Розробка уроку з інформатики для 2 класу НУШ. Тема уроку: "Графічний редактор" В конспекті описані етапи уроку вивчення графічного редактора Tux Paint.
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування.
формувати предметні компетентності: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми;
розвивати ключові компетентності:
— спілкування рідною мовою;
— інформаційно-цифрова компетентність;
— уміння вчитися.
Обладнання: дошка, комп’ютери, проектор, презентація.
Програмне забезпечення: Tux Paint.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення правил поведінки за комп’ютером та в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
V. Засвоєння нових знань
Ми на уроках будемо знайомитись з графічним редактором Tux Paint. Головним героєм цієї програми є пінгвін, якого звуть Tux.
Що ви знаєте про пінгвінів? ( відео про пінгвінів)
Запитання:
Що ви найбільше запам’ятали про пінгвінів?
Розглянемо вікно графічного редактора
VІ. Фізкультхвилинка, вправи для очей
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Створіть малюнок за зразком
Завдання на закріплення
Знайди та закресли назви інструментів графічного редактора Tux Paint |
||||||||
|
||||||||
|
VIII. Підсумок уроку
Рефлексія, самооцінювання
Якщо вам все вдалось сьогодні на уроці, розфарбуйте повітряну кульку зеленим кольором. Якщо, ви вважаєте, що у вас не все вийшло – розфарбуйте кульку синім кольором. Якщо ви потребуєте допомоги і думаєте що вам нічого не вдалось сьогодні, то розфарбуйте кульку в червоний колір.
Покажіть, що у вас вийшло.
На наступних уроках ми продовжимо працювати з графічним редактором Tux Paint, будемо вчитись створювати дивовижні малюнки за допомогою комп’ютера.
Сьогодні урок закінчено, до побачення.