду відео говорилося про скупчення великих кам’яних брил посеред лісу. Намалюйте себе  на такій висоті на брилі  на якому рівні засвоїли сьогоднішній урок.
  •          Дякую вам за роботу. Ви у мене молодці. Вам не здалося, що сьогодні матеріал  уроку був схожий на веселку, такі різні об’єкти ми вивчили. Пропоную заспівати пісню «Веселка».

  

 

doc
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку