Розробка уроку з граматичної теми "can/can't"

Про матеріал
Ця розробка уроку-гри допоможе вам створити цікаву та пізнавальну атмосферу на уроці англійської мови. Учні ознайомляться із структурами "can" та "can't", зможуть застосувати їх не тільки на письмі, а й в говорінні.
Перегляд файлу

Розробка уроку-гри на граматичну тему "Can/Can't"

Мета уроку:

  1. Ознайомити учнів з граматичними структурами "can" та "can't".
  2. Розвивати навички говоріння, читання, письма та аудіювання.
  3. Формувати вміння застосовувати ці структури у повсякденних ситуаціях.

Необхідні матеріали:

  • Флеш-картки із зображеннями різних дій (плавати, співати, грати у футбол, танцювати тощо).
  • Аркуші паперу та ручки для кожного учня.
  • Магнітна або звичайна дошка та маркери/крейда.
  • Картки із завданнями для гри.

Хід уроку:

1. Вступна частина (5 хвилин)

  • Привітання: Вчитель вітає учнів та коротко розповідає про тему уроку.
  • Мотивація: "Сьогодні ми дізнаємося, як розповідати про те, що ми можемо або не можемо робити, використовуючи слова 'can' і 'can't'."

2. Ознайомлення з граматикою (10 хвилин)

  • Пояснення: Вчитель пояснює учням, що "can" використовується для того, щоб сказати, що ми можемо щось робити, а "can't" – для того, щоб сказати, що ми не можемо щось робити.
    • Приклади:
      • I can swim. (Я можу плавати.)
      • I can't fly. (Я не можу літати.)
  • Практика: Учні повторюють за вчителем кілька прикладів та намагаються скласти свої речення.

3. Основна частина (25 хвилин)

  • Гра "Можу/Не можу":
    • Інструкція: Учні діляться на дві команди. Кожна команда отримує набір флеш-карток із зображеннями різних дій.
    • Завдання:
      • Один учень з команди витягує картку та показує зображену дію іншим учасникам, не називаючи її.
      • Інші учасники команди повинні скласти речення, використовуючи "can" або "can't" (наприклад, "I can dance" або "I can't dance").
      • За кожне правильне речення команда отримує бал.
  • Завдання "Інтерв'ю":
    • Інструкція: Учні діляться на пари. Вони повинні взяти інтерв'ю у свого партнера, використовуючи питання з "can" та "can't" (наприклад, "Can you play the guitar?").
    • Запис відповідей: Кожен учень записує відповіді свого партнера на аркуші паперу.
  • Презентація результатів:
    • Кожна пара розповідає класу про свого партнера, використовуючи речення з "can" та "can't" (наприклад, "My partner can play the guitar, but he can't dance").

4. Підсумкова частина (5 хвилин)

  • Підведення підсумків: Вчитель підсумовує результати уроку, нагадує про важливість використання "can" та "can't" у повсякденному спілкуванні.
  • Рефлексія: Учні діляться своїми враженнями від уроку, що нового дізналися, що було найцікавішим.
  • Заключне слово: Вчитель дякує учням за активну участь та мотивує їх продовжувати вивчення англійської мови.

Домашнє завдання:

  • Написати короткий твір на тему "What I can and can't do". Учні повинні описати, що вони можуть і не можуть робити, використовуючи структури "can" та "can't".

 

docx
Додано
8 листопада
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку