Тема: Діалогічне мовлення по темі «Свята».
Цілі:
- Практична: закріпити вивчені лексичні одиниці з теми, числівники від 1 до 10, ознайомити з новими звуками [w] та [ks], і літерами, що їх позначають Ww та Xx;
- Освітня: формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; стимулювати вимовну готовність учнів;
- Розвиваюча: розвивати увагу, мислення, швидкість мовленнєвої реакції, мовленнєві навички, фонематичний слух, навички письма;
- Виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, почуття товариськості, виховувати культуру спілкування.
Тема: Діалогічне мовлення по темі «Свята».
Цілі:
- Освітня: формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; стимулювати вимовну готовність учнів;
- Розвиваюча: розвивати увагу, мислення, швидкість мовленнєвої реакції, мовленнєві навички, фонематичний слух, навички письма;
Обладнання: ТЗН, ілюстрації, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит.
Етап |
Зміст уроку |
Етап І. Привітання.
Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.
Прийом 2 -Фонетична розминка
Прийом 3 - Мовленнєва зарядка |
-Good morning, my dear children! Good morning, good morning Good morning to you! Good morning, good morning I am glad to see you! Сьогодні у нас незвичайний урок Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну прекрасну, в країну чудову, Де всі полюбляють англійську мову.
- So, during the lesson we learn new words, numbers and letters. Meet with friends teddy, congratulate him on his birthday. Отже, протягом уроку ми вивчемо нові слова, числа і літери. Познайомимось з друзями Тедді, привітаємо його з Днем народження. - Let’s start our trip. We’ll go to Teddy by a fairy tale train.
- Children, Teddy запрошує нас на his birthday party. He says: Welcome! Welcome to my birthday party. У нього зібралося багато гостей guests і він хоче, щоб ми з ними познайомилися. Who are they? I’m Piglet/ Rabbit/ Tiger/ Donkey/ Bee. Let’s introduce youselves. Давайте представимо себе. Hi/Нello. I’m …..( Roma…..).I’m…(OK…) |
Етап ІІ. Основна частина.
Прийом 2 – Повторення вивчених ЛО
Прийом 3 – закріплення вивчених числівників
Прийом 4 –повторення числівників та кольорів
Прийом 5– Письмо
Прийом 6 – закріплення граматичних структур
Прийом 7 – Фізкультхвилинка
Прийом 8 – повторення вивчених раніше букв
Прийом 9 – ознайомлення з буквами
|
Т: Діти, а як ми можемо дізнатися про кількість років іменинника? Р1: За цифрою, що стоїть на торті. Р2: За кількістю свічок, що стоять на торті. Т: Так, але щоб правильно визначити кількість років, нам треба повторити назви числівників. а) Усний рахунок до 5. - Look at the blackboard. -What is this? (numbers) b) пояснення вчителя - Today we’ll continue to count to ten. (називаю цифри) - And now repeat after me. Six – шість Seven- сім Eight- вісім Nine- девять Ten- десять А зараз проведемо кольоровий диктант – і замалюємо кольори кульок Вінні та його друзів.
T: Діти, а давайте дізнаємося скільки років гостям Віні Пуха. T: This is Pam. P1: How old is she? P2: She is five. T: This is Max. P3: How old is he? P4: He is nine.
Teddy- Bear Teddy- Bear Turn around Teddy- Bear Teddy- Bear Touch the ground Teddy- Bear Teddy- Bear Reach the sky Teddy- Bear Teddy- Bear Try to fly Teddy- Bear Teddy- Bear All day long Teddy- Bear Teddy- Bear
Look at the blackboard. Віні Пух приніс нам нові літери «Ww», «Xx» - Listen “W” says[ v]. - W-w-w. - Listen “X” says [ ks]. - Ks-ks-ks.
T.: Show me the letter “Ww” in the ABC. - Ці букви принесли із собою нові слова. - Look at the picture , listen and repeat after me. Wolf - вовк Ox – бик Winnie is very glad that he spends his birthday with you. But it's time to go home for him. But we cannot let him go without presents. Am I right? Winnie is a bear. And what is the best present for a bear? Yes, you are right. It's honey. If you want to present it to Winnie you must learn to write letters Ww and Xx. Вчитель демонструє на дошці написання букв. Письмо в повітрі.
Запис букв у зошитах Open your copybooks at page 37, please. Exercise 2 Trance, name and write. Exercise 3 Trace, colour and say.
|
Етап ІІІ Заключна частина
|
Winnie is very happy and he thanks you for your presents and your lesson. Winnie the Pooh wants to give you presents. He knows that it is not difficult to study at school and it's very interesting.
- Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.
|