Очікувані результати: наприкінці уроку учні повинні навчитись застосовувати у своєму мовленні вивчену лексику та правильну форму вживання дієслова to be in Past Simple; розрізняти і утворювати ступені порівняння прикметників англійською мовою і українською мовою;
Розробка уроку в 4 класі.Підручник А.Несвіт.
Тема :Місто.Його минулий та сучасний світ.
Мета:навчити учнів утворювати ступені порівняння прикметників;повторити граматичний матеріал теми:минулий неозначений час(Past Simple);активізувати вивчені ЛО(лексичні одиниці)в мовленні;
розвивати здатність учнів до розподілу уваги;розвивати навички аудіювання,говоріння,читання,письма;
виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених завдань;виховувати зацікавленість до вивчення та пізнання традицій іншого народу,до пізнання історії англомовної країни та порівняння з історією українського народу;
Очікувані результати: наприкінці уроку учні повинні навчитись застосовувати у своєму мовленні вивчену лексику та правильну форму вживання дієслова to be in Past Simple; розрізняти і утворювати ступені порівняння прикметників англійською мовою і українською мовою;
Обладнання:картки і таблиці для пояснення нового матеріалу;картки для роботи в групах,парах;відео для аудіювання і фізкультхвилинки.,дошка,підручник А.Несвіт,зошит.
Хід уроку
1.Організаційний момент.
Привітання з учнями .Пісня «Hello».(Хоча діти вже достатньо дорослі вони дуже полюбляють цю пісню і завжди прохають заспівати її під музичний супровід).Всього 1 хвилина, а задоволення на весь урок!
Посилання на пісню https://www.youtube.com/watch?v=saDkICxEdgY
Hello ,children !I 'm glad to see you again !I' m fine,how are you today?
Відповіді дітей.
Are you ready to learn something new about English grammar?
Доброго дня,любі діти!Сьогодні у нас незвичайний англо-український урок!
Сподіваюсь вам сподобається!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
На нашому уроці ми навчимося утворювати ступені порівняння прикметників-вищий і найвищий.Адже бувають люди розумні,бувають розумніші,а бувають ще й найрозумніші.
Clever-cleverer-the cleverest.Example:
You're a clever guy, Alex.
Ти розумний хлопець,Олександр.
My friends were cleverer than Petro.
Мої друзі були розумніші за Петра.
It's the cleverest dog in the city.
Це найрозумніша собака у місті.
Приклади і малюнки можна показувати і наводити судячи з класу,якщо дітки сильні,то ми встигаємо за урок зробити багато,якщо ні,то тему і мету уроку можна презентувати поверхово.
А також ми онуримось сьогодні в минуле і дізнаємось якими були столиці наших країн багато років потому. Лондон.
Київ.
So at our lesson we will learn how to compare to things.We 'll speak about adjectives and make the comparative and superlative degrees, we' ll speak about Kyiv and London and what they were like many years ago.
3.Занурення в іншомовне середовище.
Let's start with proverbs.
Listen and repeat after me,please.Who can read ?How can translate it into Ukrainian Language?
Home is where the heart is.Дім там,де серце.
An Englishman’s home is his castle. — Дім англійця — його фортеця.
East or West home is best.В гостині добре,а вдома краще.
Late better thаn never.Краще пізно,ніж ніколи.
Two heads are better than one.Одна голова добре,а дві краще.
Never put off till tomorrow what you can do today.Не відкладай на завтра те,що можна зробити сьогодні.
4.Основна частина уроку.
1)Пояснення граматичного матеріалу.
Певні прикметники в англійській мові мають вищий і найвищий ступені порівняння.Тобто ми можемо сказати ,що в одному предметі більше чи менше певної якості,ніж в іншому,або що певний предмет може переважати інших за певною ознакою.Поглянте на таблицю і давайте спробуємо розказати ,як утворюються форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.
Спосіб Звичайний Вищий Найвищий
утворення швидкий швидший найшвидкіший
Синтетичний
довгий довший найдовший
великий більший найбільший
рано раніший найраніший
Ми утворюємо вищий ступінь додаючи суфікси –ш,-іш,а до найвищого ми ще додаємо префікс най-.
In English as well as in Ukrainian we have the comparative and superlative degrees.Comparatives we form with the suffics –er.In Superlative degree we haven' t prefix but we have an article «the» and suffix –est.
Спосіб утворення |
Звичайний |
Вищий |
Найвищий |
Синтетичний (за допомогою закінчення –er, -est ) |
fast long big early |
faster longer bigger earlier |
fastest lognest biggest earliest
|
2)Закріплення вивченого.Аудіювання.Посилання на відео.
https://www.youtube.com/watch?v=eOXHiiJUfcw
Look at the picture and make forms in Ukrainian and then in English.Be attentive because in short words like big , fat, hot with a short vowel sound we have doubling of consonants.
Робота в парах.
Утворіть форми прикметників в словосполученнях.
1)короткий провулок- _________________,___________________________.
a short lane-_________________________,_____________________________.
2)довга вулиця-______________________,____________________________.
a long street-___________________________,__________________________.
3)старе місто-________________________,____________________________.
an old town-__________________________,____________________________.
Let' s read your combinations!
Relax/Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=5kFU__btMG4
3)Практика вживання.Читання.
And now, open, please,your books on page 19 exercise 1.How do you think what about is this text?Let' s read and choose right words.
Read and answer the questions, please,exercise 2, page 19.
4)Письмо.Робота в групах.
А зараз ми,як справжні друзі попрацюємо в групах.Нам треба позмагатися хто найперший і найправильніше доповнить тексти англійською і українською мовами!Let's start!
Київ
Сьогодні Київ ___________________. Багато років тому ________ був набагато _________________. Будівлі були _________________________. Вулиці були _________________. Вуличний рух був ____________________, a повітря було _________________. Річка Дніпро була _____________________.
Kyiv
Today Kyiv is ____________________. Many years ago __________ was much _________________. The buildings were ____________________. The streets were _________________. The traffic was ______________________ and the air was _________________. The Dnipro River was ___________________.
5)Домашнє завдання.
You must write six sentences about your native town in the past. Use Ex. 1 like a model.
6) Підсумки уроку. Оцінювання.
От і закінчився наш урок.Що вам сподобалось?Що ні?Що запам'яталось? Ви були активні сьогодні. Думаю ми ще зустрінемося з вами на таких цікавих уроках граматики. До побачення.
Thank you for your work today. Today I put you many excellent marks!
That’s all for today. See you tomorrow. Goodbye.