Розробка уроку-гри на граматичну тему "Can/Can't"
Мета уроку:
-
Ознайомити учнів з граматичними структурами "can" та "can't".
-
Розвивати навички говоріння, читання, письма та аудіювання.
-
Формувати вміння застосовувати ці структури у повсякденних ситуаціях.
Необхідні матеріали:
-
Флеш-картки із зображеннями різних дій (плавати, співати, грати у футбол, танцювати тощо).
-
Аркуші паперу та ручки для кожного учня.
-
Магнітна або звичайна дошка та маркери/крейда.
-
Картки із завданнями для гри.
Хід уроку:
1. Вступна частина (5 хвилин)
-
Привітання: Вчитель вітає учнів та коротко розповідає про тему уроку.
-
Мотивація: "Сьогодні ми дізнаємося, як розповідати про те, що ми можемо або не можемо робити, використовуючи слова 'can' і 'can't'."
2. Ознайомлення з граматикою (10 хвилин)
-
Пояснення: Вчитель пояснює учням, що "can" використовується для того, щоб сказати, що ми можемо щось робити, а "can't" – для того, щоб сказати, що ми не можемо щось робити.
-
Приклади:
-
I can swim. (Я можу плавати.)
-
I can't fly. (Я не можу літати.)
-
Практика: Учні повторюють за вчителем кілька прикладів та намагаються скласти свої речення.
3. Основна частина (25 хвилин)
-
Гра "Можу/Не можу":
-
Інструкція: Учні діляться на дві команди. Кожна команда отримує набір флеш-карток із зображеннями різних дій.
-
Завдання:
-
Один учень з команди витягує картку та показує зображену дію іншим учасникам, не називаючи її.
-
Інші учасники команди повинні скласти речення, використовуючи "can" або "can't" (наприклад, "I can dance" або "I can't dance").
-
За кожне правильне речення команда отримує бал.
-
Завдання "Інтерв'ю":
-
Інструкція: Учні діляться на пари. Вони повинні взяти інтерв'ю у свого партнера, використовуючи питання з "can" та "can't" (наприклад, "Can you play the guitar?").
-
Запис відповідей: Кожен учень записує відповіді свого партнера на аркуші паперу.
-
Презентація результатів:
-
Кожна пара розповідає класу про свого партнера, використовуючи речення з "can" та "can't" (наприклад, "My partner can play the guitar, but he can't dance").
4. Підсумкова частина (5 хвилин)
-
Підведення підсумків: Вчитель підсумовує результати уроку, нагадує про важливість використання "can" та "can't" у повсякденному спілкуванні.
-
Рефлексія: Учні діляться своїми враженнями від уроку, що нового дізналися, що було найцікавішим.
-
Заключне слово: Вчитель дякує учням за активну участь та мотивує їх продовжувати вивчення англійської мови.
Домашнє завдання:
-
Написати короткий твір на тему "What I can and can't do". Учні повинні описати, що вони можуть і не можуть робити, використовуючи структури "can" та "can't".