Розробка уроку в 1- му класі на тему PETS.

Про матеріал
Розробка уроку в 1- му класі на тему Домашні Улюбленці. Урок спрямований на розвиток інформаційно-цифрової компетентності та компетентності спілкування іноземною мовою. Урок засвоєння нових ЛО, розвитку усного мовлення та розвитку навичок аудіювання.
Перегляд файлу

Предмет : англійська мова

Тема: Pets/Наші Улюбленці

Клас: 1

Мета уроку:

— Активізувати вивчені ЛО: cat, dog, turtle, fish, rabbit, canary, iguana, hamster, bird, parakeet

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.

— Розвивати комунікативні здібності учнів.

— Активізувати вживання конструкції : This is … He has got …

— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу

Очікувані результати в кінці уроку

Учні:

- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою

- зможуть складати історії (описи) картинок з тваринами

- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.

-  зможуть розпізнати ЛО на слух та виконати необхідну дію

Наскрізні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток

Компетентності:

Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури; інформаційно-цифрова компетентність під час повторення вдома (перегляд відео)

Обладнання та матеріали: екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник та зошит English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk)

 

ХІД УРОКУ

 

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Т: Hello, children! Nice to see you! Ps: Hello, teacher! Nice to see you too!

 Повідомлення теми та мети уроку.

T: Let's start our lesson. Today we are speaking about pets and animals.

Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про тварин.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Let`s sing our PET SONG FOR KIDS 

https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI

Давайте заспіваємо нашу пісню про тварин.

  1. Let`s remember our ANIMAL rhyme

One, one, one –

Little dog run!
Two, two, two-
Cats see you.
Three, tree, three-
Birds in a tree.
Four, four, four-
Rats on the floor.

Учні разом з вчителем повторюють раніше вивчений віршик. Для кращого відтворення на екрані виведене зображення. (ДОДАТОК 1)

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Опрацювання ЛО
    1.   And now we`ll watch a video and revise our topic vocabulary. Be attentive.

   https://www.youtube.com/watch?v=oDDkLGcje00

Зараз дивимось на кран та повторюємо слова за темою. Працюємо уважно.

  1.   Now look at the cards and name the animals. It`s a …Answer the questions.

T: Is it a cat?

      P: No, it isn’t!

      T: Is it a fish?

      P: Yes, it is.

Подивіться на картку та назвіть тваринку.

  1.   Take the card and describe the animal. Eg - It`s a dog. It`s brown.

Учні витягають картки із зображенням тварин та коротко їх описують.

  1. Розвиток навичок говоріння
    1.   Open your books, page 51. Look at this picture. Let`s describe what animals children have got and make a story.

Відкрийте підручник на сторінці 51. Подивіться на малюнок. Складемо опис розповідь.

T: Meet Liz.  She has got a pet. It is a cat. It is grey. Meet Ben.  He has got a pet. It is a …

Зображення (ст. 51) виведене на екран для зручності. Вчитель озвучує розповіді про кожну зображену дитину. Учні повторюють. Потім вчитель показує на дитину та на малюнку і учень складає історію.

  1.   Your task was to bring your own pictures of pets. Now you will come to the blackboard, stick your pictures and describe what you have got.

Ваше завдання було принести малюнок з тваринкою. По черзі виходимо до дошки , вішаємо малюнок та складаємо опис-розповідь.

P1- P 2 - …   Відповіді учнів.

  1. Руханка. ACTION WORDS. SONG

Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.

https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A

  1. Розвиток навичок сприйняття мови на слух.
    1.   Now let`s have fun. You will need crayons. Open your workbook p 36. Listen to the instructions and colour the animals.

Зараз відкриваємо великий робочий зошит на ст 36. Слухаємо інструкції та розфарбовуємо тварин згідно них.

 

III. Рефлексія

Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились …  .

Home-school links Вчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.

 

Список використаних джерел:

 

  1.    https://www.youtube.com/watch?v=oDDkLGcje00
  2. https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A
  3. https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI

 

Додатки

Додаток 1

https://imgprx.livejournal.net/cb8cb4f53efbf067fd598bfdf9589ae8bd409497/DuWPvniXpcrc7yl2lVLeRclQtIoeDH7Tj2VoCgfChvnS6HTGkXNKD_-Bnq85CjASGqzAmQFgKwJGHBa2ogZZK8Fr7ZSnJdiin-Tcq0wY7rI

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
1250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку