Предмет : англійська мова
Тема: Pets/Наші Улюбленці
Клас: 1
Мета уроку:
— Активізувати вивчені ЛО: cat, dog, turtle, fish, rabbit, canary, iguana, hamster, bird, parakeet
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
— Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Активізувати вживання конструкції : This is … He has got …
— Виховувати культуру спілкування з усіма учасниками освітнього процесу
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть впевнено вживати лексичні одиниці за темою
- зможуть складати історії (описи) картинок з тваринами
- зможуть дати стверджувальну та заперечну відповідь Is it a …? Yes, it is./No, it`s not.
- зможуть розпізнати ЛО на слух та виконати необхідну дію
Наскрізні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток
Компетентності:
Спілкування іноземною (англійською) мовою під час опрацювання аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність до комунікації, вживаючи вивчені ЛО та структури; інформаційно-цифрова компетентність під час повторення вдома (перегляд відео)
Обладнання та матеріали: екран, комп’ютер, проектор, картки (flashcards), підручник та зошит English with Smiling Sam (Oksana Karpyuk)
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Nice to see you! Ps: Hello, teacher! Nice to see you too!
Повідомлення теми та мети уроку.
T: Let's start our lesson. Today we are speaking about pets and animals.
Почнiмо наш урок. Сьогодні ми говоримо про тварин.
Уведення в іншомовну атмосферу.
https://www.youtube.com/watch?v=RAObh4cLDAI
Давайте заспіваємо нашу пісню про тварин.
One, one, one –
Little dog run!
Two, two, two-
Cats see you.
Three, tree, three-
Birds in a tree.
Four, four, four-
Rats on the floor.
Учні разом з вчителем повторюють раніше вивчений віршик. Для кращого відтворення на екрані виведене зображення. (ДОДАТОК 1)
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
https://www.youtube.com/watch?v=oDDkLGcje00
Зараз дивимось на кран та повторюємо слова за темою. Працюємо уважно.
T: Is it a cat?
P: No, it isn’t!
T: Is it a fish?
P: Yes, it is.
Подивіться на картку та назвіть тваринку.
Учні витягають картки із зображенням тварин та коротко їх описують.
Відкрийте підручник на сторінці 51. Подивіться на малюнок. Складемо опис розповідь.
T: Meet Liz. She has got a pet. It is a cat. It is grey. Meet Ben. He has got a pet. It is a …
Зображення (ст. 51) виведене на екран для зручності. Вчитель озвучує розповіді про кожну зображену дитину. Учні повторюють. Потім вчитель показує на дитину та на малюнку і учень складає історію.
Ваше завдання було принести малюнок з тваринкою. По черзі виходимо до дошки , вішаємо малюнок та складаємо опис-розповідь.
P1- P 2 - … Відповіді учнів.
Let`s make a stop and move. Учні виконують знайомі рухи під музику.
https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A
Зараз відкриваємо великий робочий зошит на ст 36. Слухаємо інструкції та розфарбовуємо тварин згідно них.
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school links Вчитель пропонує учням вдома переглянути відео (використане на уроці) і повторити вивчене ще раз.
Список використаних джерел:
Додатки
Додаток 1