Розробка уроку в 1 класі на тему: "Діалогічне мовлення по темі «Свята»."

Про матеріал

Тема: Діалогічне мовлення по темі «Свята».

Цілі:

- Практична: закріпити вивчені лексичні одиниці з теми, числівники від 1 до 10, ознайомити з новими звуками [w] та [ks], і літерами, що їх позначають Ww та Xx;

- Освітня: формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; стимулювати вимовну готовність учнів;

- Розвиваюча: розвивати увагу, мислення, швидкість мовленнєвої реакції, мовленнєві навички, фонематичний слух, навички письма;

- Виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, почуття товариськості, виховувати культуру спілкування.

Перегляд файлу

Тема: Діалогічне мовлення по темі «Свята».

Цілі:

  • Практична:  закріпити вивчені лексичні одиниці з теми, числівники від 1 до 10, ознайомити з новими звуками [w] та [ks], і літерами, що їх позначають Ww та Xx;

- Освітня: формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; стимулювати вимовну готовність учнів;

   - Розвиваюча: розвивати увагу, мислення, швидкість мовленнєвої реакції, мовленнєві навички, фонематичний слух,  навички письма;

  • Виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, почуття товариськості, виховувати культуру спілкування.

Обладнання: ТЗН, ілюстрації, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит.

 

 

Етап

Зміст уроку

Етап І. Привітання.

 

 

 

Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2 -Фонетична розминка

 

 

 

 

 

 

Прийом 3 - Мовленнєва зарядка

-Good morning, my dear children!

Good morning, good morning

Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

Сьогодні у нас незвичайний урок

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну прекрасну, в країну чудову,

Де всі полюбляють англійську мову.

  •               Тож у яку країну ми вирушаєм?
  •               Яке місто є столицею Англії?
  •               А чи знаєте ви, що саме ведмежа Вінні-Пух зі своїми друзями живуть у цій країні і спілкуються англійською мовою.
  •               But today he has a birthday and he wants to celebrate it with you. Але сьогодні у нього день народження, і він хоче, відсвяткувати його з вами.

- So, during the lesson we learn new words, numbers and letters. Meet with  friends teddy, congratulate him on his birthday.

Отже, протягом уроку ми вивчемо нові слова, числа і літери. Познайомимось з друзями Тедді, привітаємо його з Днем народження.

- Let’s start our trip. We’ll go to Teddy by a fairy tale train.

  • Пихтить паравозик, готовиться до старту [ f ] - four, five, fox
  • Поїхали, стукають колеса [ t  d ] – two, teddy, train
  • Проїжджаєм лісом, шумлять дерева [ ς ] – show, shop, shine
  • Пролетіла бджілка [ ? ] – the, this, that
  • Пробіг їжачок з грибочками, йому важко і він каже [θ] three, thick, think
  • Ось метелик своїми крильцями видав звук [ w] – what, where, when
  • Приїхали, випускає потяг пар [ h ] – he, his, hen

- Children, Teddy запрошує нас на his birthday party. He says: Welcome! Welcome to my birthday party. У нього зібралося багато гостей guests і він хоче, щоб ми з ними познайомилися.

Who are they?

I’m Piglet/ Rabbit/ Tiger/ Donkey/ Bee.

Let’s introduce youselves.

Давайте представимо себе.

Hi/Нello. I’m …..( Roma…..).I’m…(OK…)

Етап ІІ.

Основна частина.

 

Прийом 2 – Повторення вивчених ЛО

 

 

 

 

Прийом 3 – закріплення вивчених числівників

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 4 –повторення числівників та кольорів

 

 

 

 

Прийом 5–

Письмо

 

 

Прийом 6 – закріплення граматичних структур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 7 – Фізкультхвилинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 8 – повторення вивчених раніше букв

 

Прийом 9 – ознайомлення з буквами

 

 

 

 

 

 

 

 

Т: Діти, а як ми можемо дізнатися про кількість років іменинника?

Р1: За цифрою, що стоїть на торті.

Р2: За кількістю свічок, що стоять на торті.

Т: Так, але щоб правильно визначити кількість років, нам треба повторити назви числівників.

а) Усний рахунок до 5.

- Look at the blackboard.

-What is this? (numbers)

b) пояснення вчителя

- Today we’ll continue to count to ten.

(називаю цифри)

- And now repeat after me.

Six – шість

Seven- сім

Eight- вісім

Nine- девять

Ten- десять

А зараз проведемо кольоровий диктант – і замалюємо кольори кульок Вінні та його друзів.

 

T: Діти, а давайте дізнаємося скільки років гостям Віні Пуха.                  

T: This is Pam.

P1: How old is she?

P2: She is five.

T: This is Max.

P3: How old is he?

P4: He is nine.

  •               Now I see you are tired. Stand up! Let’s have a rest.

Teddy- Bear Teddy- Bear

Turn around

Teddy- Bear Teddy- Bear

Touch the ground

Teddy- Bear Teddy- Bear

Reach the sky

Teddy- Bear Teddy- Bear

Try to fly

Teddy- Bear Teddy- Bear

All day long

Teddy- Bear Teddy- Bear


T. Now lets repeat some letters. Ira, show me the leller A (B,C,D)

 

Look at the blackboard. Віні Пух приніс нам нові літери  «Ww», «Xx»

- ListenWsays[ v].

-  W-w-w.

- Listen “X” says [ ks].

- Ks-ks-ks.

  • То як називаються ці літери?

T.: Show me the letter “Ww” in the ABC.

- Ці букви принесли із собою нові слова.

- Look at the picture , listen  and repeat after me.

Wolf - вовк

Ox – бик

Winnie is very glad that he spends his birthday with you. But it's time to go home for him. But we cannot let him go without presents. Am I right?

Winnie is a bear. And what is the best present for a bear? Yes, you are right. It's honey. If you want to present it to Winnie you must learn to write letters Ww and Xx.

Вчитель демонструє на дошці написання букв.

Письмо в повітрі.

  • Діти, давайте напишемо у повітрі, а тоді пальчиком по парті.

Запис букв у зошитах

Open your copybooks at page 37, please.

Exercise 2

Trance, name and write.

Exercise 3

Trace, colour and say.

 

Етап ІІІ

Заключна частина

 

Winnie is very happy and he thanks you for your presents and your lesson. Winnie the Pooh wants to give you presents. He knows that it is not difficult to study at school and it's very interesting.

  • День народження Віні Пуха добігає кінця. Гості збираються розходитись по домівкам. І нам пора. Попрощаємось з ними.

- Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
1688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку