Предмет : англійська мова
Тема: TheUK
Клас: 6
Мета уроку:
— Ввести нові ЛО та активізувати їх: form, go back, official language, currency, populated, polite, Head of the state, rule, role, formal, government, ceremony, palace, royal, throne, symbol, unite
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
— Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Розвивати навички письма.
— Навчити співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці
- зможуть розпізнати і використати на практиці отриману наочну чи почуту інформацію
- зможуть висловлювати свої думки засобами писемної мови
- вести короткий діалог
- аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки
Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність
Компетентності:
Виховувати патріотичне мислення та громадянську відповідальність під час опрацювання текстів, аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; навчити критично використовувати ІКТ для пошуку та обробки інформації відповідно до поставлених завдань
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, підручник Cultural Crossroads 2 (Express Publishing, 2015), роздатковий матеріал, відеоматеріали
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! How are you? Ps: We are fine, thank you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let's start our lesson. Today we are speaking aboutThe United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Tell me England, GB, UK is it all the same?
Pupils answers.
Уведення в іншомовну атмосферу.
THE UNITED KINGDOM, GREAT BRITAIN OR ENGLAND?
https://www.youtube.com/watch?v=5ImYuiyt-fw
Discussion. T - So, is it the same? How many countries does The UK consist of? How many countries does GB consist of? What are their capitals? - Pupils answers.
Після перегляду відео учні відповідають на запитання.
T: What is the capital of England (Wales, Scotland, Northern Ireland)?
What flower is the Symbol of England (Wales, Scotland, Northern Ireland)?
Who is the Patron Saint of England (Wales, Scotland, Northern Ireland)?
What language is spoken in England (Wales, Scotland, Northern Ireland)?
Pupils answers.
Зображення на екрані зникає, учні діляться на пари, кожна отримує комплект розрізаних малюнків (як було на екрані). Завдання відтворити відповідність, вибрати 1 країну і розказати про неї напарнику.
II. ОСНОВНАЧАСТИНАУРОКУ
And now it`s the high time to work with our textbooks. But 1st look at the blackboard. These are the words we`ll find in our text. Is there anything familiar? Are they all new to you?
На дошці записані слова з рамочки (ст. 5). Вчитель з’ясовує, які слова є новими та пояснює їх значення.
Let`s check how you understood the meaning of the words. Ex. 4, p. 5
Вправа на закріплення нових ЛО
Учні зачитують складені речення (T/F), інші учні називають чи вони правильні, чи ні.
And now we`ll watch a video about10 interesting facts of the UK. Be ready to make notes and say what you remembered and liked the most.
TOP 10 FACTS ABOUT THE UNITED KINGDOM
https://www.youtube.com/watch?v=Jrka9Nt-nQo
Pupils answers.
Після перегляду відео учні озвучують ті факти, які їм запам’яталися.
На екрані з’являється зображення (гра), учні по черзі мають відповісти на запитання.
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school links Вчитель пропонує учням вдома знайти та підготувати інформацію про
Україну за тими ж категоріями що зустрічалися у підручнику (географічне положення, населення, символи, …)
Home task скласти речення з усіма словами з рамочки (ст 5)
Список використаних джерел: