Розробка уроку математики для 5 класу на тему "Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Рівняння. Задачі. Вправи на всі дії" (НУШ) за підручником О. С. Істера, 2022 рік.

Про матеріал

Вміння розв'язувати задачі економічного змісту ( в тому числі – на рух, роботу) формують фінансову грамотність, гнучкість мислення, успішність.

Дана розробка уроку містить якісний дидактичний матеріал, при правильному використанні якого можна досягти позитивного освітнього результату.

Перегляд файлу

                                                Вчитель математики

                                                Бабич Юлія Іванівна

21 листопада 2023 р.

Урок 53 (Дистанційне навчання за допомогою підручника “Математика, 5 клас. НУШ” (автор Істер О. С.), гаджета та онлайн дошки джамборд).

Тема: Узагальнення вивченого матеріалу.

Мета: систематизувати і узагальнити знання та вміння учнів з теми ”Рівняння. Задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами”, удосконалити вміння розв'язувати вправи; розвивати навички логічного мислення, фінансової грамотності, креативне мислення, спостережливість, вміння розв’язувати проблемні ситуації, громадянську відповідальність.

Тип уроку: систематизації та узагальнення матеріалу.

Освітнє середовище: підручник, гаджет, онлайн-дошка, тести, слайди.

 

                                              Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  1. Перевірка наявності учнів у класі, в наявних на платформі  Meet.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку.
  3. Запис у зошитах дати уроку і теми.

 

  1.  Перевірка домашнього завдання.

(демонстрація розв’язання домашньої роботи на екрані).

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.

Вміння розв'язування задачі економічного змісту ( в тому числі – на рух, роботу)  формують фінансову грамотність, гнучкість мислення, успішність.

Ось один приклад гнучкості мислення

Олесь звернувся до батька з проханням дати йому 500 гривень для благодійного збору. Батько-бізнесмен подумав і запропонував хлопцю заробити ці кошти від торгівлі лимонадом: «Я тобі дам суму, рівну квадрату твоєї виручки за день». Олесь вторгував того дня 20 гривень. Тато подумав, що 400 гривень замало до очікуваної суми в 500 гривень.

Та Олесь сказав: « Тату, я виручив набагато більше, ніж 400 гривень!».

Поміркуйте, яку гнучкість мислення виявив Олесь.

IV. Повторення  вивченого матеріалу та узагальнення матеріалу.

  1. Пройти тест “Вирази. Рівняння. Текстові задачі” на платформі “На Урок”, завдання на 15 хвилин. ( виконують самостійно)
  2. Повторення матеріалу: §12, стор. 69-70 (продемонструвати слайди та пригадати правила розв’язування рівнянь).
  3. Усний рахунок: розв’язати рівняння 14+Х=17, Х-12=17, 42-Х=25, 7∙Х=63, Х÷4=8, 21÷Х=7
  4. Продемонструвати та пояснити два способи розв’язування рівняння на прикладі 505, стор. 74

 

D:\Загрузки\IMG_20231121_073507.jpg

 

 

  1. Повторити теоретичний матеріал: §13, стор. 76-79 (формула шляху)

та розв’язати вправу 537, стор 83.

 

 

 D:\Загрузки\IMG_20231121_073539.jpg

 

 

  1. Повторити теоретичний матеріал: §14, стор. 84-86 (формула вартості та формула роботи), розв’язати вправу 575, стор 89.

 

D:\Загрузки\IMG_20231121_073659.jpg

 

V. Підсумок уроку: чому навчилися на уроці? Чи підготувалися до контрольної роботи?

Про те, яку гнучкість мислення виявив Олесь: він запропонував батькові такий розрахунок.

20 грн = 2000 коп, 2 000∙2 000 = 4 000 000 коп = 40 000 грн ( у 80 разів більше від 500 грн)

 

VI. Домашнє завдання з коментарем: вправа 505 (2,4), стор.74, повторити правила і формули, готуватися до контрольної роботи.

Також пропоную вам погратися: розфарбувати розмальовки і повторити таблицю множення.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20231121-055507.png

 

D:\Загрузки\Screenshot_20231121-055603.png

1

 

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку