Розробка уроку. Вправи для розвитку фізичних якостей. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предмета. Стрибки зі скакалкою. Вправи на релаксацію. Елементи ак

Про матеріал
Вправи для розвитку фізичних якостей. Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предмета. Стрибки зі скакалкою. Вправи на релаксацію. Елементи акробатики. Рухлива гра «Команда швидконогих».
Перегляд файлу

                                                              Конспект уроку №

Для учнів  3-  Б  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання :

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

 

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

 

 

 

 

                                                             Конспект уроку №

Для учнів  4-  А  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання :

 Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

 

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                         

 

 

    Конспект уроку №4

Для учнів  5-   А класу

Тема :   Легка атлетика

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. . Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Повільний біг до 1200 м. Повільна ходьба. Рухлива гра.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибкові вправи. . Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Повільний біг до 1200 м. Повільна ходьба. Рухлива гра.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                              Конспект уроку №5

Для учнів  5-   А класу

Тема :   Легка атлетика

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Вправи на формування постави. Рухлива гра.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Вправи на формування постави. Рухлива гра.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                              Конспект уроку №6

Для учнів  5-   А класу

Тема :   Легка атлетика

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Правила проведення змагань зі стрибків, бігу та метання. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Біг у повільному темпі. Рухлива гра.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Правила проведення змагань зі стрибків, бігу та метання. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у русі. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу. Біг у повільному темпі. Рухлива гра.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                                                Конспект уроку №5

Для учнів  4-  А  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Загально розвиваючі вправи на місці та в русі. підготовчі вправи. Високий старт. Низький старт. Стартовий розбіг після високого та низького старту.Рухливі ігри та ігри-естафети з бігом, стрибками.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Загально розвиваючі вправи на місці та в русі. підготовчі вправи. Високий старт. Низький старт. Стартовий розбіг після високого та низького старту.Рухливі ігри та ігри-естафети з бігом, стрибками.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                             Конспект уроку №5

Для учнів  3-  Б  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Загально розвиваючі вправи на місці та в русі. підготовчі вправи. Високий старт. Низький старт. Стартовий розбіг після високого та низького старту.Рухливі ігри та ігри-естафети з бігом, стрибками.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Загально розвиваючі вправи на місці та в русі. підготовчі вправи. Високий старт. Низький старт. Стартовий розбіг після високого та низького старту.Рухливі ігри та ігри-естафети з бігом, стрибками.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                                Конспект уроку №6

Для учнів  4-  А  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Розвиток кістково-м'язової та дихальної систем засобами фізичної культури.  Загально розвиваючі вправи біля опори. Спеціальні та підготовчі вправи бігуна.  Біг по дистанції. Фінішування. Метання м'яча з місця. Рухлива гра.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Розвиток кістково-м'язової та дихальної систем засобами фізичної культури.  Загально розвиваючі вправи біля опори. Спеціальні та підготовчі вправи бігуна.  Біг по дистанції. Фінішування. Метання м'яча з місця. Рухлива гра.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

                                                                Конспект уроку №6

Для учнів  3-  Б  класу

Тема :   Вправи для оволодіння навичками пересувань

Дата :  

Мета: -навчити cтрибки на місці на одній нозі, на двох, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом.

 -розвивати в учнів спритність засобами спеціальних вправ з м’ячем та рухливої гри                 Футбол

- виховувати морально-вольові якості, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні мети.

Завдання : Розвиток кістково-м'язової та дихальної систем засобами фізичної культури.  Загально розвиваючі вправи біля опори. Спеціальні та підготовчі вправи бігуна.  Біг по дистанції. Фінішування. Метання м'яча з місця. Рухлива гра.

Тривалість уроку  40 хвилин.

                                                      Хід уроку

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування, хв.

Організацій-

но-методичні вказівки

Підготовча

(10 хв.)

1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

2

 -словесний;

-наочний.

2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4

1. Провести інструктаж з техніки безпеки .

2

3 Загально-розвиваючі вправи на місці. (Додаток № 1)

4. Загально-розвиваючі вправи  в русі. (Додаток №2 )

6

Основна

  1. хв.)

Розвиток кістково-м'язової та дихальної систем засобами фізичної культури.  Загально розвиваючі вправи біля опори. Спеціальні та підготовчі вправи бігуна.  Біг по дистанції. Фінішування. Метання м'яча з місця. Рухлива гра.

25

-ігровий

Заключна

(5 хв.)

Шикування в колону по 1; вправи на відновлення дихання: підсумок уроку;  вихід зі спортивного залу.

5

Темп повільний, правиль­дихання

                                             

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку